Reply on: S499.1023 #75753:
Heh to som si myslel tiez, az kym moja sestra nedostala od poistovne dost velku sumu za tazku autohavariu, ktoru sposobil jej manzel v ich spolocnom aute. Ale zakonna poistka je napisana na manzela...Je mi vsak jasne, ze u vozidiel DPB by to neslo. Resp. by islo, keby kazde vozidlo malo v poistke napisaneho niekoho ineho. Keby trolejove vedenie bolo pisane na diviziu el. drahy a vozidlo kt. sposobilo skodu na napr. techn. infrastrukturu. Resp. keby bolo trolejove vedenie majetkom mesta.
Samozrejme ak by to spravilischvalne bol by to poist.podvod.
Mike
1. V princípe overené.
2. Na obehnutie vozidla vnútri aj vonku a skontrolovanie všetkých technických zariadení voľným okom viditeľných
3. Áno je to tak.
4. Hlavnú stanicu som písal, že je tam 2, alebo možno 1 min. To sú maximálne možné časy prejdenia po najdlhšej koľaji, a keď električka zastane na začiatku výstupišťa až po označník nástupišťa, a na prejazd obratiskom je podľa D1/1 10kmh tušim. Vinohrady keď zastaví na výstupišti smer Rača apôjde manuálne hádzať výhybku ?
5. Rača, Dúbravka, Ružinov a tušim aj Karlovka sú 3 min., aj keď v K. Vsi by som osobne dal radšej 4 min., možno tam sú aj reálne. Zlaté piesky sú tušim 2 min., možno 3 to som si nie na 100% istý. ..asi som sa v pôvodnom príspevku zle vyjadril.