Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #90636:
A kde ich vziat????
Reply on: Ámos #90611:
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Reply on: Ámos #90634:

Linka 30 možno nie, ale 63ka by sa šikla. Takže Lamač ako taký áno, linka 30 je na zváženie.
Reply on: AAA #90629:
30?!?!? Ved ten vobec nejd pod dratmi. Okrem na patronke aj to len smer Lamac.

Re #90628 fobust: asi to bude ono... ?
Reply on: eripmav #90631:

Nie, tá trať je elektrifikovaná 3000 V js. V prešovskej sekcii nájdeš aj pekné fotky.
Reply on: eripmav #90631:
na to je zariadenie na vedeni... teda myslim... vychadzam z toho ako funguje krizovanie elinaXtrofel
Reply on: Ike #90622:
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
Reply on: AAA #90629:

41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Reply on: fobust #90623:
Ja by som rád videl pod drátmi ešte aj 41, 49 a možno raz aj 30.
Reply on: Ámos #90626:

Skôr by som povedal že EU peniaze sú pod väčším dohľadom, kdežto "mestské" sa môžu lepšie "dohodiť kamošom"....
Reply on: stevo #90625:

Koľko? Toľko koľko si mašina cucne. Skús sa spýtať našej rýchlikovej laminátky, ktoľko ampérov si pri rozjazde ľúbi dať. ?
Reply on: fobust #90623:
? nezabudaj si v Bratislave. Oni by mohli cerpat aj na reko stareho mostu a mesto sa tvari ako keby malo penazi habadej.
Reply on: fobust #90624:
25 kV a 50 Hz mas aj doma v CRT televizore.
radsej napis kolko Amprerov.
Reply on: eripmav #90620:

V Bratislave ide železnica na 25kV, 50 Hz, v Prešove je 3000 V jednosmerných. Izolácie sú úplne odlišné.
Reply on: Ámos #90616:

Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
Reply on: eripmav #90620:
hm, to krizovanie je riesene tak ze trolejbusova trat je neprerusena a vlakova je dlho izolovana a pred krizovanim je tam akoby "skokansky mostik" cize... ten vlak tam ide bez prudu
Reply on: eripmav #90619:
nehoda tam uz raz bola.... a vyhadzovat palice nemaju preco, nie je tam ziadna krizovatka ani iny dovod preco by mali vyhadzovat + ak vypadnu, ma zotrvacnu silu este
Reply on: Ámos #90618:
kolko je napatie na zeleznici 15-25kV??? vsak to je ohromne vela, trolejbus alebo elektricka ma kolko 600-700V??? myslim ze najma situacia ktora je celkom bezna u trolejbusov, najma na krizovatkach prave - a to vybehnutie toho zberaca je nieco dost tazko zvladnutelne, vsak ta izolacia co tam je, je robena na 700V nie na 25kV, toho by sa podla mna vodic ani nemal dotykat a riesit ako ked sa to stane pod 700V drotmi, ked sa to napriklad dotkne alebo je okolo 25kV drotov!
Reply on: Ámos #90618:
v Presove je krizovanie elektrifikovanej trate a trolejbusu ? ??? A to vazne funguje a nevznijaku tam nebezpecne situacie? Co ked trolejbusu vypadnu zberace, to tam bude vodic nasadzovat na priecesti alebo bude utekat prec aj s cestujucimi a volat na zeleznice???
Reply on: eripmav #90617:
Ked to ide v Presove preco by to neslo v BA? Okrem ineho raz tam chce ZSR vybudovat nadjazdy alebo pojazd.Aspon take nieco som niekde zacul.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.