Reply on: Beus #73336:
Ja mám iba obavy či by z celej račišradiály stačila jedna linka. V špičke by sa hodila posilová zo ŽST Vinohrady do Karlovky, tam je interval 120 sekúnd nedostatočný. Už dnes je niečo okolo 100 až 110 sekúnd a chodí to tam narvaté. Kľudne by to v špičke uživilo ešte jednu linku = 90s interval. A mohla by ísť cez Tunel, Špitálsku a Americké na Vinohrady, dosť podobné linke 17. Špičková linka, nie celodenná. A stým prestupným terminálom pred Hydroconsultom absolútne súhlasím.
Mike
Re #73322 SDX: z dôvodu prekladov liniek na radiálach - a to na oboch vetvách, z dôvodov náväzností, z dôvodov ľahkej zapamätateľnosti, z dôvodov kapacitných (pri jednotnom intervale v celej el. sieti môžeš regulovať ponúkanú kapacitu dĺžkou súpravy, resp. výpravou sólo - K2 - 2xT.
Čo linka to iný interval môžeš mať u autobusov, hypoteticky u trolejbusov ale nie pri tej sieti električiek, ktorú máme. To by už nebol systém. a v eposlednom rade Tebou navrhovaný 9 min. interval som širkoko ďaleko na elektrčike videl naposledy asi vo Varšave.
U nás boli ako interval ľubovolné reálne čísla robené na zákalde obehu vozidiel cca 15 rokov dozadu a skôr. Aj na električkách.