Reply on: Beus #68804:
V tomto prípade musím zásadným spôsobom nesúhlasiť. Služby sú postavené podľa možnosti čo najdlhšie V ZÁUJME vodičov, aby si svoje hodiny odrobily za čo najmenší počet smien a nemuseli naháňať "z voľného".A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.
Ámos
Jednoducho prechod z vrcholovej politiky do komunalnej je vzdy na skodu. Vid Moravcik, slavny to primator - nie vsak v dobrom.
Keby pani Benova zacala so starostovskou stolickou mensej MC Bratislavy aby ziskala najprv skusenosti z komunalnej politiky, ale to nerobi. Ona si rovno trufa riadit najvascie mesto v SR co je spolu so vsetkymi mestskymi organizaciami a podnikmi riadny kolos. Pani Benova je myslim si prijatelnou politickou (na slovenske pomery) v oblasti medzinarodnej politiky,... ale nie je manazerkou (to skor jej manzel a jeho menezovania by som sa bal) a podla mojho nazoru N E M A na riadenie tohto mesta.
A urcite nebude riesit MHD, lebo jej problemy nepozna.
Durkovsky si aspon trochu uvedomuje potrebu NP vozov, lebo ma dieta na voziku, ale jednoducho z toho rozpoctu sa viac vyzdimat neda. Uz teraz mozme byt radi, kolko sa spravilo, lebo sa spravilo viac ako to predosle volebne obdobie.
A co sa tyka elektricky do Petrzalky. Na MZP a MVaRR boli take neuveritelne tlaky na zablokovanie vystavby elektricky (na metre sa niekto viac nabali) a preto to tolko trvalo. Ak ide na posudok 39 poschodova budova, ktora radikalne zmeni a zhorsi ZP v okoli, kladny posudok dostane za styri tyzdne a ekologicka hromadna preprava osob caka na stanovisko tolko kolko caka, tak zrejme nie je nieco koser...