Reply on: Beus #73336:
Ešte doplním môj pohľad: za zváženie by možno stála výmena trás liniek "3" a "4" na úseku PKO-Trnavské mýto, čím by sa odstránil mnou spomínaný nedostatok... priniesol by presun prestupu Dúbravka-Petržalka na Obchodnú, čím by sa však nijako nestratil čas oproti pôvodnému prestupu na Kamennom, keďže po nábreží to trvá dlhšie... problém by mohla byť relácia Petržalka-Ružinov, kde by sa muselo prestupovať trošku "odveci" pri Blumentáli, čo je však v pôvodnom návrhu rovnaké v relácii Petržalka-Zlaté piesky. Umožnilo by to ale zároveň lepší prestup Ružinov-Rača pri Blumentáli, oproti Americkému, čo je zachádzka. Zároveň by sa touto výmenou rovnomernejšie rozdelil prepravný prúd od Polusu - hore na stanicu, a dolu do centra Ak to má nejaký fundamentálny háčik, opravte ma. A ešte by som upravil číslovanie nasledovne (aby čo najviac korešpondovalo so súčasnými linkami):
1: Hl.stanica - Petržalka
2: Hl.stanica - ŽSt Nové Mesto
3: Rača - Špitálska - Petržalka
4: Zlaté piesky - Špitálska - Karlova Ves
5: Dúbravka - Obchodná - Ružinov
Tr3mp (ak sleduješ) - čo povieš na tieto malé úpravy?
Beus
A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.