Reply on: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu
Beus
A ešte by som upravil číslovanie nasledovne (aby čo najviac korešpondovalo so súčasnými linkami):
1: Hl.stanica - Petržalka
2: Hl.stanica - ŽSt Nové Mesto
3: Rača - Špitálska - Petržalka
4: Zlaté piesky - Špitálska - Karlova Ves
5: Dúbravka - Obchodná - Ružinov
Tr3mp (ak sleduješ) - čo povieš na tieto malé úpravy?