Reply on: Ike #99529:
Za sieť ja zrovna nie som, skôr by som privítal dve krátke odbočné vetvy (viď. Nové Mesto), pre uľahčenie celkovej dostupnosti pešej i prostredníctvom trolejbusov a autobusov.Totiž, nebolo by dobré riešiť celú Petržalku električkou, ale rozložiť aj trolejbusovú a autobusovú dopravu na ostatné mosty, pretože tie obsluhujú oblasti na ľavom brehu Dunaja zväčša kolmo na električkové radiály.
Emo
Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.