Ak sa zadrátuje Patrónke obojsmerne, bude 49 plne pod drátmi a na 41 by sa vzhľadom na tú kopcovitosť hodil t-bus. Okrem toho ak vybuduješ trať Pražská - Hroboňova môžeš tade viesť dojazdy.
Re #90634 Ámos: Ak zatrolejuješ 31+39 a 32 máš pod drátmi úsek nábrežie - Patrónka.
To je priam hamletovská otázka na zamyslenie ? ? Keby náš DP nebol moc hrdý nakupovať ojazdené vozy, české mestá vyraďujú, teda odpredávajú na východ Kĺbové B741, ktoré su oproti našim 1311, 1316, 2300, 2307 a 2312 ako nové ?
To priecestie sa má zrušiť, Ivanska zaslepiť. Tak je to aj v územnom pláne, a prvý krok z toho, teda napojenie Vrakunskej niekde okolo Darexu na predĺženú Galvaniho (ako je podjazd pod D1), nadjazdom, (alebo dočasne aj úrovňovým krížením) trate 131 už GIB projektuje.
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
hm, to krizovanie je riesene tak ze trolejbusova trat je neprerusena a vlakova je dlho izolovana a pred krizovanim je tam akoby "skokansky mostik" cize... ten vlak tam ide bez prudu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo
radsej napis kolko Amprerov.