Chlapci co pisete vypravu, ste si isti, ze na 88/2 sa 1217 vratila o 18:13 pod Mostom SNP? Ak ma pamat neklame, tak som s nou isiel 18:30 zo Zaporozskej smerom Most SNP, zrejme bola menena na ASMN .
To sú nočné vozy 65/11 a 65/12, ktoré striedavo robia v noci služobný spoj č. 3 z Hlavnej stanice do vozovne Krasňany a späť. Tieto služobné spoje bežia v palubákoch pod číslami 51/21 (65/11) a 51/12 (65/12), preto naskakujú do výpravy pod číslom linky 51. Reálne na tejto linke však tie vozy nejazdia.
Vo výprave sa pravidelne objavujú poradia 51/12 a 51/21. Čo sú to za služby? V DCP danej linky som ich nenašiel a z dnešnej výpravy napríklad zmizli (ráno tam boli).
Nehoda 2 igk na križovatke Tomášikova Ružinovská. 66 a 96 idú medzi DK Ružinov a Maxihella obchadzkou cez Ruzinovsku s obratom cez kolaje. Bez zmeny obsluhy zastávok, akurát s meskanim.
6704 sa pocas jazdy smerom na DD (okolo 14:50) musel 2x "restartovat" (Hany Melickovej a Matejkova), aby mohol pokracovat az na konecnu. Dost mozne dnes nedokonci sluzbu. ?
Ok, tak nech by bol hoc aj do 1991-2. Keďže vychádzam z toho, že nie je nejaká evidencia, že po vyradení toho BA 53-00 mala autoškola iný špeciálny kĺb, tak +- 25 rokov sa u autobusov robil výcvik iba na 12m voze (resp. karosa má +- 11). A to zrovna v čase, kedy rástla z roka na rok premávka dosť zásadne... Aj ja som si robil D iba na sólo voze a za volantom kĺbu som sedel až v zácviku. A rovnako ďalších x vodičov... a čo viem nejako extra veľa nehôd sa nestalo že by nejaký nový vodič zachytil s kĺbom nejaký objekt vedľa, lebo bol zvyknutý na sólo a nevedel, čo spraví vlečka...
Lukyno87