Pocuj sopliak, az dokazes urobit so svojim zivotom a so svojim okolim to, co dokazali ludia na R14, potom dojdi a az potom si dovol nieco povedat. Dovtedy by si mal s respektom stat opodial a ucit sa...
"Renesancia elektriciek nie je vseobecnou tendenciou ale znovupresadzovanym riesenim ako jedneho subsystemu dopravy v nasadzovanom meste." - vo vsetkych tych kvantach miest kde elektricky obnovuju, pripadne opat rozsiruju su taky tupci! Este ze v BA mame domovnika, ktory nas od toho ochrani!
"Za kazdym boli na zaciatku rieseni pre Petrzalku velke vyzvy a velke vizoionarske projekty, ktore sa vsak vzdycky zopsuli a zrealizovalo sa vzdy len nieco okliestene a v takej podobe, ze ju to len zohyzdilo." - do historie sa tak zapise aj Domovnikov nadvlak popod isty nemenovany pofiderny panelak v Pétrzke.
Toto by bolo uplne najlepsie, co by sa mohlo stat. Ale v sucasnej dobe to pokladam za nerealne. Mesto skratka chce tlacit na stavbu popri Kanali, lebo chce dat prec stavebnu uzveru, aby mohli realizovat tie megalomanske developerske projekty, co poslubovali kdekomu. Navyse to brali ako volebny program a myslia si, ze keby od toho upustili, ze by sa im to politicky vypomstilo. Tak ked uz, tak nech je to pre nas, akceptovatelne...
Tiez si myslim, ze metrolejbusy a busy by to zvladli, podporene to je aj odpornym posudkom VUD (nech si o nom mysli kto chce co chce, je to odborny posudok).
Ja tiez nehovorim, ze moje nazory su do kazdeho detailu bezchybne a prepracovane. Ja ale hovorim o komplexnom a systematickom rieseni a tu je moj nazor vyhraneny. Iste sa da dopracovat k este lepsiemu a kvalitnejsiemu, ale nateraz musime ustat ine tlaky, a az potom mozeme ist do takych fajnovostiek ako cibrenie detailov riesenia.
Tiez tvrdim, ze je v meste cely rad inych problemov (a dopravnych, aby sme ostali v danej oblasti) a teraz ide o to, aby sme vyvinuli patricny tlak na to, aby mesto prehodnotilo svoje priority...
Ak si pamatas, tak raz som pisal, ze este nemam vytvoreny názor na NS do Petržky. Tak pomaly si ho formujem. Ale platí len pre Petržku. Podla mna by sme sa mali vykašlať na kolajovú dopravu po Janíkov dvor. Mal by sa vybudovať iba TEN T variant popod dunaj a potom na Stanicu v Petržke. Myslím si, že nové autobusy a trebárs aj tie trolejbusy cez Apolo by to zvládli. Ak by boli krátke intervali, dobré linkovanie.
Nepíšem to teraz z dôvodu že súhlasím alebo chápem všetkým tvojím argumentom, ale dá sa to aj ináč. Aj bus pruhy by mali nadalej pribudať. Na ľavom brehu Dunaja som sto% zástancom rozvoja pozemnej elekričky. Dovtedy, ak sa nenájde spôsob fianancovania jej spustenia pod zem. V Blave máme aj iné časti ako okres 5. Konečne idú opraviť ten odporný úsek Trnavské mýto - Jégeho. Aj ten kruhový objazd vo Vrakuni by bolo načase už začať robiť. Problémy s pozemkami sa ťahajú už dosť dlho. Chudáci tí čo prichádzajú od Mosta pri BA, šak oni majú hlavu v smútku z tejto križovatky.
Absolutne s tebou suhlasim. Myslim, ze mesto ma ovela vacsie dopravne problemy ako prepojenie Petrzalky. Niektore si spomenul. Riesenim Petrzalky trolejbusmi ostane viacej penazi aj povedzme na Ruzinov a Trnavku, ale aj na Dubravku a Lamac.
Preco je prioritou Petrzalka a nie napriklad Trnavka je jednoduche: Okolo Chorvatskeho ramena je stavebna uzavera a uz je cely rad invesotorv, ktori sa sem chcu natlacit a mesto ich sem chce pretlacit za kazdu cenu. Mozu to urobit len tak, ze sem umiestnia NS MHD, pre ktory tu je tato stavebna uzavera. A kedze to chcu stihnut este toto volebne obdobie, ked su vo funkciach ti, co su, preto sa tlaci na elektricku, o ktorej sa tvrdi, ze je 1. etapou NS, aj ked to nie je pravda.
Je mi ľúto, že celú energiu mesto dáva na projekt NS z Petržky do mesta, resp. jej pokračovanie. Dávno už avizovali, že by bolo technicky možné predĺžiť trolejbusy L205 resp. 204 cez Galvaniho do NC Avion alebo až na letisko. Alebo postupná príprava predĺženie električiek z Ružonova na Trnávku. Myslím do NC Avion a nie luďom pod okná /klud/.Vadí mi, že mesto nerieši kritickú situáciu prechádzania cez kolaje medzi priecestiami Ivánska a Hradská. Taktiež by sa mala prepojiť Hradská ulica od Darexu na Galvaniho pri Hornabchu. Cez, ponad alebo popod kolaje. Križovatka Maxa Hella Trnavská cesta pri cintoríne Martinskom + podjaz na Trnávku je absolútne nevyhovujúca, taktiež priecestie Ivánska je problém. Ako nepetržalčan sa cítim ukrátený v iných dopravných projektoch. ?
Nerozumiem tvojmu urazenemu postoju ala odmietnuty zenich.
Tak mame inu predstavu o rieseni dopravy a uzemia ako ty a tebe podobni. No a co? Preco si myslis, ze tvoj nazor je spravny a preco si myslis, ze ho kazdy ma prijat a preco si myslis, ze kto ho neprijme je "mimo"?
Neviem o tom, ze by MHD bola tvojim majetkom. MHD je verejna sluzba sluziaca vsetkym obcanom mesta. Teraz hovorime o formovani jej podoby na najblizsie desatrocia.
Odhliadnime teraz od skutocnosti, ze tento tebou navrhovany variant nie je realny (MZP SR odporucany je polozapusteny variant), mesto vylucilo riesenie uprav ako je zatravnenie, ci dalsie upravy okolia. Bude sa stavat len hola trat.
Povedal si, ze si dovolis tvrdit, ze tento tebou prezentovany navrh je najlepsi. Povedz preco si to myslis, v akych ohladoch je najlepsi, pre koho je najlepsi. Tiez mi vysvetli, preco je najlepsi pre mna, ako vlastnika bytu v dome v susedstve trate. Odovodni, prosim, svoj nazor.
Nahaj ho ...nech nema v petrzke elinu. Peniaze zostanu aspon na nakup NP elin, reko trati, predlzeniam trati tam kde treba..a nechame mu stare Ik 4xx, horiace SU ? , smradlave TAM a samozrejme flotilu vrakos ? Z nich si postavi svoj superhyperturbo NS ?
ZSR. Aky zmysel by malo stavanie trate, z vlastnych zdrojov, ktoru nikto nebude vyuzivat?
Re #98760 intony: Razeny tunel musi byt len v CMO. Mimo CMO je mozny aj tunel hlbeny, resp. tunel plytky. A prave CMO razit v tunely je najvacsia cast raziacich prac, cca 75%.
Treba si uvedomit, ze vynutene investicie a prekladky ciest, infrastruktury a pripadne nahrady za vyvlastnenie by boli po celej dlzke radial. V konecnom dosledku sa to naakumuluje na uroven samostatneho NS MHD.
Re #98761 Solider: Vobec nemam problem to priznat, prave naopak. Optimalne by bolo povodne metro. To je momentalne nerealne. Tak presadzujeme variant, ktory k nemu konverguje.
Petrzalka bola dopravno-urbanisticky i kompozicne riesenia s metrom, nie pozemnou elektrickou.
Na to, ze si 14-rocny chalan si dovolujes trosku moc, ked hodnotis cloveka, ktory nieco preskakal takym sposobom, akym to robis. Ale na druhej strane, respektujem a vazim si tvoju zanietenost sotoustvom, ako si sam teraz povedal. Tato tvoja zaluba mi je sympaticka a v istej obmedzenej miere ju aj ja zdielam (sam sa rad prevazam MHD a pozorujem ich) hoci u mna to neprepuklo do takej velkej miery. Ale tvorba dopravno-urbanistickych rieseni je o niecom uplne inom - to je o suhre dopravneho riesenia, urbanistike uzemia, kompozicii urbanistickych celkov atd. A tam sa do uvahy beru mnohe dalsie aspekty.
stavba pod povrchom (zeme) umožňujúca pokračovanie komunikácie: železničný tunel;
tunelový príd.: hut. tunelová pec majúca podobu tunela
Slovnik slovenskeho jazyka. Nedalo mi to a na vase upozornovanie som si to pozrel v slovniku, ako je to... Takze je to v tuneli...
Re #98764 hoppusmark01: To by bolo mozne, ale len za predpokladu, ze by sa zakopala aj CMO a by sa siet rozsirila aj do oblasti Niv, Prievozskej, Gagarinovej. Kedze sa to momentalne neplanuje, presadzujem riesenie, ktore najviac konverguje k NS MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk