ale bola prednedavnom jedna 9 rano, ktora isla z Ruzinova do Krasnan. Bola aj v CP v Ruzinove, a mala tam, ze ide po Vazovovu a dalej po ZST Vinohrady.
Dojazdy maju 8 a 14, ale 9 ma len z Karlovky do Krasnan. Tak to bolo aj predtym. A ak myslis cestovne poriadky na zastavkach, tak aspon co sa dojazdovych 9 tyka, tak tie v nich neboli uvedene ani predtym (nastastie).
Vraj sa dnes nieco stalo v dubravke... okolo 13:00 nejaka havarka asi... Nahradna doprava zabezpecena autobusmi...nechodili eliny VIETE NIEKTO BLIZSIE INFO ?
Čo ja pamätám, tak dlhé roky bol systém obmedzenej premávky denných liniek až do zvyčajného ukončenia - sťahovanie vozidiel začínalo zhruba v časoch, kedy dnes, potom zostávali 1-3 vozidlá na linke. (Dnešný systém mi pripadá lepší, pretože viem, kedy ten nočák presne pôjde.)
SADisti majú obmedzenú premávku 24. a 31.12. tiež dlhé roky (aj za socializmu). Pravdou však je, že nulový grafikon po cca 16-tej tu ešte nebol. Ale čo už, keď všetky kompetentné orgány na HD s..ú, možno sa ho dočkáme aj každý víkend.
Po úprave intervalu v nočnej doprave v Prahe došlo k takému nárastu počtu cestujúcich, že to vyvolalo protesty taxikárov na Magistráte ? . Na druhej strane to malo za dôsledok, že nočné spoje sú preplnené - to by sa konečne po rokoch váhania malo riešiť po Novom roku nasadením konduktorov na nočné spoje a elimináciou bezdomovcov v týchto spojoch. V ďalšom kroku by malo byť zvýšené cestovné na nočných spojoch (platnosť PCL neobmedzená - bude sa týkať len náhodných cestujúcich a turistov). Ďalším, systémovým, problémom je, že pri 30 min. intervale došlo k rozbitiu niektorých tradičných prestupných bodov - to vedie v súčasnosti k úvahám o skrátení intervalu NS na 20 min. - lenže to zase naráža na ochotu Magistrátu takéto navýšenie vzkm platiť, keďže, vzhľadom na extrémne vysoký podiel držiteľov PCL v Prahe navýšenie počtu spojov neznamená prakticky žiadne navýšenie tržieb a zvýšenie cien PCL je politicky pomerne dosť nepriechodné. Diskusia o nočnej doprave je dobrá, myslím, že všetky návrhy sú dobre myslené, ide len o to, ako sa k tomu postaví mesto - lebo ide skutočne len o pár korún a tlak taxikárov - mesto má možnosť spraviť krok už niekoľko rokov a veľmi sa k tomu nemá...
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ?
No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Akože nápad to nie je zlý, len teda neviem že do akej miery by to bolo použiteľné pre DNV, lebo hoci je to kilometricky rovnaké, asi by tam bolo nejaké to časové zdržanie. A viac ľudí chce byť asi skôr v centre ako v Dúbravke. Nevyznám sa v dopravných vzťahoch medzi DNV a Dúbravkou, ale ak by sa to vo väčšej miere využilo, tak prečo nie. ?
To by mohol byť ďalší prestupný uzol trebárs Alexyho alebo tam niekde. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023