Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #68804:
V tomto prípade musím zásadným spôsobom nesúhlasiť. Služby sú postavené podľa možnosti čo najdlhšie V ZÁUJME vodičov, aby si svoje hodiny odrobily za čo najmenší počet smien a nemuseli naháňať "z voľného".
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.
Reply on: ufo #68827:
Áno, určite nebudú chýbať Pánis a Milan Mojslav Metod Mojš-Kováč. ?
Reply on: Emo #68824:
Na Culenovej. Ked stojis pred Olejkraskou, tak vidis vysoky komin. To je teplaren. ?
Asi sa blíži rekonštrukcia trolejovej križovatky Miletičova - Prievozská, pri niektorých stĺpoch sú položené laná.
Reply on: galiyosha #68826:
Vyber bude vacsi. Ak nie, ja presadzujem alternativu radsej nevolit nikoho.
Reply on: Emo #68825:
Ja, ak vôbec pôjdem voliť a neobjaví sa nejaký silný protikandidát (ale kto?), tak asi tiež Ďurkovského, a to napriek tomu, že mám veľmi silný odpor voči KDH a nie som spokojný ani s tým, čo sa za posledné štyri roky (ne)spravilo. Ale nemám pocit, že by niektorý z iných kandidátov, potažmo Beňová, ktorá zastáva štyri volené funkcie naraz a nerobí poriadne ani jednu z nich, mohli tomuto mestu ponúknuť viac...
Reply on: S499.1023 #68796:
Ad 1):A koho chceš voliť? Ďurkovského? Snáď nie... Alebo nevoliť vôbec? To mi príde rovnako zlá možnosť ako voliť nesprávne.

Ad 2) Nie nezdá. Prečo by malo?
Reply on: Ámos #68823:
A kde sa to nachádza?
Reply on: ufo #68812:
Teplaren zapad zavod 01. Dnes uz nefunkcna, bezi tam akurat prvy paroplynovy cyklus, ktoreho patent bol kedysi zevraj predany Siemensu a ten teraz na tom ryzuje pocelom svete
Reply on: hoppusmark #68799:
Pani Benova sa len potrebuje odlozit na tri roky niekam kde dostane milion korun rocne. a pol roka pred volbami do parlamentu zamava a povie zbohom Bratislava, idu volby...
Jednoducho prechod z vrcholovej politiky do komunalnej je vzdy na skodu. Vid Moravcik, slavny to primator - nie vsak v dobrom.
Keby pani Benova zacala so starostovskou stolickou mensej MC Bratislavy aby ziskala najprv skusenosti z komunalnej politiky, ale to nerobi. Ona si rovno trufa riadit najvascie mesto v SR co je spolu so vsetkymi mestskymi organizaciami a podnikmi riadny kolos. Pani Benova je myslim si prijatelnou politickou (na slovenske pomery) v oblasti medzinarodnej politiky,... ale nie je manazerkou (to skor jej manzel a jeho menezovania by som sa bal) a podla mojho nazoru N E M A na riadenie tohto mesta.
A urcite nebude riesit MHD, lebo jej problemy nepozna.
Durkovsky si aspon trochu uvedomuje potrebu NP vozov, lebo ma dieta na voziku, ale jednoducho z toho rozpoctu sa viac vyzdimat neda. Uz teraz mozme byt radi, kolko sa spravilo, lebo sa spravilo viac ako to predosle volebne obdobie.

A co sa tyka elektricky do Petrzalky. Na MZP a MVaRR boli take neuveritelne tlaky na zablokovanie vystavby elektricky (na metre sa niekto viac nabali) a preto to tolko trvalo. Ak ide na posudok 39 poschodova budova, ktora radikalne zmeni a zhorsi ZP v okoli, kladny posudok dostane za styri tyzdne a ekologicka hromadna preprava osob caka na stanovisko tolko kolko caka, tak zrejme nie je nieco koser...
Reply on: ufo #68812:
Ona sa tak priamo nenazýva, ale tepláreň, respektíve jej prvú časť, medzi Chalúpkovou a Čulenovou, navrhol Dušan Jurkovič.
Reply on: galiyosha #68811:
Jurkovicova teplaren je zapisana v zozname kulturnych pamiatok. Aj ked teda po skusenostiach z poslednych mesiacov az roka hovori, ze staci spochybnit zapisanie pamiatky v zozname a ona sa jednoducho vyskrtne... ?
Reply on: Martin Fundárek #68817:
1.3. Priznávam, ide o subjektívny názor a nebudem sa na nikoho hnevať, ak s nim nebude súhlasiť. Ale, ak je dĺžka linky napríklad 10 km a z toho je 500 m pomalých cez centrum a ostatné je vmax=70km/h, potom nevidím v tých 500 m problém. Ja by som len radšej s tým zakopávaním začínal mimo centra, kde to pomôže aj IAD. V centre, naopak IAD NEpomáhať. Nechcel by som mať napr. zo Špitálskej diaľnicu.
2. Možno máš pravdu, je to tam naozaj také zlé? Americké námestie je pre mňa taký "okraj centra", kde by som to zakopanie už "prežil".
4. Viď 1.3.
5. Približne tak nejak som to myslel, aj keď nepatrím k antiamerikanistom ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Sommelier #68791:
"Nevidím a necítim najmenšiu potrebu uvažovať nad zrušením a zakopaním Štúrovej, Nám SNP, Špitálskej, Nábrežia, Obchodnej, Mostovej - nikto z Vás jasne neoznačil miesta, (ktoré, ako vieme musia byť minimálne 3) kde by sa mali nachádzať vjazdy a výjazdy električiek z tunelov - a ako som už spomínal nevedia to ani na magistráte a neviete to ani vy. A z môjho pohľadu to je síce technicky možné, ale prakticky už nie."

Podľa môjho názoru je totálnym nezmyslom chcieť zakopať úsek typu Šafko-Lazaretská. Na tak krátkom úseku je prínos v zrýchlení dopravy minimálny. O tom, kde by mali byť vjazdy, sme diskutovali s yalem v #46379, #46745, #46756 a #46761.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: drink #68786:

1.,3. Holt si musíme vybrať, či chceme mať z električky mestotvornú múzejnú dráhu alebo nosný systém.
2. Nenapadá ma nijaký spôsob, ako vyriešiť problém odbočenia zo Špitálskej zmenou organizácie tak, že by sa nevylúčil nijaký smer a bola by zachovaná priepustnosť križovatky.
4. Súhlasím, že odstránením jedného kolízneho miesta sa nedosiahne výrazné zvýšenie rýchlosti. Ale keď električka musí brzdiť kvôli kolíznym bodom každú chvíľu, dokopy to už dá slušné zdržanie. S Prahou súhlasím, avšak s výhradou, že tam plní funkciu NDS metro.
5. Plný súhlas, riešiť organizačne vykopaním amíkov na Turecký vrch, kde sa môžu hoci zamínovať, a zrušením nového vjazdu pod Carlton.
Reply on: hoppusmark #68815:
Každý má samozrejme právo na svoj názor, ale obávam sa, že budeš sklamaný. Ak existuje aspoň nejaké vyjadrenie, ktoré by naznačovalo, čo "dotiahne ďalej", daj mi vedieť.
Reply on: drink #68814:
Ok, trochu blbo formulované.. Proste si myslím, že Beňová to dotiahne ďalej ako Ďurkovský, ktorý má stále len silné slová, a nerobí nič..
Jednoducho Ďurkovský nemá u mňa žiadnu šancu ? Ale ešte som zvedavý, kto budú tí ostatní kandidáti..
Reply on: hoppusmark #68799:
"Myslím že je lepšie, že Beňová toľko nekecá, a pritom sa toho spraví (dúfajme) oveľa viac ako sa spravilo doteraz" - preboha, ako si sa k tomu dopracoval ?
Reply on: S499.1023 #68795:

Ani som netušil. Bol si tam?
Reply on: galiyosha #68811:
Sorry za moju neznalost, ale ktory objekt sa nazyva Jurkovicova teplaren?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.