Vďaka. Inak ozaj mohli by sme sa stretnúť my čo sem chodíme furt a pokecať si o MHD naživo raz ? ako hoc máme iné názory na veľa vecí ale rád vlastne pokecám o MHD, radšej ako o tom čo mám v škole ?
120? Však z nej sa stala 186 ktorá sa neskôr zlúčila s 98 do 68. Potom 211 nahradila neskôr 206. A 216 tá je v 208 a 207 nahradená. Potom za prevádzky liniek 105,106 mali električky intervaly 15minút cez deň. Po ich zrušení dostali interval ráno 10 min a v sedle 15. Teraz celodenne 12. Pozri nepoviem keď idem na druhý koniec mesta a raz prestúpim ale iné je keď idem smiešnu vzdialenosť z Hrobákovej na Vazovovu a prestupujem 2x. Keď je pohoda počko a stíham tak dojdem pešo aj na 83 k Starohájskej. Detto na stanicu Hlavnú. Bol priamy spoj 81 = cesta 18min, teraz 2x prestup 25minút.
chlapci, notaaak, vsak sa dohodnite a chodte si sadnut niekam na kofolu do letnej terasy na vzduch a tam si preberajte tieto nekonecne navrhy linoveho vedenia... vsak je vonku krasne, idem aj ja von radsej... ?
Iba som reagoval na tvoju závisť, ktorú máš voči Račanom a chcel som poukázať na to, že ty sa môžeš priamo dostať tam, kam sa oni nemôžu.
A keď sme už pri tom, keby sme mali rok 1990-92 tak by som mal v pešej dostupnosti tieto linky s lepšou trasou: 33 na Šafranovu, 34 na Domkársku, 37 do Petržalky, 104 do mesta,
a tieto linky, ktoré sa medzi časom zrušili bez náhrady: 105, 106, 120, 211, 216. A predstav si, som tu aj bez nich.
Ten kruh je bohužial nereálny, aj tak nakoniec keby si pozrel na ten návrh tak zas by ťa napadlo ako aj mňa a kohokoľvek iného, ako tie linky spojiť aby nekončili v centre ale šli z jednej radiály cez centrum na druhú. Na Nám. SNP by nešlo spraviť takú konečnú,že? Alebo spraviť taký prestupný uzol elín na Kollárovom, kúsok od tej novotiny čo tam postavili, jednak tam stojí plno trolejbusov (203,206,207,208,212) čo je fajn, aj busy dáke (31,34,39,80,94).
No tak uznaj, že 12 a 1 kedže idú do Dúbravky tak tadiaľ musia prejsť, potom 9 by som nerušil lebo je to vynikajúce spojenie pre Ružinovčanov a tých čo idú z Trnavského mýta do centra, a potom tá 17 ako si si všimol som navrhol aj špičkový interval pre ňu, preto aby nahradila kapacitne chýbajúcu 4 a potom svoje výkony. Takže keby som ju tam nedal, bolo by zle a tak či tak za krátky čas ani tie 4 linky nebudú stačiť. Jednak sa Dlhé diely rozrastajú, potom v Dúbravke na konci sa bude stavať, takže tá trať bude potrebovať viac spojov alebo lepší interval alebo potom kapacitnejšie vozidlá alebo začať uvažovať nad výstavbou trate cez Patrónku a Pražskú. Inak v budúcnosti by sa nedali tie odstavné koľaje v Karlovke medzi Molecovou a Jurigovým námestím nejak upraviť a prepojiť aby tam mohli končiť obojsmerné električky? Myslím dačo na štýl úvraťová konečná uprostred trate, riadená semaforom. Končila by tam električka ktorá by fungovala dačo ako prípoj na trolejbusy z Dlháčov.
to si si našiel 96, ktorá premáva len v špičke? Akože aj to posledné čo v Petržke ostalo z liniek z jedného konca mesta na druhú by si odtiaľto vymazal? Prosím, ale potom sa poobzeraj aj po takej 63 alebo 5 a 9 a 4, hej? Potom dačo hovor na 96.
No vložené 9 neni treba. Jednak 9 pôjde 8 až 7x do hodiny, a 3 aj 9 budú obsluhované 2xT3 alebo 2xT6A5 a v Karlovej Vsi nahrádza 4+17+ a zvyšne dva spoje 9 práve 17. No intervaly a) ,b) sú kvôli potrebe celodennej prevádzky. V a) som dal 30min kvôli tomu,že cez víkendy ide cez Karlovku 15spojov za hodinu, čiže v mojom návrhu by tie dva spoje 17 za hodinu doplnili kapacitu na 14spojov za hodinu. c) je čiste len špičková prevádzka, ak by nebolo treba premávku 17 v sedle, večer po 18:30 a cez víkendy, záležalo by to aj od toho ako by 12zvládala sama nároky cestujúcih na nábreží. Poprípade by sa dala 12 cez víkendy posilniť v úseku Karlova Ves o dva spoje v intervale 30min kedže si niesom istý využitím 17 od Vinohradov po centrum.
Len kde, lebo jedine mi napadá park na Šafku. Možno by sa to mohlo ešte zakomponovať do prestavby Tesca a urobiť tú konenčú okolo Tesca a keby nebolo Slovenskej poisťovne, mohol by vzniknúť pekný obrat Pribinova - Olejkárska - Dostojovského rad.
zbytocne to komplikujes, a trochu dost si zabudol na Racu a Ruzinov, tvoj navrh je proste amatersky neriesi komplexne siet v celom meste ale iba niektore casti, niektore casti su prepchate linkami ako napriklad do karlovej vsi 4 linky a niektore si zasa zabudol tak ako som uz napisal vyssie v tomto prispevku.
Taktiez ma irituje citujem "3. A vozidla neries , to mam na haku , pre mna za mna nech je na L2 aj T3 - vsak sa potlacia ludia" - nemaju byt nahodou elektricky pre ludi, a nie ludia pre elektricky. Vzdy som si myslel ze navrhy na zlepsenie liniek su tu prave preto aby boli spokojnejsi cestujuci, aby sa zlepsila kvalita cestovania a taktiez aby mali linky take intervaly a casy aby sa ludia PRAVE NEMUSELI TLACIT Ale ako vidim tak tu sa vyrabaju taketo navrhy len preto aby si niektori ludia uspokojili svoje inovatorske chutky bez ohladu na vysledok....
Podla mojho nazoru toto forum je na rozumne diskusie a donekonecna rozoberat ako by sa mohla vylepsit elektrickova siet je zbytocne lebo ajtak sa tu nikdy ku ziadnemu pouzitelnemu vysledku nedojde az na zopar vynimok, pretoze aby z takych diskusii vznikol vysledok ktory by bol fakt dobry, museli by o tom diskutovat predovsetkym ludia, ktori sa do toho fakt rozumeju. Takito ludia na tomto fore su ale su natolko inteligentni ze sa do takychto debat nezapajaju pretoze vedia ze je to zbytocne.
Navyse, dnesna elektrickova siet je podla mna plne postacujuca, jedine co jej mozno vytknut je velke mnozstvo zastavok na kope.
Mne uz tieto nekonecne diskusie o zmene tras elektriciek pripadaju ako diskusia o nesmrtelnosti chrusta.
Re #77510 jandro: neni zly napad, len lutujem tych ludi, ktori by byvali v jej blizkosti ?
Dunčo