Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kto z vás má ten nový blog http://halusiak.blog.sme.sk ? Má tie isté obľúbené webstránky ako ja. ? Zaujímavé články o tej vnútromestskej vlakovej doprave.
Reply on: S499.1023 #77239:
Ku križovatke pri Kukurici - zhodou okolností pri nej bývam, takže občasné posuny a vzniknutý chaos mám možnosť často sledovať v priamom prenose 😉
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam 😉
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón) 😉
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom 😉
Chcel by som sa opýtať, načo je v novej vozovni zábradlie do údržbového kanála? Čo tam chcú jazdiť s tankami, keď autobusy majú také nízke podvozky? Ak nie, tak potom veľmi nechápem, čo v tom kanáli chcú robiť...
Reply on: Max #77410:
Nielen ty 😉
[offtopic]
Re #77423 Ike: Ne, že by som Gumball 3000 nejak vyzdvihoval, ale... "...se nejedná o nějakou ilegální akci rozmařilých pracháčů, jak to bývá často v médiích prezentováno. Především jde o lifestylovou záležitost plnou večírků, celebrit a médiální pozornosti. Organizátoři Gumball 3000 prezentují akci jako jízdu, ne závod. (...) Nikde není psáno, že účastníci musí jet rychle, i když k tomu supersportovní vozy, kterými jedou, pochopitelně svádí. (...) A zatím se nikdy nestal vítězem první závodník za cílovou páskou."
[/offtopic]
Reply on: zakaznik #77420:
rally bola ilegalna... prejazd bude akcia mesta...
Reply on: SDX #77419:
No len tak som sa divil,že tu píše ?
Reply on: galiyosha #77413:
Co máš proti Miletičke? ?
Šak konečne sa po nej bude dať ísť rýchlejšie ako 10km/hod ? Možno až 20km/hod , kedže tam budu samé zastávky. ?
Keď sa vám nepáči obmedzenie mhd kvoli rally, tak väčšie obmedzenia ešte prídu... Tunel Sitiny otvorí prejazd monopostu F1 mestom od tunela cez Lafranconi a Apollo. 😉 zdroj: ta3
Reply on: Dunčo #77418:
Nie on chodi peso a riadi sa elektrickovymi signalmi.. ked napise nieco taketo tak asi je vodic elektricky 😉
Reply on: Max #77410:
Ty si šofér v eline? ?
Reply on: galiyosha #77413:
áno, veď prospech bratislavčanov je aj Ďurkovského osobným prospechom, čiže matematicky vyjadrené: čím viac zastávok, tým spokojnejší cestujúci; čím viac zast., tým dlhšia jazdná doba = tým viac zaplatia za cest. lístky = tým viac mesto zarobí, nie? ?
Reply on: Dunčo #77396:
A nebolo to oproti pristavu cez pristavnu ulicu? Pri garazach? Tam bol svojho casu colny sklad. (Mozno stale je.) A napriklad SORy a Renault vezicky tade prichadzali.
Ozaj, nechce niekto stavať niečo pod hradom? V tuneli by sa mu tie zastávky ušli bárs aj tri, ak by tú trať rovno aj zrekonštruoval!
To s tou zástavkou pred Centrálom snáď nemyslia vážne! (Prudko mi to chýba k SMRTI nasraný smajlík!) A že "Čiže sledujem predovšetkým prospech Bratislavčanov."! Sleduje záujmy akurát tak toho, aby na verejnú dopravu nemuseli dať, pokiaľ možno, ani korunu viac, než je nevyhnutné!
Reply on: Dunčo #77405:
to uz v Bratislave nie je mozne rekonstruovat trat za prevadzky? Kriznu islo rekonstruovat za plnej prevadzky a pritom je to dva krat tak frekventovana trat ako Mileticova. Pokial si pamatam rekonstrukciu trate v Karlovej Vsi tak tam sa tiez velmi dlho jazdilo po jednej kolaji a na dost dlhych usekoch. Chapem ze useky ako Vazovova tak rekonstruovat nejde, ale Dubravka alebo Mileticova - tam nie je dovod to nerobit za plnej prevadzky.
Reply on: Dunčo #77405:
To je problém, áno, ale nie môj... máme nového generála, tak nech sa činí, keď má dve vysoké školy, odborník na MHD...
raz to aj tak budú musieť uzavrieť. Ak to nespravia toto leto, tak kedy? O rok - keď bude (ako tradične) uzavretá trať do Dúbravky, aj trať na Hl.st.?
Reply on: Dunčo #77401:
a nebol som to ja? Totiž smerom na Trnko, keď vidím, že akurát som zmeškal signál, viem že mám vyše 60 sekúnd, tak sa s tým vlečiem krokom, teda zotrvačnosťou, aby som tam akurát došiel. Načo sa ponáhlať, potom musieť brzdiť a stáť na semafore a znova sa rozbiehať? ?
Reply on: Dunčo #77406:
Dúbravčice sú lepšie, lebo ak sa nemýlim, má tam byť aj a-busová vozovňa, pre ktorú je to lepšie miesto ako Krčace, a možno v ďalekej budúcnosti (výsavba trate do Lamača, jej prípadné predĺženie) by tam mohli byť aj t-busy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.