oznacenie by malo byt linka/poradie len by som rad vedel kedy bude na trati 19 vozov L13. ? Ale to som ti asi nemal prezradzat. ? A mozno nemam pravdu sak Max ti to objasni ?
v pohode, preco by som mal byt urazeny? ? aj ked je pravda, ze mam radsej rychlejsiu jazdu, no tej sa v beuse asi nedozijem. Osobne mam celkom rad kopec medzi zast. PKO a Lafranconi, kde sa da trochu zrychlit, ale vsade je max. 50km/h, okrem toho treba davat pozor na trat, na chodcov aj gumokolistov, takze asi tak.
Okrem toho mne je to jedno ako rychlo idem, alebo ci stojim z dovodu prekazky na trati - ja som v praci, platene to mam, tudiz ma to vobec netrapi. Trapi to akurat tak cestujucich, ktori sa stale niekam ponahlaju, nestihaju potom prestupy, vlak, telenovelu a pod. a ti na zastavkach cakajuci potom ukazuju na hodinky, ze meskam... ja sa nikam neponahlam, ja som v praci!
Dunco: naraz vzdy iba na jednej ? ... aj to na tej, ktoru mi prave daju... ale keby som si mohol vybrat, tak 7086 ?
Prepac Max nechcel som ta urazit. Vliect sa s elinou ako slimak ta iste ubija ?
Existuje vobec momentalne nejaky fajn (rychly) usek v BA, teda ak neratam KV - Damborského ? ?
teraz je na Miletičke povolená rýchlosť "až" 20 km/h, lebo trať v dezolátnom stave. Po prestavbe za niekoľko miliónov bude možno možno aj 50, no kým sa vozidlo rozbehne tak na 40, tak bude akurát brzdiť do zastávky...
Kto z vás má ten nový blog http://halusiak.blog.sme.sk ? Má tie isté obľúbené webstránky ako ja. ? Zaujímavé články o tej vnútromestskej vlakovej doprave.
Ku križovatke pri Kukurici - zhodou okolností pri nej bývam, takže občasné posuny a vzniknutý chaos mám možnosť často sledovať v priamom prenose
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón)
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max
Okrem toho mne je to jedno ako rychlo idem, alebo ci stojim z dovodu prekazky na trati - ja som v praci, platene to mam, tudiz ma to vobec netrapi. Trapi to akurat tak cestujucich, ktori sa stale niekam ponahlaju, nestihaju potom prestupy, vlak, telenovelu a pod. a ti na zastavkach cakajuci potom ukazuju na hodinky, ze meskam... ja sa nikam neponahlam, ja som v praci!
Dunco: naraz vzdy iba na jednej ? ... aj to na tej, ktoru mi prave daju... ale keby som si mohol vybrat, tak 7086 ?