Reply on: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu
Mike
Re #73322 SDX: z dôvodu prekladov liniek na radiálach - a to na oboch vetvách, z dôvodov náväzností, z dôvodov ľahkej zapamätateľnosti, z dôvodov kapacitných (pri jednotnom intervale v celej el. sieti môžeš regulovať ponúkanú kapacitu dĺžkou súpravy, resp. výpravou sólo - K2 - 2xT.
Čo linka to iný interval môžeš mať u autobusov, hypoteticky u trolejbusov ale nie pri tej sieti električiek, ktorú máme. To by už nebol systém. a v eposlednom rade Tebou navrhovaný 9 min. interval som širkoko ďaleko na elektrčike videl naposledy asi vo Varšave.
U nás boli ako interval ľubovolné reálne čísla robené na zákalde obehu vozidiel cca 15 rokov dozadu a skôr. Aj na električkách.