Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #77553:
nie to bolo take skor zvolanie do vetru, lebo ved si mi dal priami link a ja som to tam vcera nevedel najst 😕 tak preto ze som asi slepy ked som to vcera nevedel najst
zabudni na to ?
Reply on: Ámos #77551:
Trochu nejasne si formuloval otázku. Ak myslíš, kde je to na stránke, tak hneď na titulnej (http://petrzalkacity.sk/index.php) je odkaz Urbanistická štúdia Petržalka City.
Alebo si sa pýtal na niečo iné?
Reply on: tr3mp #77549:
Z tohto pohladu je to skely navrh. Nemozme byt blahovy a 37% podiel zelene ti nikto neda. Hlavne ak v Petrzalke nie je problem s dostatkom zelene ale s jej stavom... Cela P. ma rozvod vody na zalievanie s cerpadlami niekde pri rakuskej hranici (ak este existuju) ale nikto to nevyuziva...
Reply on: tr3mp #77549:
Kua kde si to tam nasiel. Asi som slepy alebo nevidim... ?
Reply on: tr3mp #77549:
Fíha, tak už som aj ja neslušný 🙂 Hviezdičky sú P R 1 E Č N A (pracovný názov obslužných komunikácií).
Reply on: Ámos #77481:
Vykašli sa na vizualizácie, podľa nich sa riadiť nedá. Pozri si radšej urbanistickú štúdiu, výkres Návrh dopravy - http://petrzalkacity.sk/data/250507/n%E1vrh%20dopravy%20variant%20A.pdf

Z neho je vidieť, že v riešenom území sú s električkou nasledujúce mimoúrovňové križovania:
- 2 pešie nadchodom (Severná **** a Južná ****)
- 1 pešia podchodom (Stredná ****)
- 1 cestná podjazdom (Stredná ****)
- križovatky s Romanovou a Rusovskou prekonáva električka nadjazdom
- ako bonus ešte prechádzajú 2 pešie trasy po oboch brehoch ramena

Úrovňové križovanie tam nie je ani jedno. Z tohto pohľadu je to podľa môjho názoru dobrý návrh.

Pre komplexnú predstavu o projekte odporúčam aj ostatné výkresy:
http://petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte&kat=11

?
Reply on: SDX #77547:
no má sa to vybrať pred vjazdom autobusu na montážnu jamu a keď tam už vojde, tak sa to tam vsadí naspäť. ? Čo som to skúšal, je to ľahko vyberateľné, ale samozrejme zbytočné...
Reply on: milannco #77546:
Mna by zaujimalo ako sa tam potom ale dostane autobus..
Reply on: Solider #77426:
To je bezpečnostná norma. Samozrejme, tie zábradlia sú vyberateľné a museli tam byť pri kolaudácii a prezentácii pre papalášov. O ich praktickej využiteľnosti by sa dalo polemizovať, ale norma nepustí... ?
Reply on: SDX #77495:
Ja som písal o Brne. Tam kačice jazdia a prejazdy nie sú, iba prechody. ? Aj keď treba uznať, že typické riešenie á la Bratislava je prechod s prejazdom, všetko so semaformi a ako bonus "preferencia". ?
Reply on: S499.1023 #77494:
No veď vravím, že to tam ani veľmi nutné nie je. I keď niekedy mám subjektívny pocit, že podaktorí vodiči "za to fakt vemou". ?
Reply on: Emo #77537:
aj viac by nás mohlo ísť kľudne ?
Reply on: jandro #77540:
Asi hej. Čo už spravíme? ?
Reply on: Ike #77539:
No veď, ak si nepostrehol, práve o tom hovorím, že by mohla, len riešime implementačné a dôsledkové detaily prechodov medzi takými cyklami 😉
Reply on: Dunčo #77534:
a co cestari na Vazovovej celodenne pracuju? ?
Reply on: Beus #77538:
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....

alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...

neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
Reply on: S499.1023 #77482:
No, s tou dobou celočervenej - podľa mojich pozorovaní (a aj logicky to dáva zmysel) je celočervená dlhá maximálny vyprázdnňovací čas plus zvyškový čas do synchronizovaného zopnutia najbližšej fázy cyklu, čo nie je vôbec také zlé, a myslím si že v pohode akceptovateľné, keďže to viac spriepustní križovatku...:-)
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali 😉 Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si 😉
Reply on: Dunčo #77533:
Tak nebol by som proti. ?
Reply on: Dunčo #77529:
Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....

ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...

a co?
Reply on: Dunčo #77529:
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement