Reply on: Ike #99529:
Ano, pesi. Pouzil som konkretny priklad, ktory velmi dobre a velmi doverne poznam.Vyprosim si tvrdenie, ze som klamar, lebo si neukazal, ani ze tvrdim nepravdu a uz vobec nie, ze to robim umyselne.
Samozrejme, ze k NS MHD bude treba doplnkovu, ved to hovorim od zaciatku. Ale, ked bude realizovana elektricka - ta doplnkova bude v podobe autobusov pre nosne dopravne prudy z Petrzalky na Nivy, lebo toto elina proste neobsluzi. At o je ta vada a problem.
Topologia siete strom,ktoru navrhujes je z dopravneho hladiska rovnako nevhodna, ako hviezda, lebo v relaciach cez Dunaj dochadza k rovnakym problemom a to hned vo dvoch bodoch - prvy v subehu trati na Petrzalskej strane a druhy krat na strane Stareho mesta.
Emo
Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.