A keby na Novom moste bolo tých autobusov ešte stále veľa, môže sa 84 presmerovať cez Most Apollo, Mlynské Nivy, Karadžičovu, Šancovu, SAV na Hroboňovu ?
Neveríme. Ale takisto neveríme, že Aupark Tower bude mať niekedy viac ako 15 podlaží, keďže nemôže byť vyšší kvôli podložiu a totálnemu predraženiu stavby v prípade sanácie základov (aspoň ak hovorí pravdu pisateľ príspevku #63836) ? ?
Tá Zochova by sa dala vyriešiť tak, že 83 by bola skrátená po Zochovu, čiže by vôbec nechodila do Petržalky. Pretože by bola v plnej miere v Petržalke nahradená linkou 95. Tak by sa dal znížiť počet liniek na Novom moste, aby tam nevznikali zápchy autobusov...
Uz som sa pravil a nie KE III ale KE II
no stymi ucitelmi si sa prave sekol, lebo tam su predsa tabulky a plat je vsade rovnaky...
Co sa nezamestnanosti tyka, to ma viacero pohladov... Ako napr. pocet nezamestnanych sa velmi podoba na pocet romov v danom okrese a tak...
Re #79279 Irisb: Ale ja netvrdim, ze to tu nie je lahsie, ale treba ratat nielen mzdy, ale aj cenovu uroven a ta je v BA ovela vyssia ako na vychode. Ved ja ked pridem na stredne slovensko tak sa len smejem nad tymi cenami v restikach a krcmach. A to len brigadujem. Jednoducho nie je vsetko zlato co sa blisti. Pecene holuby v BA nelietaju, priemerna pracovna doba nie je v BA 8,5 (na vychode bude mozno aj menej) ale ide cez 10 atd. atd.
Ak by si prehodil 95 na Zochovu, tak by Ti na Zochovu chodili všetky nosné linky z Petržalky. To sa mi nevidí príliš vhodné. A ani tá trasa 50-ky sa mi nepáči - na nej je najväčšia výmena cestujúcich okrem trhoviska na ASMN a na Šafku. (Na druhej strane, Šafko by tým prestalo byť prestupným uzlom a bolo by možné zracionalizovať sieť električkových liniek, lebo by padol dôvod existencie priameho spojenia Šafko-Karlovka.)
okej Kosice II ne III....ale sa pozri na ostatne okresy BA a KE.....ani jeden v KE uz nepresahuje 20 tisic, a u vas iba dva su pod touto hranicou......
akoze sorry kamo, ale nevies o com hovoris.....KE III je Sidlisko Dargovskych hrdinov....a tam pokial ja viem, co si myslim ze viem, kedze na tom sidlisku byvam....tak tu nie je ziadny vyrobny podnik, a ani ziadna firma kde by sa dalo bohvieako dobre zarobit......mas zle info
dalej....my nekupujeme 3 izbovy byt v KE za 2,9 miliona,to mas pravdu, lenze si vezmi kolko zarobi u vas taky vodic MHD v priemere? a kolko u nas? to iste ucitelia a takisto aj ostatne povolania...hovorim o beznych ludoch, nie o papalašoch čo si davaju stotisicove odmeny.....dalej sa pozri nato aka je nezamestnanost v Bratislave, a aka je v Kosiciach....takze nenariekaj ze Kosice su na tom lepsie, lebo to nie je ani zdaleka pravda.....by som povedal ze este aj ten Trencin je na tom ovela lepsie s platmi ako Kosice.....
Nodes, prosím Ťa vysvetli tu mládencovi v Ba a vlastne pochváľ Ke, ako si tam žijete a hlavne okres III... /mne sa zdá, že mal na mysli "NAJ" nezamestnanosť v okrese III a nie zárobky/... ? ? ? ? ?
Nebolo by v prípade uzatvorenia Starého mesta lepšie viesť L50 Aupark-Farského-Bosákova-Most Apollo-Košická_Dulovo nám ??? Týmto by sa dokonca skrátila trasa a ušetrili tým vozy... Lebo myslím si, že 50 zo Šafka, cez Nábrežie, Nový most, Einsteinovu cez všetky tie estakády je dosť nepoužiteľná.
Takisto L95 by nemusela robiť obchádzku cez Apollo, ale jednoduchšie by bolo presmerovať ju na Nový Most s konečnou na Zochovej.. (za Zochovou by sa mohla otočiť) Takto by sa nemusela posilňovať ani 83. Zastávku Farského by obslúžila 84, 99, a L50 z Auparku cez Most Apollo..
Chcem sa Ťa spýtať že čím by asi títo ludia chceli rozmýšľať.Ohradzovali sa že 28 chodila zo Šafka plná.Áno je to pravda len zabudli dodať že po zastávku Farského.A čo sa týka toho intervalu oni by nedbali aby to jazdili každych 30 sekund a aj tak pri TPD budú prebiehať na červenú a riskovať životy ,ktoré si vôbec nevažia,a ohradzovať sa na to že musia prebiehať zo strany na stranu.A na vine je DPB.A presne ako si dodal:Petržalke môže zavidieť celé Slovensko čo sa týka dopravy a intervalov.Lenže títo ludia ktory su na 80% pristahovany s Lazov(a celeho Slovenska) a išiel im tam autobus na Nový rok ,na Velkú noc a na Vianoce. Tu to chodí každé 3 min v špičke -a máli sa im to
Toto je už, myslím, na OIaKD dávno vyriešené, a ak sa nemýlim, nejak takto - 50 cez Nový most a nejako sa tam už do toho (s)au(th)parku domotá, 78 ukončiť na Šafku, a 95 cez Bosákovu, Apollo a Landererovu na Šafko
Požiadavku Ovsišťa na priame spojenie so Šafkom považujem stále za neopodstatnenú, keď tam majú 99/84/88 + 95(električku), v intervale takom, že pol Bratislavy im môže závidieť. Tí ľudia sa asi fakt ešte nenaučili rozmýšľať. A priame spojenie na Nivy a Hl.stanicu by takto náhodou nechceli? Zrušili im 40 rokov premávajúcu 28-čku, chudáčikom, tak ju chcú nazad, lebo inak cestovať nevedia...
Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.
Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.
mimochodom uvedomuje si niekto, ze tych "odlozenych" 1,5 miliardy stoji mesto v optimistickom pripade kazdy rok asi 40-50 minlionov korun a v horsom asi 80-90 milionov ?
aquila
ked stale nevedia, ako to bude vlastne so zeleznicou, a vlastne ako to bude v petrzalke.
lebo vlastne ani na janikov dvor - bosakova nie je projekt
ako poznam nas slavny magistrat, elektricka bude TOP slubom k volbam v roku 2010 a to som optimista :))