Par fotiek zo vcerajsej nehody autobusu 1703 s osobnym vozidlom pri technickom skle.
http://fotoalbumy.azet.sk/jurajko_11/nehoda-1703-s-osobnym-vozidlom-11-3-2008/?i9=0b248a271e21
http://fotoalbumy.azet.sk/jurajko_11/nehoda-1703-s-osobnym-vozidlom-11-3-2008/?i9=0b248a271e21
Marcelllooo
Ja vsak netvrdim, ze som odbornik na dopravu, ale ze som laik. Mam vsak navyse aj istu kvalifikaciu vo forme formalneho systematickeho vzdelania sietovej optimalizacie (a zaoberali sme sa aj dopravnymi aplikaciami - ale na urovni FMFI) a svoje nazory si utvaram a konfrontujem s dopravnymi specialistami na jednotlive druhy dopravy.
Re #99518 Ike: Standartne uvazovana rychlost chodze je do 4 km/hod, bezne sa uvazuje s rychlostou 3.5 km/hod. 5 km/hod. je ryhla chodza a uvadzana aj ako maximalna rychlost v cestnej premavke pre iste druhy dopravy (cyklisti na chodniku napr.).
Preto som povedal, ze dana mapka je ucelovym zavadzanim, lebo stanovuje predpoklady tak, aby vysla vopred zelana odpoved.
Re #99519 Ike:
- Tiazovy dopravny prud je taky,ktory viaze vyznamnu cast dopravnych narokov, ale nie najvacsiu, pripadne je obmedzeny lokalne.
- NS MHD (akehokolvek druhy) ma spajat vsetky hlavne vrcholy dopravnych prudov. Navyse spojenie kazdeho s kazdym je uvadzane zastancami elektriciek ako ich vyhoda - co sme prave ukazali, ze nie je pravda.
- Tvoja mapka je ucelovo zmanipulovana pre vopred stanoveny vysledok. Pesia dostupnost s ktorou sa rata pri modelovani a inzinieringu dopravy je 6-8 min (400-600 m). Pri 10 minutovej pesej dostupnosti, ktora je uz o 25% navysena proti standartne uvazovanej, je do 750 metrov.
- Vlak v plytkom tunely je bezkolizny a bezbarierovy. Ako dosledok realiacie technickeho riesenia plytkym tunelom.
Tvoja posledna oznamka je svedectvom, ze ti nejde uprimne o riesenie veci v Bratislave a Petrzalke, ale o nieco ine.