Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Irisb #79278:
Uz som sa pravil a nie KE III ale KE II
no stymi ucitelmi si sa prave sekol, lebo tam su predsa tabulky a plat je vsade rovnaky...

Co sa nezamestnanosti tyka, to ma viacero pohladov... Ako napr. pocet nezamestnanych sa velmi podoba na pocet romov v danom okrese a tak...
Re #79279 Irisb: Ale ja netvrdim, ze to tu nie je lahsie, ale treba ratat nielen mzdy, ale aj cenovu uroven a ta je v BA ovela vyssia ako na vychode. Ved ja ked pridem na stredne slovensko tak sa len smejem nad tymi cenami v restikach a krcmach. A to len brigadujem. Jednoducho nie je vsetko zlato co sa blisti. Pecene holuby v BA nelietaju, priemerna pracovna doba nie je v BA 8,5 (na vychode bude mozno aj menej) ale ide cez 10 atd. atd.

Re #79280 aquila: Bejvavalo. Hovorme o dnesku.

Ale dost OT. Na tuto temu uz nereagujem.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #79275:
Ak by si prehodil 95 na Zochovu, tak by Ti na Zochovu chodili všetky nosné linky z Petržalky. To sa mi nevidí príliš vhodné. A ani tá trasa 50-ky sa mi nepáči - na nej je najväčšia výmena cestujúcich okrem trhoviska na ASMN a na Šafku. (Na druhej strane, Šafko by tým prestalo byť prestupným uzlom a bolo by možné zracionalizovať sieť električkových liniek, lebo by padol dôvod existencie priameho spojenia Šafko-Karlovka.)
Reply on: david1 #79281:

Ja by som tiez rad vedel, aky je navrh, tiez by ma to zaujimalo.
Vie uz niekto ako bude vyzerat nove linkovanie nocakov?Uz by to malo byt naplanovane ,ked to chcu spustit od zaciatku prazdnin.
Reply on: Ámos #79269:
to nie je blud ale realita 🙂 ktora vobec nekoreluje s volbami 🙂

Re #79277 Ámos: v roku 2005 si v pohode kupil trojizbak v petrzalke na dobrom mieste do 2 mega.

na jesen 2004 dokonca aj okolo 1,8 🙂
Reply on: Ámos #79277:
okej Kosice II ne III....ale sa pozri na ostatne okresy BA a KE.....ani jeden v KE uz nepresahuje 20 tisic, a u vas iba dva su pod touto hranicou......
Reply on: Ámos #79240:
akoze sorry kamo, ale nevies o com hovoris.....KE III je Sidlisko Dargovskych hrdinov....a tam pokial ja viem, co si myslim ze viem, kedze na tom sidlisku byvam....tak tu nie je ziadny vyrobny podnik, a ani ziadna firma kde by sa dalo bohvieako dobre zarobit......mas zle info

dalej....my nekupujeme 3 izbovy byt v KE za 2,9 miliona,to mas pravdu, lenze si vezmi kolko zarobi u vas taky vodic MHD v priemere? a kolko u nas? to iste ucitelia a takisto aj ostatne povolania...hovorim o beznych ludoch, nie o papalašoch čo si davaju stotisicove odmeny.....dalej sa pozri nato aka je nezamestnanost v Bratislave, a aka je v Kosiciach....takze nenariekaj ze Kosice su na tom lepsie, lebo to nie je ani zdaleka pravda.....by som povedal ze este aj ten Trencin je na tom ovela lepsie s platmi ako Kosice.....
Reply on: Ámos #79240:

Nodes, prosím Ťa vysvetli tu mládencovi v Ba a vlastne pochváľ Ke, ako si tam žijete a hlavne okres III... /mne sa zdá, že mal na mysli "NAJ" nezamestnanosť v okrese III a nie zárobky/... ? ? ? ? ?

Ja to idem rozdýchať... ?
Reply on: Beus #79271:
Nebolo by v prípade uzatvorenia Starého mesta lepšie viesť L50 Aupark-Farského-Bosákova-Most Apollo-Košická_Dulovo nám ??? Týmto by sa dokonca skrátila trasa a ušetrili tým vozy... Lebo myslím si, že 50 zo Šafka, cez Nábrežie, Nový most, Einsteinovu cez všetky tie estakády je dosť nepoužiteľná.

Takisto L95 by nemusela robiť obchádzku cez Apollo, ale jednoduchšie by bolo presmerovať ju na Nový Most s konečnou na Zochovej.. (za Zochovou by sa mohla otočiť) Takto by sa nemusela posilňovať ani 83. Zastávku Farského by obslúžila 84, 99, a L50 z Auparku cez Most Apollo..
Reply on: Beus #79271:
Chcem sa Ťa spýtať že čím by asi títo ludia chceli rozmýšľať.Ohradzovali sa že 28 chodila zo Šafka plná.Áno je to pravda len zabudli dodať že po zastávku Farského.A čo sa týka toho intervalu oni by nedbali aby to jazdili každych 30 sekund a aj tak pri TPD budú prebiehať na červenú a riskovať životy ,ktoré si vôbec nevažia,a ohradzovať sa na to že musia prebiehať zo strany na stranu.A na vine je DPB.A presne ako si dodal:Petržalke môže zavidieť celé Slovensko čo sa týka dopravy a intervalov.Lenže títo ludia ktory su na 80% pristahovany s Lazov(a celeho Slovenska) a išiel im tam autobus na Nový rok ,na Velkú noc a na Vianoce. Tu to chodí každé 3 min v špičke -a máli sa im to
Reply on: milannco #79255:
Toto je už, myslím, na OIaKD dávno vyriešené, a ak sa nemýlim, nejak takto - 50 cez Nový most a nejako sa tam už do toho (s)au(th)parku domotá, 78 ukončiť na Šafku, a 95 cez Bosákovu, Apollo a Landererovu na Šafko 😉
Požiadavku Ovsišťa na priame spojenie so Šafkom považujem stále za neopodstatnenú, keď tam majú 99/84/88 + 95(električku), v intervale takom, že pol Bratislavy im môže závidieť. Tí ľudia sa asi fakt ešte nenaučili rozmýšľať. A priame spojenie na Nivy a Hl.stanicu by takto náhodou nechceli? Zrušili im 40 rokov premávajúcu 28-čku, chudáčikom, tak ju chcú nazad, lebo inak cestovať nevedia...
Reply on: aquila #79258:
To je super, aspon si ho pojdeme navrtat ☺

Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.

Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.
Reply on: aquila #79267:
mimochodom uvedomuje si niekto, ze tych "odlozenych" 1,5 miliardy stoji mesto v optimistickom pripade kazdy rok asi 40-50 minlionov korun a v horsom asi 80-90 milionov ?
tunak este fakt niekto veri, ze nebodaj tento rok zacnu nejake prace na petrzalskej elektricke, ked stale nie je projekt na usek bosakova - safko ?

ked stale nevedia, ako to bude vlastne so zeleznicou, a vlastne ako to bude v petrzalke.

lebo vlastne ani na janikov dvor - bosakova nie je projekt 🙂

ako poznam nas slavny magistrat, elektricka bude TOP slubom k volbam v roku 2010 🙂 a to som optimista :))
Reply on: milannco #79255:
95 by mohla ísť cez Nový most a nábrežie na Šafko (čo predpokladá zmenu organizácie dopravy, no bolo by to asi najlepšie), v prípade umožnenia odbočenia z Mosta Apollo na Bosákovu, by bolo možno lepšie ju presmerovať zo zastávky Farského cez Bosákovu a Most Apollo na Šafko.
50 ak ju platí Aupark asi tam nejak bude chodiť cez Nový most, ak nie skrátiť po Šafko.
a 78 ak ju nepredĺžia, skrátiť po Šafko, ak ju predĺžia, mohla by ísť cez Most Apollo a Landererovu.
Uzavriet sa ma koncom roka
Reply on: milannco #79255:
No ja by som rád vedel, kedy bude Starý most uzatvorený, lebo ak sa na jeseň plánuje predĺžiť linku 78 do Ovsišťa, táto trasa zrejme nebude mať nejakú dlhú existenciu. Ak by bola po vybudovaní svetelnej križovatky a prípadného obratiska, či pseudoobratiska (síce neviem kde) pri Technopole do tejto lokality zavedená linka 83, časť cestujúcich od Technopolu po Hrobákovu (vrátane Dunča, patrika a mňa ?), by prešla na túto linku a tým pádom by sa predĺžil interval na linke 95, nejaké vozidlá by prešli na inú linku, samozrejme by sa musel zahustiť interval na linke 83. Linka 95 by mohla premávať cez Apollo, ako tu spomínal patrik, linka 78 ak nie na Šafko, tak cez Nivy, či Landererovu do Ovsišťa, ale neviem, či by takto uspokojila záujmy Ovsišťanov, ktorí by radi priamo na Šafko. ? Na Šafku sa však asi tri kĺbové linky točiť nemôžu z priestorových dôvodov, takže za predpokladu, že by tam bola 95-ka, tak maximálne ešte 78-ka (ak by nešla cez Apollo do Ovsišťa), prípadne 50-ka (ak by nešla pod most, prípadne ako niekto navrhoval, až k petržalskej stanici, či do Auparku cez N. most).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.