Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobre som si vsimol, ze tento tyzden prebieha scitanie cestujucich na L31/39?
7402 z L4 práve vysadila cestujúcich na zastávke Karlova Ves a išla do obratiska
Vo vysielacke hlasena nejaka mimoriadka na safarikovom nam.
Reply on: Dispecer #160666:
nemajú, hnaná je len stredná náprava, v zime zostávali v kopcoch visieť, škoda, že nenašli prachy a vôľu dotiahnuť to do úplného víťazstva...
Reply on: trolejbus6207 #160663:
Rovnako 2 hnacie nápravy majú aj ústecké 27 Tr, nie?
Reply on: trolejbus6207 #160664:
Iba ráno. Teraz je tam 6826.
Reply on: Lukyno87 #160649:
koľko tam vydržala? lebo vo výprave sú po nej dva troloSOR-y...
jednoznačne kombinácia balíky + poháňaná zadná náprava + kopcovitý terén nie je to pravé orechové...

najrozumnejšia varianta je Solaris Trollino 18 AC s dvomi poháňanými nápravami, ktoré jazdia momentálne v Salzburgu(predtým v La Chaux-de-Fonds), otázka je, či sa na takéto vozy nájde politické krytie a peniaze, keď to nevyrába tá správna firma
Reply on: S499.1023 #160656:
To neznamená, že sa tam to preťažovanie náprav nijak neprejavuje. Minimálne v Zlíne niektorým 25 Tr (a aj 27 Tr) celkom kvalitne hučia diferenciály. Zrejme však ich dielne vedia tieto problémy riešiť efektívnejšie.
Reply on: Viko #160660:
Fujsoru sú predpovedané rovnaké problémy (kvôli nápravám) ako majú 25Tr. Uvidíme po pár rokoch...
Reply on: S499.1023 #160657:
Fujsor tam na pár poradiach predsa jazdieva už dnes, bez nejakých závažnejších problémov. Takže neviem, čo tým chcel básnik povedať.
Reply on: Petto #160658:
Skús najprv verejne dostupné zdroje, nemusím ťa predsa vodiť za ručičku, či?
Reply on: S499.1023 #160656:
No daj v com , aj usti nad labem vozi take baliky jak 33 na Dlhace ? + serpentiny ?
Reply on: Viko #160655:
31Tr má tiež len jednu hnaciu nápravu a navyše Fujsor nemôže predsa dopadnúť lepšie ako 25Tr.
Reply on: Petto #160654:
Do rovnakého, ak nie väčšieho kopca jazdia 25Tr aj v Ústí nad Labem alebo Zlíne, takže chyba bude niekde inde.
Reply on: Petto #160654:
Zaujímavé by mohlo byť nasadenie jednej 25Tr po dobu jedného mesiaca na Dolné hony, spočítanie nákladov na udržanie pojazdnosti na rovine bez APU a následné vyhodnotenie, či sa neoplatí definitívne nechať 25Tr tam a na Dlháče defaultne ťahať na tyči 31Tr.
Reply on: Lukyno87 #160653:
Odzaciatku sa vedelo ze 25tr nebudu vdaka jednej naprave vhodne do kopca + permanetne pretazovane v spicke ale budis DPB si mlel svoje + fetiš duobusovej 133 a prejazdov na 32 ci nezratrolejovanej Riviery urobil svoje na tych vozoch . Ak by jazdili na DH tak by vyzerali dnes po technickej stranke urcite lepsie jak teraz.
Ale tak myslím si, že by nebolo na škodu ich vyskúšať na DH. Aspoň by sa ukázalo či by mali také problémy ako majú na DD. Predsa len DD sú v kopcovitom teréne a DH sú na rovine. Neviem, ale za pokus by to stálo.
Reply on: Lukyno87 #160649:
to je este vacsie retro hadam ako 6401 v premavke (ak by bol) ?
Reply on: Viliam22 #160650:
Nehoda v Sitine.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.