Reply on: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu
Beus
A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.