Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #99517:
Teoria sieti, analyza a optimalizacia su matematicke discipliny a su nezavisle na konretny druh praktickej aplikacie. Matematicky aparat ostava rovnaky, ci ide o siet pocitacovu alebo siet dopravnu. To znamena, ze neviem navrhnut siet akehokolvek druhu, ale viem zanalyzovat akukolvek siet po kvanitifikacii jej parametrov.

Ja vsak netvrdim, ze som odbornik na dopravu, ale ze som laik. Mam vsak navyse aj istu kvalifikaciu vo forme formalneho systematickeho vzdelania sietovej optimalizacie (a zaoberali sme sa aj dopravnymi aplikaciami - ale na urovni FMFI) a svoje nazory si utvaram a konfrontujem s dopravnymi specialistami na jednotlive druhy dopravy.

Re #99518 Ike: Standartne uvazovana rychlost chodze je do 4 km/hod, bezne sa uvazuje s rychlostou 3.5 km/hod. 5 km/hod. je ryhla chodza a uvadzana aj ako maximalna rychlost v cestnej premavke pre iste druhy dopravy (cyklisti na chodniku napr.).

Preto som povedal, ze dana mapka je ucelovym zavadzanim, lebo stanovuje predpoklady tak, aby vysla vopred zelana odpoved.

Re #99519 Ike:
- Tiazovy dopravny prud je taky,ktory viaze vyznamnu cast dopravnych narokov, ale nie najvacsiu, pripadne je obmedzeny lokalne.
- NS MHD (akehokolvek druhy) ma spajat vsetky hlavne vrcholy dopravnych prudov. Navyse spojenie kazdeho s kazdym je uvadzane zastancami elektriciek ako ich vyhoda - co sme prave ukazali, ze nie je pravda.
- Tvoja mapka je ucelovo zmanipulovana pre vopred stanoveny vysledok. Pesia dostupnost s ktorou sa rata pri modelovani a inzinieringu dopravy je 6-8 min (400-600 m). Pri 10 minutovej pesej dostupnosti, ktora je uz o 25% navysena proti standartne uvazovanej, je do 750 metrov.
- Vlak v plytkom tunely je bezkolizny a bezbarierovy. Ako dosledok realiacie technickeho riesenia plytkym tunelom.

Tvoja posledna oznamka je svedectvom, ze ti nejde uprimne o riesenie veci v Bratislave a Petrzalke, ale o nieco ine.
Reply on: Marcelllooo #99516:
Prosím Ťa už skonči s touto deštruktívnou komunikáciou. Celé diskusné fórum sa zvrhlo na vyvracanie Tvojich názorov, ktoré sú dosť scestné. Osobne poznám len veľmi málo ľudí z tohto fóra, ale čo sa týka odbornej zdatnosti sú to poväčšinou ľudia, kotrí pokiaľ v oblasti dopravy nepracujú tak sa ňou zaoberajú ako hobby možno dlhšie ako Ty vieš písať a čítať.

Venuj sa radšej tomu čomu sa máš, svojmu výboru, svojmu združeniu, písaniu všeobecných záväzných rozhodnutí za obyvateľov Rovniankovej. Okrem iného len v letmom zhliadnutí, t.j. som čítal len útržkovito niektoré odstavce, som našiel 42 gramatických chýb a 23 preklepov. Tak tomu sa naozaj hovorí relevantný materiál.

Martin

P.S: Jedna rada do života. Skús sa oženiť a potom zistíš čo je realita a veľa vecí Ti zrazu bude pripadať ako banalita.
Reply on: Ike #99511:
Neviem, ale v tom Tvojom nákrese sa mi to zdá naozaj nejaké široké. ?
Reply on: Marcelllooo #99450:
"Spravne. Elektricka je narocna ako investicne, tak i prevadzkovo."

Ostatné systémy sú náročné minimálne rovnako (autobusy a trolejbusy neberme do úvahy, tie NS pre Petržalku neriešia, prečo sme sa už bavili).
Reply on: Marcelllooo #99450:
"Lenze ty nie si vacsina, ty nie si standard, ktory bol urceny nielen ako statisticke vyhodnotenie spravania ludi, ale aj ako optimum dopravneho modelu priu pokryti uzemia sietou."

To bol len príklad. ? Ale určite by sa našlo aj viac takých ľudí. Pochop, že ak to má byť NS, tak nemôže stáť pri každej vŕbe len aby bola zachovaná dosrtupnosť 6 - 8 minút. ?
Reply on: Ike #99519:
* ludi ako ty
Reply on: Marcelllooo #99516:


-aky je to tiazovy dopravny prud?
-chcete mat spojenie odvsadial vsade?
- klames KLAMES KLAMES... este raz si pozri moju mapu... mimo dostupnosti je Ovsiste a oblast Dvorov, aj z toho je vacsia cast rodinnych domov, panelaren a matador... dostupnost je minimalne pre 70%..
- ucelovo manipulujes
- vlak je bezbarierovy? bezkolizny? nezavisi to od realizacie?

Keby bolo v petrzalke viac ludi, tak by som vklude uvital aby sa osamostatnila ako Vrutky od Martina v 1990... Bol by svaty pokoj a potom sa pre mna za mna aj zasmradte v tej petrzalke...
Reply on: Marcelllooo #99516:
pesia chodza je 5km/h, cize 1 km = 12 minut... sirka dostupnosti je troska mensia, co zodpoveda 10 minutam... a o ucelovom zavadzani mas co hovorit...
Reply on: Marcelllooo #99512:
lenze pri dopravnom planovani tvori teoria sieti len len zlomok planovania, navyse si studoval na FMFI, takze silne pochybujem ze sa to aplikovalo na dopravu
Reply on: VLK #99505:
Je to mozne, ale v BA neaplikovane a bohuzial nateraz sa s aplikaciou ani neuvazuje. Co je na skodu.

Re #99506 VLK: Navrhovana elektrickova siet je nevhodna z viacerych dovodov (niektore naznacil intony nizsie ostatne som tu uz opakovane uviedol):
- zle dopravno-urbanisticke riesenie trate
- barierovost
- koliznost
- neriesenie nosnych a tiazovych dopravnych prudov vo vyhlade 2015, 2020, 2030.
- neriesenie spojenia s Nivami, Gagarinovou, Vrakunov a Filialkou
- pesia dostupnost pre cca 20% Petrzalcanov

Re #99511 Ike: Nespravny nakres. Pesia dostupnost ma v standarte 6-8 minut, tj. 500 - 600 m. Pri 10 minutach to je niekde do 750m. Tvoja zona ma sirku vyse 1 km, co je nespravne.

Vysvetlujem si to ucelovou manipulaciou.
Reply on: S499.1023 #99513:
Hej, si kindermafiansky boss a krados autorskeho obsahu, kopirujes vysledky mojej intelektualnej prace a frajerujes s kindermafiou vo vzajomne suzvuku harmonie vzajomneho vtirkania...

Deklaracia "dlhorocne studium dopravnych systemov" je nedostatocna, specifikuj presne, co si pod tym mam predstavit.

Iste, sietova optimalizacia moze produkovat spravne vysledky len vtedy, ak je naplnena spravnymi vstupnymi datami a ak sa spravne vykona. Deklarujes, ze v mojom pripade to tak nie je. Preukaz svoje tvrdenie!
Reply on: drome #99510:
Bohuzial - a priznavam ze ma to mrzi - ta samochvala zazniet musela. Nie je akceptovatelna drzost pubertalnych sopliakov a kindermafianskych bossov, ktora - opat bohuzial - vyzaduje adekvatnu reakciu.

Nie je akceptovatelne, aby sopliak, ktory este nedokoncil ani zakladnu skolu, je a oblieka si to, co na neho zarobil niekto iny, nepostaral sa sam o seba, nieto este o druheho, ci okolie sa spraval takymto sposobom k cloveku, ktory v zivote cosi preskakal.

Ked je niekto rozmaznany sopliak, treba sa tak k nemu aj spravat.

Ak ma zazniet spravna vycitka, tak by to bola tato: Preco stracam cas s takymito ludmi. Odpovedou je, ze mam este iste ocakavania od tohoto fora a nenastal este cas, aby som ho opustil.
Reply on: Marcelllooo #99512:
Akého autorského obsahu? Sopliak MLAMODYM má zaregistrované slovo sopliak?
Moja kvalifikácia neformálneho a systematického charakteru je dlhoročné štúdium dopravných systémov.
Je mi jedno, čo je súčasťou tvojho formálneho vzdelania, svojimi nekompetentnými plkmi doakzuješ, že vzdelanie je zbytočné, ak sa dostane tej nesprávnej osobe. Z tvojej sieťovej analýzy plynú nesprávne závery, keďže nemáš relevantné vstupné dáta a nesprávne s nimi zaobchádzaš.
Reply on: S499.1023 #99504:
Takze, kindermafiansky boss a krados autorskeho obsahu, kedze nemas formalne vzdelanie, co si uz opakovane priznal, aka je teda tvoja kvalifikacia neformalneho, najlepsie systematickeho, charakteru? Co ta opravnuje povedat, ze si odbornik na dopravu?

P.S. Sucastou mojho formalneho systematickeho vzdelania je aj teoria sieti a sietova analyza, co su matematicke vychodiska pre dopravny inziniering.
Reply on: Marcelllooo #99494:
http://i31.tinypic.com/91cad2.jpg
nech sa paci... je to robene na rychlo, nie je to seriozna praca a nebudem plytvat vela casu na to, aby som ti spravil nieco, co sa da povedat aj pisomne a vsetci ti to tu hovoria...
Reply on: Marcelllooo #99498:
čím ďalej tým viac ma presviedčaš o tom,že to decko si asi fakt ty (zámerne som nespomenul slovo sopliak),lebo tvrdiť toto čo si napísal,si žiadny súdny človek proste nedovolí.Ak mám byť miernejší samochvála tu tučno zasmrdela...
Reply on: Marcelllooo #99498:
Že to vravíš ty. Podľa toho ako sa vyjadruješ by som na tvojom mieste "Sopliak" o tom vzdelaní trošku pomlčal. Takisto aj o tej "inteligencii" Trojuholníkoveho pravítka ?
Reply on: Marcelllooo #99498:
Tvoje trvrdenia sa nezakladú na pravdivých informáciách.
Reply on: VLK #99506:
Nevhodná je pre svoje zlé urbanistické riešenie a zapojenie do centrálneho úzkeho hrdla pri Trafenej husi... ?‍☠️
Reply on: Marcelllooo #99462:
ja sa chcem opýtať (ako nekompetentný odborník), prečo je električka pre petržalku nevhodná? Táto otázka ma trápi a nenašiel som na ňu doposiaľ odpoveď...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.