Reply on: Beus #73336:
Ja mám iba obavy či by z celej račišradiály stačila jedna linka. V špičke by sa hodila posilová zo ŽST Vinohrady do Karlovky, tam je interval 120 sekúnd nedostatočný. Už dnes je niečo okolo 100 až 110 sekúnd a chodí to tam narvaté. Kľudne by to v špičke uživilo ešte jednu linku = 90s interval. A mohla by ísť cez Tunel, Špitálsku a Americké na Vinohrady, dosť podobné linke 17. Špičková linka, nie celodenná. A stým prestupným terminálom pred Hydroconsultom absolútne súhlasím.
SDX
Ono, idealna by bola 1 linka na radialu (+ MOZNO spickove posilove), len to by zas ludia nadavali...
Spravil by som to cca. takto:
1: Zlate Piesky - Spitalska - nabrezie - Nam.L.Stura - Safarikovo namestie - Spitalska - Zlate Piesky (DOCASNE RIESENIE, neskor by to namiesto tocenia sa islo do Petrzalky)
2: Ruzinov - Vazovova - Hlavna Stanica
3: Hlavna Stanica - Obchodna - SNP - Nam.L.Stura - nabrezie - tunel - Obchodna - Hlavna Stanica (jednosmerne)
4: Raca - Obchodna - tunel - Karlova Ves - Dubravka
5: Vazovova - Spitalska - SNP - Obchodna - Vazovova (aby sa dochodcovia nemuseli medzi Obchodnou a Spitalskou terigat tymi uzkymi ulickami a aby nemuseli nadavat)
6: Vazovova - Obchodna - SNP - Spitalska - Vazovova (nie je nutna)...
Trochu to pripomina Vieden, kde maju linky 1 a 2 premavajuce po jednom okruhu a od nich sa vetvia ine linky do ostatnych casti mesta... ta 6 nie je nutna, takze teoreticky by postacilo 5 liniek este je tam problem s neobsluzenim ZST Nove Mesto co sa da riesit linkou napr. ZST Nove Mesto - Trnavske Myto - Vazovova - ZST Vinohrady.