Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #77539:
No veď, ak si nepostrehol, práve o tom hovorím, že by mohla, len riešime implementačné a dôsledkové detaily prechodov medzi takými cyklami 😉
Reply on: Dunčo #77534:
a co cestari na Vazovovej celodenne pracuju? ?
Reply on: Beus #77538:
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....

alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...

neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
Reply on: S499.1023 #77482:
No, s tou dobou celočervenej - podľa mojich pozorovaní (a aj logicky to dáva zmysel) je celočervená dlhá maximálny vyprázdnňovací čas plus zvyškový čas do synchronizovaného zopnutia najbližšej fázy cyklu, čo nie je vôbec také zlé, a myslím si že v pohode akceptovateľné, keďže to viac spriepustní križovatku...:-)
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali 😉 Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si 😉
Reply on: Dunčo #77533:
Tak nebol by som proti. ?
Reply on: Dunčo #77529:
Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....

ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...

a co?
Reply on: Dunčo #77529:
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.
Reply on: jandro #77532:
geodetickú
Reply on: Emo #77531:
Vďaka. Inak ozaj mohli by sme sa stretnúť my čo sem chodíme furt a pokecať si o MHD naživo raz ? ako hoc máme iné názory na veľa vecí ale rád vlastne pokecám o MHD, radšej ako o tom čo mám v škole ?
Reply on: Dunčo #77530:
Tak drzim palce. Co koncis stavebnu alebo geodeticku skola?
Reply on: Dunčo #77530:
Držím palce. ?
Reply on: Max #77528:
Ja nemôžem von, učím sa mapovanie a fotogrametriu na pondeľnú maturitu. Ak si to vytiahnem tak som tam kde slnko nesvieti. A skriňa to neni !
Reply on: AAA #77527:
120? Však z nej sa stala 186 ktorá sa neskôr zlúčila s 98 do 68. Potom 211 nahradila neskôr 206. A 216 tá je v 208 a 207 nahradená. Potom za prevádzky liniek 105,106 mali električky intervaly 15minút cez deň. Po ich zrušení dostali interval ráno 10 min a v sedle 15. Teraz celodenne 12. Pozri nepoviem keď idem na druhý koniec mesta a raz prestúpim ale iné je keď idem smiešnu vzdialenosť z Hrobákovej na Vazovovu a prestupujem 2x. Keď je pohoda počko a stíham tak dojdem pešo aj na 83 k Starohájskej. Detto na stanicu Hlavnú. Bol priamy spoj 81 = cesta 18min, teraz 2x prestup 25minút.
Reply on: Dunčo #77525:
chlapci, notaaak, vsak sa dohodnite a chodte si sadnut niekam na kofolu do letnej terasy na vzduch a tam si preberajte tieto nekonecne navrhy linoveho vedenia... vsak je vonku krasne, idem aj ja von radsej... ?
Reply on: Dunčo #77521:
Iba som reagoval na tvoju závisť, ktorú máš voči Račanom a chcel som poukázať na to, že ty sa môžeš priamo dostať tam, kam sa oni nemôžu.
A keď sme už pri tom, keby sme mali rok 1990-92 tak by som mal v pešej dostupnosti tieto linky s lepšou trasou: 33 na Šafranovu, 34 na Domkársku, 37 do Petržalky, 104 do mesta,
a tieto linky, ktoré sa medzi časom zrušili bez náhrady: 105, 106, 120, 211, 216. A predstav si, som tu aj bez nich.
Reply on: SDX #77514:
Ten kruh je bohužial nereálny, aj tak nakoniec keby si pozrel na ten návrh tak zas by ťa napadlo ako aj mňa a kohokoľvek iného, ako tie linky spojiť aby nekončili v centre ale šli z jednej radiály cez centrum na druhú. Na Nám. SNP by nešlo spraviť takú konečnú,že? Alebo spraviť taký prestupný uzol elín na Kollárovom, kúsok od tej novotiny čo tam postavili, jednak tam stojí plno trolejbusov (203,206,207,208,212) čo je fajn, aj busy dáke (31,34,39,80,94).
Reply on: SDX #77511:
prečíslovanie ako si chcel je zde :
1 - ostáva
2 - ostáva
3 - ostáva
9 - ostáva, alebo 8 aby nebola diera
11 - 5
12 - 4
13 - 6
17 - 7
spokojnosť? ?
Reply on: Dunčo #77522:
prečíslovanie :
1 : ostáva
2 : ostáva
3 : ostáva
9 : ostáva, alebo 8 aby bol rad čísel bez medzery
11 - 5
12 - 4
13 - 6
17 - 7
Reply on: SDX #77511:
No tak uznaj, že 12 a 1 kedže idú do Dúbravky tak tadiaľ musia prejsť, potom 9 by som nerušil lebo je to vynikajúce spojenie pre Ružinovčanov a tých čo idú z Trnavského mýta do centra, a potom tá 17 ako si si všimol som navrhol aj špičkový interval pre ňu, preto aby nahradila kapacitne chýbajúcu 4 a potom svoje výkony. Takže keby som ju tam nedal, bolo by zle a tak či tak za krátky čas ani tie 4 linky nebudú stačiť. Jednak sa Dlhé diely rozrastajú, potom v Dúbravke na konci sa bude stavať, takže tá trať bude potrebovať viac spojov alebo lepší interval alebo potom kapacitnejšie vozidlá alebo začať uvažovať nad výstavbou trate cez Patrónku a Pražskú. Inak v budúcnosti by sa nedali tie odstavné koľaje v Karlovke medzi Molecovou a Jurigovým námestím nejak upraviť a prepojiť aby tam mohli končiť obojsmerné električky? Myslím dačo na štýl úvraťová konečná uprostred trate, riadená semaforom. Končila by tam električka ktorá by fungovala dačo ako prípoj na trolejbusy z Dlháčov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.