Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #99529:
Ano, pesi. Pouzil som konkretny priklad, ktory velmi dobre a velmi doverne poznam.

Vyprosim si tvrdenie, ze som klamar, lebo si neukazal, ani ze tvrdim nepravdu a uz vobec nie, ze to robim umyselne.

Samozrejme, ze k NS MHD bude treba doplnkovu, ved to hovorim od zaciatku. Ale, ked bude realizovana elektricka - ta doplnkova bude v podobe autobusov pre nosne dopravne prudy z Petrzalky na Nivy, lebo toto elina proste neobsluzi. At o je ta vada a problem.

Topologia siete strom,ktoru navrhujes je z dopravneho hladiska rovnako nevhodna, ako hviezda, lebo v relaciach cez Dunaj dochadza k rovnakym problemom a to hned vo dvoch bodoch - prvy v subehu trati na Petrzalskej strane a druhy krat na strane Stareho mesta.
Reply on: Marcelllooo #99527:
"a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv." Nie som si istý, že všetci budú zrazu pracovať na Dobrej Nive a nie pri Trafenej Husi. ?

Mne sa zdá, že rozostup staníc a zastávok v Petržalke má byť 500 až 800 metrov, ale to je jedno. Keď sme už pritom mohol by sa už konečne riešiť rozostup súčasnýc zastávok vo Zvyšku Mesta, ale to je už iná téma...
Reply on: N/A #99528:
Kto bol na vine?
Reply on: Marcelllooo #99527:
"Ale nemozeme zase podlahnut ani opacnemu extremu, ze z dovodu dogmatickej adoracie elektricky budeme nuteny chodit k nej peso aj pol hodiny."

Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.

"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."

Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.

"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."

Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané. ❗
Reply on: Ike #99526:
Ja sa netajim tym, ze hajim zaujmy Rovniankovej 14 a dalsich tisicov vlastnikov podlz Chorvatskeho ramena. Nehajime ich vsak na ukor inych casti, ale v sulade s tym, co sa planuje aj pre ne, minimalne nie v kolizii.

Nie su to ani skryte zaujmy, ale verejne prezentovane. A to aj tu. A ide nam uprimne o systemove a koncepcne riesenie.

Na vyjadrovanie sa za Dubravcanov alebo kohokolvek ineho nemam mandat. Ak sa k nam pridaju podobni ludia z Dubravky, Karlovky alebo inych casti, potom mozeme zacat tvrdie rypat aj do tychto casti.

A dovod je este jeden a to prozaicky - realne sa ide riesit len jedna takato investicia, prave elektricka do Petrzalky. Ostatene, vratane Dubravky, ostanu nasledujuce roky nezmene, takze ani nie je dovod to momentalne tak intenzivne riesit ako projekt elektricky do Petrzalky.
Reply on: Marcelllooo #99527:
pesi???? ja som ti len demostroval ze ak by...

uz vobec ti nerozumiem lebo si klamar a vsetko otacas na teba... ved to je uplne jedno ci tam bude elina ci ten tvoj vvvllllaaaakkk... doplnokova autobusova doprava tam bude aj tak... cize snazis sa vykrutit na nespravnom hrobe...

Tvrdi tu niekto ze do petrzalky pojde LEN elektricka a LEN ako jedna radiala? nie! najidealnejsi pripad by bol keby tu bola SIET elektriciek a napajali by sa postupne na jednu radialu, ktora by viedla cez Dunaj...

Rad by som bol keby si citoval cloveka co tvrdi ze elina bude bez doplnkovej dopravy...

to ze z udaju ze pesia chodza sa pohybuje od 4 do 5kmh som si vybral 5kmh nie je klamstvo ale potreby lepsieho zaokruhlovania, a urcite je to mensie "klamstvo" ako tvojich 20%
Par fotiek zo vcerajsej nehody autobusu 1703 s osobnym vozidlom pri technickom skle.

http://fotoalbumy.azet.sk/jurajko_11/nehoda-1703-s-osobnym-vozidlom-11-3-2008/?i9=0b248a271e21
Reply on: Emo #99521:
Ale nemozeme zase podlahnut ani opacnemu extremu, ze z dovodu dogmatickej adoracie elektricky budeme nuteny chodit k nej peso aj pol hodiny.

Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu.

Nie inak je to aj s elektrickou. Postavime drahu trat, ktoru vacsina Petrzalcanov nebude preferovat jednak preto, ze bude od nich daleko a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv.

Rozostup zastavok (to je to, co spominas v poslednej vete) bola optimalne stanovena na 500 - 600 metrov co zodpoveda 6-8 minutovej pesej dostupnosti a je to prave z tohoto dovodu, ze to je bud, kedy je siet pre ludi stale dostatocne atraktivn, aby ju vyuzivali a za nou isli a na druhej strane sa nemuselo vsade stat.

Re #99522 Emo: Ale bavme sa aj o trolejbusoch. Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny.
Reply on: Marcelllooo #99525:
namam cas moc reagoavat, ale na poslednu vetu rad zareagujem...

a tebe ide o uprimne riesenie veci ked tvrdis ze tunel sem, bariera tam, ale v takej dubravke aj ruzinove by si tu barieru ponechal, resp sa k tomu nevyjadrujes?

Nie marcelllooo, to tebe ide len o svoje skryte zaujmy a zaujmy Rovniankovej ul. c. 14
Reply on: Ike #99517:
Teoria sieti, analyza a optimalizacia su matematicke discipliny a su nezavisle na konretny druh praktickej aplikacie. Matematicky aparat ostava rovnaky, ci ide o siet pocitacovu alebo siet dopravnu. To znamena, ze neviem navrhnut siet akehokolvek druhu, ale viem zanalyzovat akukolvek siet po kvanitifikacii jej parametrov.

Ja vsak netvrdim, ze som odbornik na dopravu, ale ze som laik. Mam vsak navyse aj istu kvalifikaciu vo forme formalneho systematickeho vzdelania sietovej optimalizacie (a zaoberali sme sa aj dopravnymi aplikaciami - ale na urovni FMFI) a svoje nazory si utvaram a konfrontujem s dopravnymi specialistami na jednotlive druhy dopravy.

Re #99518 Ike: Standartne uvazovana rychlost chodze je do 4 km/hod, bezne sa uvazuje s rychlostou 3.5 km/hod. 5 km/hod. je ryhla chodza a uvadzana aj ako maximalna rychlost v cestnej premavke pre iste druhy dopravy (cyklisti na chodniku napr.).

Preto som povedal, ze dana mapka je ucelovym zavadzanim, lebo stanovuje predpoklady tak, aby vysla vopred zelana odpoved.

Re #99519 Ike:
- Tiazovy dopravny prud je taky,ktory viaze vyznamnu cast dopravnych narokov, ale nie najvacsiu, pripadne je obmedzeny lokalne.
- NS MHD (akehokolvek druhy) ma spajat vsetky hlavne vrcholy dopravnych prudov. Navyse spojenie kazdeho s kazdym je uvadzane zastancami elektriciek ako ich vyhoda - co sme prave ukazali, ze nie je pravda.
- Tvoja mapka je ucelovo zmanipulovana pre vopred stanoveny vysledok. Pesia dostupnost s ktorou sa rata pri modelovani a inzinieringu dopravy je 6-8 min (400-600 m). Pri 10 minutovej pesej dostupnosti, ktora je uz o 25% navysena proti standartne uvazovanej, je do 750 metrov.
- Vlak v plytkom tunely je bezkolizny a bezbarierovy. Ako dosledok realiacie technickeho riesenia plytkym tunelom.

Tvoja posledna oznamka je svedectvom, ze ti nejde uprimne o riesenie veci v Bratislave a Petrzalke, ale o nieco ine.
Reply on: Marcelllooo #99516:
Prosím Ťa už skonči s touto deštruktívnou komunikáciou. Celé diskusné fórum sa zvrhlo na vyvracanie Tvojich názorov, ktoré sú dosť scestné. Osobne poznám len veľmi málo ľudí z tohto fóra, ale čo sa týka odbornej zdatnosti sú to poväčšinou ľudia, kotrí pokiaľ v oblasti dopravy nepracujú tak sa ňou zaoberajú ako hobby možno dlhšie ako Ty vieš písať a čítať.

Venuj sa radšej tomu čomu sa máš, svojmu výboru, svojmu združeniu, písaniu všeobecných záväzných rozhodnutí za obyvateľov Rovniankovej. Okrem iného len v letmom zhliadnutí, t.j. som čítal len útržkovito niektoré odstavce, som našiel 42 gramatických chýb a 23 preklepov. Tak tomu sa naozaj hovorí relevantný materiál.

Martin

P.S: Jedna rada do života. Skús sa oženiť a potom zistíš čo je realita a veľa vecí Ti zrazu bude pripadať ako banalita.
Reply on: Ike #99511:
Neviem, ale v tom Tvojom nákrese sa mi to zdá naozaj nejaké široké. ?
Reply on: Marcelllooo #99450:
"Spravne. Elektricka je narocna ako investicne, tak i prevadzkovo."

Ostatné systémy sú náročné minimálne rovnako (autobusy a trolejbusy neberme do úvahy, tie NS pre Petržalku neriešia, prečo sme sa už bavili).
Reply on: Marcelllooo #99450:
"Lenze ty nie si vacsina, ty nie si standard, ktory bol urceny nielen ako statisticke vyhodnotenie spravania ludi, ale aj ako optimum dopravneho modelu priu pokryti uzemia sietou."

To bol len príklad. ? Ale určite by sa našlo aj viac takých ľudí. Pochop, že ak to má byť NS, tak nemôže stáť pri každej vŕbe len aby bola zachovaná dosrtupnosť 6 - 8 minút. ?
Reply on: Ike #99519:
* ludi ako ty
Reply on: Marcelllooo #99516:


-aky je to tiazovy dopravny prud?
-chcete mat spojenie odvsadial vsade?
- klames KLAMES KLAMES... este raz si pozri moju mapu... mimo dostupnosti je Ovsiste a oblast Dvorov, aj z toho je vacsia cast rodinnych domov, panelaren a matador... dostupnost je minimalne pre 70%..
- ucelovo manipulujes
- vlak je bezbarierovy? bezkolizny? nezavisi to od realizacie?

Keby bolo v petrzalke viac ludi, tak by som vklude uvital aby sa osamostatnila ako Vrutky od Martina v 1990... Bol by svaty pokoj a potom sa pre mna za mna aj zasmradte v tej petrzalke...
Reply on: Marcelllooo #99516:
pesia chodza je 5km/h, cize 1 km = 12 minut... sirka dostupnosti je troska mensia, co zodpoveda 10 minutam... a o ucelovom zavadzani mas co hovorit...
Reply on: Marcelllooo #99512:
lenze pri dopravnom planovani tvori teoria sieti len len zlomok planovania, navyse si studoval na FMFI, takze silne pochybujem ze sa to aplikovalo na dopravu
Reply on: VLK #99505:
Je to mozne, ale v BA neaplikovane a bohuzial nateraz sa s aplikaciou ani neuvazuje. Co je na skodu.

Re #99506 VLK: Navrhovana elektrickova siet je nevhodna z viacerych dovodov (niektore naznacil intony nizsie ostatne som tu uz opakovane uviedol):
- zle dopravno-urbanisticke riesenie trate
- barierovost
- koliznost
- neriesenie nosnych a tiazovych dopravnych prudov vo vyhlade 2015, 2020, 2030.
- neriesenie spojenia s Nivami, Gagarinovou, Vrakunov a Filialkou
- pesia dostupnost pre cca 20% Petrzalcanov

Re #99511 Ike: Nespravny nakres. Pesia dostupnost ma v standarte 6-8 minut, tj. 500 - 600 m. Pri 10 minutach to je niekde do 750m. Tvoja zona ma sirku vyse 1 km, co je nespravne.

Vysvetlujem si to ucelovou manipulaciou.
Reply on: S499.1023 #99513:
Hej, si kindermafiansky boss a krados autorskeho obsahu, kopirujes vysledky mojej intelektualnej prace a frajerujes s kindermafiou vo vzajomne suzvuku harmonie vzajomneho vtirkania...

Deklaracia "dlhorocne studium dopravnych systemov" je nedostatocna, specifikuj presne, co si pod tym mam predstavit.

Iste, sietova optimalizacia moze produkovat spravne vysledky len vtedy, ak je naplnena spravnymi vstupnymi datami a ak sa spravne vykona. Deklarujes, ze v mojom pripade to tak nie je. Preukaz svoje tvrdenie!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.