Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ked sme uz pri tej nocnej doprave... neplanuje sa aspon do okresnych miest BSK?
Nazdar. Nevie mi niekto poradit, ako sa pomocou MHD co najrychlejsie da dostat z Jelenej ulice (nedaleko zeleznicnej stanice) k Pribinovej ulici (nedaleko mostu Apollo)? Nerobim si srandu, fakt to potrebujem vediet a BA nepoznam.
Reply on: david1 #79281:
Hej, stále sa vraví že k 1.7. má byť tá komplexná zmena NV. Ale, poznáš praktiky v DPB, všetko na poslednú chvíľu (a to sa nezmení ani keď tu sú p. Záhradkár a Kabelár). Koncepcia aj s linkovaním je už vymyslená, možno sa ešte niečo dolaďuje, ale niekde to viazne, prečo to nemôžu zverejniť už zajtra... Ale očakávaj zverejnenie v najbližších dňoch, snáď... ?
Reply on: Vladimír #79296:
Ináč máš úplnú pravdu, a aj v zmysle príspevku BEUSa to bude asi takto. Ale to vieš, niektorí diskutéri majú veľa neminutého potenciálu, tak sa tu vyzúria na zmene linkovania, námet imdal milannco, ?
Reply on: Vladimír #79296:
A nedali by sa jednoducho linky co idu cez safko presmerovat cez most appolo ?
Ad. celý stres okolo uzávierky Starého mosta: Ja by som to videl jasne - buď sa bude uvažovať dopravne alebo sa budú robiť zúfalé nekoncepčné kroky vyplývajúce z nedostatku vozov a vodičov (to ale dúfam nie). Pokiaľ pripustíme dopravnú logiku, tak podľa mňa je bez debaty, že L50 by mala ísť v trase ...nábrežie - Nový most - Aupark a L95 v trase Šafko - Landererova - Apollo - Bosákova...
Neviem si predstaviť, že by kvôli uzatvoreniu jedného mosta niekto úplne narušil celú logiku systému liniek, zlikvidoval náväznosti a pod. Preto si ani nedokážem predstaviť, čo by robila L95 na Zochovej, keď jej miesto je v návoze a odvoze zo Šafka, rovnako ako si neviem predstaviť, že by to L50 z Dulovho nám. sekla rovno cez Apollo do Petržalky a obišla také dôležité body svojej trasy ako sú Šafko a ASMN,

Toť môj skromný názor ?
Reply on: Petto #79293:
s prestupom.pojdes 88 a na auparku prestupis na 93,94,80,83(95)
Reply on: aquila #79288:
Dokazes niekedy povedat, ze si sa zmylil?
Reply on: hoppusmark #79287:
no to urcite ,aby L84 chodila cez apollo a potom Karadzicku - kamo a jak sa ja potom dostanem od ekonomickej univerzity na Zochovu ? , hmmmmm ????
ale zato dobry napad skratit 83 po zochovu a dat 95 cez Novy most ?
Reply on: aquila #79288:
takže aupark tower má problémy s podložím aj teraz?
Reply on: AAA #79290:
Presne to som myslel, pod Mostom..
Reply on: hoppusmark #79285:
A kde by si ju točil? Keďže pod mostom si to síce predstaviť viem, ale od ideálu to v danom prípade má dosť ďaleko.
Reply on: Ámos #79284:
vsak som len chcel naznacit, ze casom to caka aj kosice 🙂

a v BA poriadny byt pod 100 tisic euro nekupis ani v petrzalke 🙂
Reply on: tr3mp #79286:
s podlozim je tam skutocne problem. uvidime ako to vyriesia. v NBS ked das gulicku na stol sa ti tiez skotula, ako sa im z toho robi sikma veza 🙂

sem tam developer na statikov neda 🙂 a mozno tam zaliali ozaj kvantum betonu 🙂
Reply on: hoppusmark #79285:
A keby na Novom moste bolo tých autobusov ešte stále veľa, môže sa 84 presmerovať cez Most Apollo, Mlynské Nivy, Karadžičovu, Šancovu, SAV na Hroboňovu ?
Reply on: aquila #79267:
Neveríme. Ale takisto neveríme, že Aupark Tower bude mať niekedy viac ako 15 podlaží, keďže nemôže byť vyšší kvôli podložiu a totálnemu predraženiu stavby v prípade sanácie základov (aspoň ak hovorí pravdu pisateľ príspevku #63836) ? ?
Reply on: Martin Fundárek #79283:
Tá Zochova by sa dala vyriešiť tak, že 83 by bola skrátená po Zochovu, čiže by vôbec nechodila do Petržalky. Pretože by bola v plnej miere v Petržalke nahradená linkou 95. Tak by sa dal znížiť počet liniek na Novom moste, aby tam nevznikali zápchy autobusov...
Reply on: Irisb #79278:
Uz som sa pravil a nie KE III ale KE II
no stymi ucitelmi si sa prave sekol, lebo tam su predsa tabulky a plat je vsade rovnaky...

Co sa nezamestnanosti tyka, to ma viacero pohladov... Ako napr. pocet nezamestnanych sa velmi podoba na pocet romov v danom okrese a tak...
Re #79279 Irisb: Ale ja netvrdim, ze to tu nie je lahsie, ale treba ratat nielen mzdy, ale aj cenovu uroven a ta je v BA ovela vyssia ako na vychode. Ved ja ked pridem na stredne slovensko tak sa len smejem nad tymi cenami v restikach a krcmach. A to len brigadujem. Jednoducho nie je vsetko zlato co sa blisti. Pecene holuby v BA nelietaju, priemerna pracovna doba nie je v BA 8,5 (na vychode bude mozno aj menej) ale ide cez 10 atd. atd.

Re #79280 aquila: Bejvavalo. Hovorme o dnesku.

Ale dost OT. Na tuto temu uz nereagujem.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #79275:
Ak by si prehodil 95 na Zochovu, tak by Ti na Zochovu chodili všetky nosné linky z Petržalky. To sa mi nevidí príliš vhodné. A ani tá trasa 50-ky sa mi nepáči - na nej je najväčšia výmena cestujúcich okrem trhoviska na ASMN a na Šafku. (Na druhej strane, Šafko by tým prestalo byť prestupným uzlom a bolo by možné zracionalizovať sieť električkových liniek, lebo by padol dôvod existencie priameho spojenia Šafko-Karlovka.)
Reply on: david1 #79281:

Ja by som tiez rad vedel, aky je navrh, tiez by ma to zaujimalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.