Reply on: jandro #68575:
Nie, ziadne vyhody. Dokonca ani to znecistenie, pretoze BY TO NEZVISILO POCET LUDI JAZDIACIMI MHD! Uz teraz su auta drahsie a ludia co chodia autami, nimi chodia kvoli POHODLNOSTI, nie CENE. A este mi povedz cim by si to chcel financovat, okrem opatovneho zaradenia Ikacov 280
Sommelier
Vždy sa na radiálach (a ich niektorých neracionálnych predlžovaniach) budeme potýkať s tými istými nevýhodami tohto systému vedenia.
Nesmieš sa na mňa hnevať, ale pochovávaš aj tie chabé snahy o integráciu dopravných subjektov. Na čo je potrebné tvrdo rozdeľovať MHD od Tranzitu nechápem.
Dnes, keď MHD zachádza do všetkých dedín v okolí BA, SADisti tiež, železnice... tak cestujúci z Pezinka do Lozorna je tranzitný a Biskupice - DNV už tranzit nie je ? Na čo je to dobré ? Na čo mrhať prostriedkami na vykonávanie dvoch druhov dopravy - tranzitnej aj mestskej, keď vedú podobnými trasami ?
Tá tvoja teória funguje lan na tom, na čom staviaš svoj dopravný pohľad - ľudí dostať len do centra...
A fyziku som vyťahoval v súvislosti s preťaženiami radiál, ktorým budete čeliť.