Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Själavrak #85497:
noo a to su tie babky to im nevysvetlis 99 chodi okolo vsetkych obchodov este okolo trhu sak vzdy ma v 99 vykopnu ze co sedim , alebo si ani nesadnem ale 99 sa vozia babky pravidelne ked idu studenti zo skoly aby im zneprijemnovali cestovanie..
Reply on: patrik #85496:
Najbližšie mne je Kaufland a môžem aj pešo ísť tých 5 či 7min a nebudem sa vyvážať do Lidlu, Terna a TESCA a akcie hľadať a skupovávať. ?
Reply on: patrik #85496:
No ja viem nemohli by si vyvážať zadky do TESCA, Terna, Lidlu a Kauflandu ? tam na Šustekovej je Lidl, tak nech nevymýšľajú ?
Reply on: Själavrak #85495:
83 by mala potom skoro taku istu trasu ako 84 a to by bolo zbatocne...a ja 99 vyuzivam aj dalej nez na jungmanovu...a este ked v ovsisti chceli posilnit linku tak nechceli skratit 99..to by vsetky ovsitianske babky podali staznosti ?
Reply on: patrik #85494:
Daj sa na ICQ. Môžeš? Však preto tam posielam 99 lebo je obsluhovaná malými busmi a 83 by ju v špičke s klbákmi pokryla. 99 - 8x v hodine, sólo bus - 95 ľudí = 760, 83 - ráno 8x a poobede 6x v hodine, klbák - 150ľudí = 1200 ľudí ráno, 900 poobede ? čiže neoslabil som spojenie, okrem sedla zo 760ľudí (99) na 600 (83). ?
Reply on: Själavrak #85493:
Zmenit trasu 99?Si sa zblaznil..Sak ona stoji na bulikovej,sustekovej a tam je spojenie s tromi skolami a 99 je vzdy uplne plna naco ju treba dat na dostihovu..a za dalsie kolko rokov nic nechodilo na dostihovu..Vzdy ked som isiel 83 na dostihovu tak som isiel sam...iba v lete isli asi dalsi 2 a ti mali korcule...cize je to zbytocna zachadzka..
Reply on: Martin Fundárek #85485:
Ten kto ide z Petržalky, tak nejde L12 ale L83. Presviedčal som x-ľudí aby šli elinou, čiže L95+L12, a nakoniec som to vyskúšal sám aby som zistil, že časovo to je prepadák. L83 je rýchlejšia a to o dosť. Tá jedna jediná nosná linka z Dúbravky by šla určite cez tunel tak by ľudia na ňu chodili na Kapucínskej, z L80/L93/L94.

Mimo môjho záderu, keď sa uvažuje nad odklonom linky 83 do Ovsišťa, tak to znamená, že L83 už nebude stáť na Starohájskej a Dostižke ? čo tam potom bude premávať? Mňa osobne napadá len to, že by mohli L83 od zastávky Jungmannova odkloniť po trase L99 do Ovsišťa a L99 poslať na Dostižku od Jungmannovej po aktuálnej trase L83 a zmeniť interval na 6/10/6//12, a ponechať obsluhu sólo autobusmi (tým nemyslím nové SOR ktoré majú dojsť, to si radšej postojím vo Vrakose ? )
Reply on: Kami #85479:

Ak tá strecha unesie bomby, tak istotne unesie aj elektrovýzborj a zberače. Už sa teším na SOR NT 18. ?
Reply on: Majkl #85468:
Sak na 165-ke jazdia 😃
Reply on: Dopravák #85482:
akurát pre teba! ?
Reply on: Ike #85473:
Nesuhlasim. Od vymeny vedenia sa to pomaly hybe k lepsiemu. Zacina sa to pomaly ale iste zlepsenie tu je. Jedine co by som mu vytkol su tie 25Trky (ktore nebudu).. a medializaciu Solarisu...

Re #85480 Majkl: To ze TY si myslis ze je skaredy, neznamena ze si to mysli VACSINA. Podla mna je stale lepsi ako taky Citelis ci Tedom.

Re #85483 Ik: Tie vozy sa testovali uz aj v Nitre atd... testuju sa prave preto aby sa zistilo ci su vhodne na nakupenie. Chapes?

Re #85484 Martin Fundárek: Novym SORom som sa ani ja neviezol, ale skusenosti z B9.5, C12 (ci co to ma SlovakLines) a aj to co som pocul o rade NB ma presviedca o tom ze SOR je dobra volba. Aj bez toho aby som bral do uvahy aky je lacny. Co sa tyka Solarisu, nevyznam sa az tak velmi.. ale pride mi to tak ze DPB to prehnal..
Reply on: Martin Fundárek #85484:
ad 2) lenže to by istá časť Bratislavčanov nesmela byť natoľko hrdá, že SORy odmieta... Radšej budú čakať kým sa im rozpadnú všetky zvyšné Ik a B73x... ?
Reply on: Dopravák #85482:
Pravdu vraviš. Aj ta kabína vodiča vyzerá velmi lacno... Treba myslieť nato, že tie autobusy majú jazdiť ešte najmenej 10 rokov. Ja som sa s ním sice ešte neviezol ale hneď na prvý pohľad mi udrelo do očí, že tuším ani jedna sedačka okrem tých sklopných nie je umiestnena bez toho, aby si znovu musel prekonat jeden schod. Chválim systém otvárania dverí, no šetriť na kryte okolo otočnej tyče (ako to maju Ikarusy 4xx) je dosť nebezpečné. Tiež mi tam absentujú sklá hneď za dverami. A ten nízkopodlažný priestor mi tiež príde trochu smiešny s tou úzkou uličkou. Asi som čakal, že sa s interiérom pohrajú trochu viac.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85463:
Ak by bola v Rači a Dúbravke jedna nosná linka s intervalom 4 minúty, potom by Petržalka nevyhnutne prišla o prestup smer Dúbravka na Šafku.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85457:

ad 2) Síce neviem, z čoho vychádzaš, ale takto z voleja (NB18 som sa ešte neviezol) by som aj ja preferoval SORy, pretože myslím, že v takom srabe, v akom je DPB, treba nahradiť skôr, než sa stane nejaký parádny prúser, čo najviac starých šrotov novými vozidlami bez ohľadu na dizajn vonkajšku či palubnej dosky. Až bude mať DPB vozidlá staršie než 12 rokov len ako historičáky, potom môžeme meditovať o Citarách a pod.
ad 3) Solaris urobil zo seba debilov sám. Za to, že nefungovali ventily, ho viniť nemožno, problémy so súčiastkami má z času na čas každý výrobca. Ale keď je každé vozidlo inak zakáblované, to je jednoducho šlendriánstvo.
Reply on: Majkl #85480:
V tomto s tebou uplne súhlasím. Niesom si istý, že či by sa mala práve Bratislava stať testovacím mestom pre SOR. Bratislava si zaslúži iné a rokmi otestované vozidlá a tým určite nie je SOR 18 je to úplná novinka. Nikto o nich vlastne nič nevie, nikde nejazdia. Bratislava môže kúpiť 3 - 4 vozidlá na skúšku a keď sa za pár rokov osvedčia, tak sa môžu kúpiť. A nie tak, že sa kúpia desiatky a po 3 rokoch sa im zlomí kĺb, alebo podobné veci....
Dizajn by mal iba dopĺňať....o dizajn vôbec nejde, každému sa páči niečo iné, ale pri SOR-kách je naozaj vidieť, že pri dizajne šetrili a to je veľká škoda.

SOR má lacný dizajn, ale technicky je v poriadku. Solaris síce pekne prepracovaný, ale po technickej stránke nič moc....
Nebudem tu kritizovať ani nič riešiť /mišo1134 by mi dal/, len takú malú poznámku k výrobcom, či už je to Tedom, alebo SOR, ale najmä SOR...
To vyrábate vozy pre vodičov z radov "batoľatá, alebo nebodaj pre adolescentov?? Pretože už menšiu kabínu vodiča som fakt nevidel...

Ale asi to robia pre trpaslíkov z Hobitova ? ? ?
Re fobust: môj názor: momotina^4
Reply on: Kami #85475:
diky za snahu ?
Ale na mojom nazore sa nic nemeni... Sor je dobry mozno do Starej Lubovne (bez urazky), ale nie do hlavneho mesta (tot moj nazor). Zasluzime si lepsie a reprezentativnejsie vozy...

Som s nimi OK na okrajovych linkach, trpel som, ked ich dali na 30, ale akonahle budu aj na nosnych linkach, tak ja koncim (esteze uz chodim elinami)...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.