Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #99352:
Ad Re #99259: Mohol by si byť konkrétnejší a uviesť, v ktorej kapitole? Nie všetky som podrobne študoval a je možné, že mi niečo ušlo, ale nikde v zámere som konštatovanie, že električka nebude riešiť dopravné potreby už za 10 rokov, nenašiel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #99351:
„Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?“
Pretože vlakový NDS bude obsluhovať jedine severojužný smer, kým nosný systém na báze električiek rieši aj smer západo-východný. Na tom čas nič nezmení.
Reply on: enumaelish #99644:
DPB môže odkúpiť vyradené C744 SADistov a vhodne ich zrekonštruovať ? ? http://blog.sme.sk/blog/1456/138079/VZNkarosa.jpg
(Fotku som si dovolil použiť, pre svoje osobné šotoúčely vrámci voľnočasovej aktivity počas chorobného stavu, hádam mi bude odpustené) ☺

Ale inak neviem kto.
PRVÁ REGIONÁLNA LINKA BID

Som rád, že sa nám začína "zBIDnievať" ☺

1; To na 630-ku nebude platiť príplatok na BID k električenke?! Dúfam, že si to kompetetntní dobre premyslia...

2; Nemala ísť náhodou 630-ka aj do Slovenského Grobu? Či to až v 1. etape BID pôjde?

3; Vajnory - Šinkovské -> vznikne tam aj nová zastávka? Na mape som našiel len krátku ulicu "Šinkovské", čo teda neviem, či to je tam niekde...

4; Čierna Voda - Čerešňové -> a to je kde? Pôjdu tam aj spoje pokračujúce do Chorvátskeho Grobu?
Reply on: Majo #99628:
Jááj jasné, už je mi to jasné. ?
Reply on: Marcelllooo #99641:


"Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia. "

a

Re #99616 Marcelllooo:
"20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."

-nezda sa ti ze si protirecis?

a povedz mi ake dopravne prudy riesi ten NDS? to vsetky skoly budu na Nivach? vsetky pracovne prilezitosti budu na nivach?...

ja narazam na to ze tvrdis ze elektricka je nerentabilna ale vlak ano, pritom vzdialenost zastavanych ploch v petrzalke je v oboch pripadoch totozna... nejde mi to do hlavy, ale prepac, asi mi v IQ Teste naroda nevyslo 135 ako tebe.

dokonca si protirecis v jednom prispevku


AD "Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu." - ved to posudzuje technicko-ekonomicka studia a nie ty...
a este... pre elinu je to malo atraktivne ale pre tvoj vlak je to uzasne atraktivne?

z teba musia mat radast ti najomnici, vyzeras byt riadny spekulant
Reply on: Majo #99645:
Keby som mohol ja dať do pľacu svoj návrh na náter tak na jednej dvojičke T6A5 ostal podklad z reklamy Tatra Banka, taký tmavomodrý s bielymi pruhmi, tak také dačo by sa mi veľmi páčilo na našich vozidlách ?
Reply on: intony #99638:
T6A5 3. generácie sa doň lakovať stále budú... Aj niektoré K2S by mali ostať v starom nátere kvôli reklamám...
Reply on: intony #99627:
niesi sám, ale položil som otázku, že kto poskytne vozidlá na 630?
Reply on: Marcelllooo #99641:
Už vidím ako sa skladajú... možno tak skladajú puzzle doma...
Reply on: intony #99640:
Tiež si myslím..
Reply on: Ike #99620:
Ten NS MHD najme riesi ine dopravne prudy a ma ine kvalitativne parametre a charakteristiky ako elina, preto sa jeho opodstatnenost (na rozdiel od elektricky, ktora ma riesit lokalnu i nosny i strednu dopravu) nedovija od pesej dostupnosti tak ako opodstatnenost elektricky.

Nezdielam tvoj nazor hyperbolizacie.

Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia.

Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n

Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.

Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.

Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.

Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.

Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.
Reply on: Solider #99639:
Čo? ? Najlepší náter aký kedy električky v BA mali...
Reply on: intony #99638:
"... sa prestal používať"...

Vďaka bohu!! 😶
Reply on: Majo #99634:
Súhlasím ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4565&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=260 Toť, ešte pre linku 304 treba vetvu.

Inak, tento električkový náter sa už prestal / prestáva používať, však? ?
Reply on: Majo #99633:
Takze zastavka "DPMB" sa konecne zmeni na "(Vozovna) Jurajov Dvor" a budeme mat 4 Bajkalske? ?
Reply on: Marcelllooo #99616:
nie, 20-50% je pesia dostupnost, zvysok je dostupny s prestupom.
Reply on: Ike #99632:
☺ Tak to by bol "tunel" doslova.
Reply on: intony #99631:
V takom prípade budem hlasovať za to, aby tam išla 7304. ? ?
Reply on: Ike #99630:
Samozrejme, že sa zosúladia názvy zastávok i zastávky. Už môžeš pokojne spávať. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.