Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
hm, to krizovanie je riesene tak ze trolejbusova trat je neprerusena a vlakova je dlho izolovana a pred krizovanim je tam akoby "skokansky mostik" cize... ten vlak tam ide bez prudu
nehoda tam uz raz bola.... a vyhadzovat palice nemaju preco, nie je tam ziadna krizovatka ani iny dovod preco by mali vyhadzovat + ak vypadnu, ma zotrvacnu silu este
kolko je napatie na zeleznici 15-25kV??? vsak to je ohromne vela, trolejbus alebo elektricka ma kolko 600-700V??? myslim ze najma situacia ktora je celkom bezna u trolejbusov, najma na krizovatkach prave - a to vybehnutie toho zberaca je nieco dost tazko zvladnutelne, vsak ta izolacia co tam je, je robena na 700V nie na 25kV, toho by sa podla mna vodic ani nemal dotykat a riesit ako ked sa to stane pod 700V drotmi, ked sa to napriklad dotkne alebo je okolo 25kV drotov!
v Presove je krizovanie elektrifikovanej trate a trolejbusu ? ??? A to vazne funguje a nevznijaku tam nebezpecne situacie? Co ked trolejbusu vypadnu zberace, to tam bude vodic nasadzovat na priecesti alebo bude utekat prec aj s cestujucimi a volat na zeleznice???
fobust
Skôr by som povedal že EU peniaze sú pod väčším dohľadom, kdežto "mestské" sa môžu lepšie "dohodiť kamošom"....