Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #90611:
No kľudne mohli, keď tam nasadíš 24m vozidlá, nebudem proti, akurát na 201 by to asi na Miletičku nevytočili... 😃 Však ja hovorím o tom, že interval 4 min. je zbytočný, podobne ako 6 min., a keď na 4 min. intervale jazdí sólo a zároveň je niekoľko vozidiel denne nevypravených kvôli nedostatku vodičov, niečo nie je v poriadku.
Reply on: Mike #90642:
tak to je uz hardcore... 😃 myslel som ze ta Galvaniho sa hned priecestim napoji na Vrakunsku... ta Vrakunska je v tom mieste dokonca tak zahnuta akoby sa tam s niecim planovalo... este som tam niekde videl tu cestu co ide za Hornbachom... ale az poza Letisko? 😃 tam este treba aj cez Maly Dunaj premostenie 😛
Reply on: AAA #90641:

Vlastne pri tej 49 máš pravdu, tú si viem predstaviť aj pri dnešných pomeroch. Keď pôvodne o nej písal, tak som sa mýlil.
Reply on: Ike #90640:
JJ to je ono. A ÚP zakotvil ešte väčšie sci-fi. Tá Galvaniho má pokračovať ďalej po tej strane trate 131, a má sa poza Letištné dráhy napojiť na cestu na Most pri Blave, za Ráztočnou ?
Reply on: fobust #90630:
Ak sa zadrátuje Patrónke obojsmerne, bude 49 plne pod drátmi a na 41 by sa vzhľadom na tú kopcovitosť hodil t-bus. Okrem toho ak vybuduješ trať Pražská - Hroboňova môžeš tade viesť dojazdy.
Re #90634 Ámos: Ak zatrolejuješ 31+39 a 32 máš pod drátmi úsek nábrežie - Patrónka.
Reply on: Mike #90638:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=48.160711,17.183964&spn=0.002584,0.005021&t=k&z=18&om=1

ahaaa... takze to pripajanie zjazdu z D1ky a davanie prednosti cesty "do nikadial" hned zacina davat zmysel... ?
Reply on: Ámos #90637:
To je priam hamletovská otázka na zamyslenie ? ? Keby náš DP nebol moc hrdý nakupovať ojazdené vozy, české mestá vyraďujú, teda odpredávajú na východ Kĺbové B741, ktoré su oproti našim 1311, 1316, 2300, 2307 a 2312 ako nové ?
Reply on: Ámos #90618:
To priecestie sa má zrušiť, Ivanska zaslepiť. Tak je to aj v územnom pláne, a prvý krok z toho, teda napojenie Vrakunskej niekde okolo Darexu na predĺženú Galvaniho (ako je podjazd pod D1), nadjazdom, (alebo dočasne aj úrovňovým krížením) trate 131 už GIB projektuje.
Reply on: Mike #90636:
A kde ich vziat????
Reply on: Ámos #90611:
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Reply on: Ámos #90634:

Linka 30 možno nie, ale 63ka by sa šikla. Takže Lamač ako taký áno, linka 30 je na zváženie.
Reply on: AAA #90629:
30?!?!? Ved ten vobec nejd pod dratmi. Okrem na patronke aj to len smer Lamac.

Re #90628 fobust: asi to bude ono... ?
Reply on: eripmav #90631:

Nie, tá trať je elektrifikovaná 3000 V js. V prešovskej sekcii nájdeš aj pekné fotky.
Reply on: eripmav #90631:
na to je zariadenie na vedeni... teda myslim... vychadzam z toho ako funguje krizovanie elinaXtrofel
Reply on: Ike #90622:
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
Reply on: AAA #90629:

41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Reply on: fobust #90623:
Ja by som rád videl pod drátmi ešte aj 41, 49 a možno raz aj 30.
Reply on: Ámos #90626:

Skôr by som povedal že EU peniaze sú pod väčším dohľadom, kdežto "mestské" sa môžu lepšie "dohodiť kamošom"....
Reply on: stevo #90625:

Koľko? Toľko koľko si mašina cucne. Skús sa spýtať našej rýchlikovej laminátky, ktoľko ampérov si pri rozjazde ľúbi dať. ?
Reply on: fobust #90623:
? nezabudaj si v Bratislave. Oni by mohli cerpat aj na reko stareho mostu a mesto sa tvari ako keby malo penazi habadej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.