Re #98791 810zssk: Tak to su setsakramentsky dolezite vyhody, co si prave spomenul... V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby.
Re #98776 810zssk: Elektricky nesplnaju kriteria na to, aby mohli v podmienkach BA byt NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.
Re #98777 810zssk: Co ktonkretne presadzujem a preco je to nekoncepcne a nesystemove?
A z Racka potom este na Hlavnu stanicu Ja by som bol za, ale treba peniaze a navyse sa obavam ze by zlahka skolabovala IAD (co mi nevadi - kyval by som im z elektricky kym by si vytrubovali na cesticke
Pocuj, SAD, obyvatelia Rovniankovej 14 dosiahli jedine to, ze Petrzalka nebude mat este dlho ziaden funkcny dopravny system a cela Bratislava trpi tym ze mesto sa zatazuje Petzralskym nadvlakom namiesto koncepcneho riesenia inych casti mesta.
Ja by som zašiel ešte dalej. Električky z Vajanského nábrežia by som potiahol rovno cez Dostojevského rad /Eurovea/a Karadžičovu a napojila by sa na Krížnej ale potiahol by som ju až po Račko. Spojil by som električkami Vajnorskú cez Tomášikovu až po Ružinovskú Takmer ušetrená L50. Cesty v širšom centre mesta sa chvalabohu stavali realtívne široké, tak by bolo technicky možné tam dať električku. Aj od križovatky pri VÚB po križovatku Mierová Hraničná by som potahol eliny. Tam by sa otáčali. Doplnok by boli trolejbusy do Pod. Biskupíc. JAJ, jak ma to se.e
Keby bolo viac penazí. Teraz do r. ´15 budeme riešiť len Starý most. Uf. Je mi z toho nanič. ?
ZSR kupi nove vozy za miliony a bude ich susit v depe, ze? Lebo neverim ze by odbornikovi ako ty mohol ujst fakt ze ZSR uz par rokov ziadnu dopravu neprevadzkuje.
Pocuj sopliak, az dokazes urobit so svojim zivotom a so svojim okolim to, co dokazali ludia na R14, potom dojdi a az potom si dovol nieco povedat. Dovtedy by si mal s respektom stat opodial a ucit sa...
"Renesancia elektriciek nie je vseobecnou tendenciou ale znovupresadzovanym riesenim ako jedneho subsystemu dopravy v nasadzovanom meste." - vo vsetkych tych kvantach miest kde elektricky obnovuju, pripadne opat rozsiruju su taky tupci! Este ze v BA mame domovnika, ktory nas od toho ochrani!
"Za kazdym boli na zaciatku rieseni pre Petrzalku velke vyzvy a velke vizoionarske projekty, ktore sa vsak vzdycky zopsuli a zrealizovalo sa vzdy len nieco okliestene a v takej podobe, ze ju to len zohyzdilo." - do historie sa tak zapise aj Domovnikov nadvlak popod isty nemenovany pofiderny panelak v Pétrzke.
Toto by bolo uplne najlepsie, co by sa mohlo stat. Ale v sucasnej dobe to pokladam za nerealne. Mesto skratka chce tlacit na stavbu popri Kanali, lebo chce dat prec stavebnu uzveru, aby mohli realizovat tie megalomanske developerske projekty, co poslubovali kdekomu. Navyse to brali ako volebny program a myslia si, ze keby od toho upustili, ze by sa im to politicky vypomstilo. Tak ked uz, tak nech je to pre nas, akceptovatelne...
Tiez si myslim, ze metrolejbusy a busy by to zvladli, podporene to je aj odpornym posudkom VUD (nech si o nom mysli kto chce co chce, je to odborny posudok).
Ja tiez nehovorim, ze moje nazory su do kazdeho detailu bezchybne a prepracovane. Ja ale hovorim o komplexnom a systematickom rieseni a tu je moj nazor vyhraneny. Iste sa da dopracovat k este lepsiemu a kvalitnejsiemu, ale nateraz musime ustat ine tlaky, a az potom mozeme ist do takych fajnovostiek ako cibrenie detailov riesenia.
Tiez tvrdim, ze je v meste cely rad inych problemov (a dopravnych, aby sme ostali v danej oblasti) a teraz ide o to, aby sme vyvinuli patricny tlak na to, aby mesto prehodnotilo svoje priority...
810zssk