Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #71865:
ale bola prednedavnom jedna 9 rano, ktora isla z Ruzinova do Krasnan. Bola aj v CP v Ruzinove, a mala tam, ze ide po Vazovovu a dalej po ZST Vinohrady.
Reakcia na: ufo #71860:
Dojazdy maju 8 a 14, ale 9 ma len z Karlovky do Krasnan. Tak to bolo aj predtym. A ak myslis cestovne poriadky na zastavkach, tak aspon co sa dojazdovych 9 tyka, tak tie v nich neboli uvedene ani predtym (nastastie).
ahoj,neni tu niekto kto by chcel na silvestra mat nocak?(95).moc by my to pomohlo ?
Reakcia na: 5510 #71862:
to malo byt do Dispecerskeho fora
Vraj sa dnes nieco stalo v dubravke... okolo 13:00 nejaka havarka asi... Nahradna doprava zabezpecena autobusmi...nechodili eliny VIETE NIEKTO BLIZSIE INFO ?
Reakcia na: KLF #71858:
To mam odkial vediet? Nema ani 8, 14 ziadny pisany. Do 23.12. boli. Takze teraz ziadna 8,9,14 nejde z Ruzinova do vozovne?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=4383 - skvele.. skvele.. samozrejme keby bol este len posledny tyzden pred volbami tak by sa to nestalo..
Reakcia na: ufo #71852:
Mozem vediet poradie 9, ktora ma dojazd do Krasnan z Ruzinova ?
Reakcia na: ufo #71856:
Vsak tam stale tie dojazdy z ruzinova su...
Reakcia na: SDX #71853:
Podľa nových cp tu uvedených.
Reakcia na: Peon #71768:
Čo ja pamätám, tak dlhé roky bol systém obmedzenej premávky denných liniek až do zvyčajného ukončenia - sťahovanie vozidiel začínalo zhruba v časoch, kedy dnes, potom zostávali 1-3 vozidlá na linke. (Dnešný systém mi pripadá lepší, pretože viem, kedy ten nočák presne pôjde.)
SADisti majú obmedzenú premávku 24. a 31.12. tiež dlhé roky (aj za socializmu). Pravdou však je, že nulový grafikon po cca 16-tej tu ešte nebol. Ale čo už, keď všetky kompetentné orgány na HD s..ú, možno sa ho dočkáme aj každý víkend.
Reakcia na: Mike #71850:
Po úprave intervalu v nočnej doprave v Prahe došlo k takému nárastu počtu cestujúcich, že to vyvolalo protesty taxikárov na Magistráte ? . Na druhej strane to malo za dôsledok, že nočné spoje sú preplnené - to by sa konečne po rokoch váhania malo riešiť po Novom roku nasadením konduktorov na nočné spoje a elimináciou bezdomovcov v týchto spojoch. V ďalšom kroku by malo byť zvýšené cestovné na nočných spojoch (platnosť PCL neobmedzená - bude sa týkať len náhodných cestujúcich a turistov). Ďalším, systémovým, problémom je, že pri 30 min. intervale došlo k rozbitiu niektorých tradičných prestupných bodov - to vedie v súčasnosti k úvahám o skrátení intervalu NS na 20 min. - lenže to zase naráža na ochotu Magistrátu takéto navýšenie vzkm platiť, keďže, vzhľadom na extrémne vysoký podiel držiteľov PCL v Prahe navýšenie počtu spojov neznamená prakticky žiadne navýšenie tržieb a zvýšenie cien PCL je politicky pomerne dosť nepriechodné. Diskusia o nočnej doprave je dobrá, myslím, že všetky návrhy sú dobre myslené, ide len o to, ako sa k tomu postaví mesto - lebo ide skutočne len o pár korún a tlak taxikárov - mesto má možnosť spraviť krok už niekoľko rokov a veľmi sa k tomu nemá...
Reakcia na: ufo #71852:
Jak ze sa zrusili? Vsak som vcera s jednym isiel..
Prečo sa zrušili dojazdy 8,9,14 z Ružinova do vozovne Krasňany???
http://imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea&m=272e30eef1f0f1f1f6f0f0f2ef34252933 - celkom ma zaujalo ze podla tejto mapy obsluhuje 5-ka americke namestie... pls. admins, opravte to 😉
Reakcia na: El Sergio #71849:
Hoci už jazdia denné linky naplno, je rozjazd z Hl. nádraží aj o 5:00. Viď napr. http://jizdnirady.atlas.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=8&from=201&to=8&to=1047&ln=8&ln=22652&date=27.12.2006&dateall=1&link=807E&rev=1&pb=0&stn=239&ind=22
alebo:
http://jizdnirady.atlas.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=8&from=81&to=8&to=213&ln=8&ln=22705&date=27.12.2006&dateall=1&link=807E&ind=22&stn=238&pb=1
Tie odchody vložené sú o cca 23:55 +-.
Tne model priebežných liniek cez SNP je fakt úplne ideálny podľa mňa, ale tie odchody skutočne nemôžeš bezhlavo aplikovať u nás, za to , že v Brne to funguje super. To by bola tiež dogma, že tento model je najlepší v Brne , aplikujme ho u nás.
Aj v Prahe mali dlhú dobu interval tramvají a následných abusov Nv 40 min, ž relatívne prednedávnom to zmenili na 30 min.
Reakcia na: Mike #71842:
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ?
No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu 😎. ?

Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?

Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Reakcia na: N/A #71841:
Akože nápad to nie je zlý, len teda neviem že do akej miery by to bolo použiteľné pre DNV, lebo hoci je to kilometricky rovnaké, asi by tam bolo nejaké to časové zdržanie. A viac ľudí chce byť asi skôr v centre ako v Dúbravke. Nevyznám sa v dopravných vzťahoch medzi DNV a Dúbravkou, ale ak by sa to vo väčšej miere využilo, tak prečo nie. ?
To by mohol byť ďalší prestupný uzol trebárs Alexyho alebo tam niekde. ?
Reakcia na: tr3mp #71846:
Ja by som hlavne rád videl spísané dôvody, prečo je nutné realizovať taký masívny projekt prestavby Predstaničného námestia. Určite je treba ten priestor nejako skultivovať, odhaliť historickú budovu Hl. stanice, atď., ale či je treba a či je dobrý navrhnutý investičný zámer, o tom mám pochybnosti.

Ďalej, firma IPR Slovakia v súčanosti realizuje napr. stavbu Astoria Palace, kde už niekoľko mesiacov mešká s uvoľnením jazdného pruhu a umiestnením zastávky MHD. Aké je spoľahnutie, že takáto firma zvládne Predstaničné námestie a bude dodržiavať termíny?

Prečo sa má v Predstaničnom námestí prerobiť celá doprava? Aký je verejný vz. súkormný záujem? Myslím, že by sa hodila poriadna verejná diskusia, a až potom prípadná prestavba a investičný projekt.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.