jednoznačne kombinácia balíky + poháňaná zadná náprava + kopcovitý terén nie je to pravé orechové...
najrozumnejšia varianta je Solaris Trollino 18 AC s dvomi poháňanými nápravami, ktoré jazdia momentálne v Salzburgu(predtým v La Chaux-de-Fonds), otázka je, či sa na takéto vozy nájde politické krytie a peniaze, keď to nevyrába tá správna firma
To neznamená, že sa tam to preťažovanie náprav nijak neprejavuje. Minimálne v Zlíne niektorým 25 Tr (a aj 27 Tr) celkom kvalitne hučia diferenciály. Zrejme však ich dielne vedia tieto problémy riešiť efektívnejšie.
Zaujímavé by mohlo byť nasadenie jednej 25Tr po dobu jedného mesiaca na Dolné hony, spočítanie nákladov na udržanie pojazdnosti na rovine bez APU a následné vyhodnotenie, či sa neoplatí definitívne nechať 25Tr tam a na Dlháče defaultne ťahať na tyči 31Tr.
Odzaciatku sa vedelo ze 25tr nebudu vdaka jednej naprave vhodne do kopca + permanetne pretazovane v spicke ale budis DPB si mlel svoje + fetiš duobusovej 133 a prejazdov na 32 ci nezratrolejovanej Riviery urobil svoje na tych vozoch . Ak by jazdili na DH tak by vyzerali dnes po technickej stranke urcite lepsie jak teraz.
Ale tak myslím si, že by nebolo na škodu ich vyskúšať na DH. Aspoň by sa ukázalo či by mali také problémy ako majú na DD. Predsa len DD sú v kopcovitom teréne a DH sú na rovine. Neviem, ale za pokus by to stálo.
Mike