Reakcia na: Marcelllooo #99527:
"a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv." Nie som si istý, že všetci budú zrazu pracovať na Dobrej Nive a nie pri Trafenej Husi. ?Mne sa zdá, že rozostup staníc a zastávok v Petržalke má byť 500 až 800 metrov, ale to je jedno. Keď sme už pritom mohol by sa už konečne riešiť rozostup súčasnýc zastávok vo Zvyšku Mesta, ale to je už iná téma...
Emo
Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.