Z neho je vidieť, že v riešenom území sú s električkou nasledujúce mimoúrovňové križovania:
- 2 pešie nadchodom (Severná **** a Južná ****)
- 1 pešia podchodom (Stredná ****)
- 1 cestná podjazdom (Stredná ****)
- križovatky s Romanovou a Rusovskou prekonáva električka nadjazdom
- ako bonus ešte prechádzajú 2 pešie trasy po oboch brehoch ramena
Úrovňové križovanie tam nie je ani jedno. Z tohto pohľadu je to podľa môjho názoru dobrý návrh.
no má sa to vybrať pred vjazdom autobusu na montážnu jamu a keď tam už vojde, tak sa to tam vsadí naspäť. ? Čo som to skúšal, je to ľahko vyberateľné, ale samozrejme zbytočné...
To je bezpečnostná norma. Samozrejme, tie zábradlia sú vyberateľné a museli tam byť pri kolaudácii a prezentácii pre papalášov. O ich praktickej využiteľnosti by sa dalo polemizovať, ale norma nepustí... ?
Ja som písal o Brne. Tam kačice jazdia a prejazdy nie sú, iba prechody. ? Aj keď treba uznať, že typické riešenie á la Bratislava je prechod s prejazdom, všetko so semaformi a ako bonus "preferencia". ?
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....
alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...
neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
No, s tou dobou celočervenej - podľa mojich pozorovaní (a aj logicky to dáva zmysel) je celočervená dlhá maximálny vyprázdnňovací čas plus zvyškový čas do synchronizovaného zopnutia najbližšej fázy cyklu, čo nie je vôbec také zlé, a myslím si že v pohode akceptovateľné, keďže to viac spriepustní križovatku...:-)
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si
Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....
ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.
Vďaka. Inak ozaj mohli by sme sa stretnúť my čo sem chodíme furt a pokecať si o MHD naživo raz ? ako hoc máme iné názory na veľa vecí ale rád vlastne pokecám o MHD, radšej ako o tom čo mám v škole ?