v pohode, preco by som mal byt urazeny? ? aj ked je pravda, ze mam radsej rychlejsiu jazdu, no tej sa v beuse asi nedozijem. Osobne mam celkom rad kopec medzi zast. PKO a Lafranconi, kde sa da trochu zrychlit, ale vsade je max. 50km/h, okrem toho treba davat pozor na trat, na chodcov aj gumokolistov, takze asi tak.
Okrem toho mne je to jedno ako rychlo idem, alebo ci stojim z dovodu prekazky na trati - ja som v praci, platene to mam, tudiz ma to vobec netrapi. Trapi to akurat tak cestujucich, ktori sa stale niekam ponahlaju, nestihaju potom prestupy, vlak, telenovelu a pod. a ti na zastavkach cakajuci potom ukazuju na hodinky, ze meskam... ja sa nikam neponahlam, ja som v praci!
Dunco: naraz vzdy iba na jednej ? ... aj to na tej, ktoru mi prave daju... ale keby som si mohol vybrat, tak 7086 ?
Prepac Max nechcel som ta urazit. Vliect sa s elinou ako slimak ta iste ubija ?
Existuje vobec momentalne nejaky fajn (rychly) usek v BA, teda ak neratam KV - Damborského ? ?
teraz je na Miletičke povolená rýchlosť "až" 20 km/h, lebo trať v dezolátnom stave. Po prestavbe za niekoľko miliónov bude možno možno aj 50, no kým sa vozidlo rozbehne tak na 40, tak bude akurát brzdiť do zastávky...
Kto z vás má ten nový blog http://halusiak.blog.sme.sk ? Má tie isté obľúbené webstránky ako ja. ? Zaujímavé články o tej vnútromestskej vlakovej doprave.
Ku križovatke pri Kukurici - zhodou okolností pri nej bývam, takže občasné posuny a vzniknutý chaos mám možnosť často sledovať v priamom prenose
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón)
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom
Chcel by som sa opýtať, načo je v novej vozovni zábradlie do údržbového kanála? Čo tam chcú jazdiť s tankami, keď autobusy majú také nízke podvozky? Ak nie, tak potom veľmi nechápem, čo v tom kanáli chcú robiť...