Nemyslim si to, pretoze patrim k tym par ludom, ktori zvyknu citat oznamy MHD v busoch a nic take som si v nich nevsimol. Mozno je to tym, ze chodim hlavne 155-kou. Ozaj cita niekto z vas oznamy o zmenach v MHD v busoch alebo na zastavkach? Prave pred uzavretim priecestia Pri sajbach som si vsimol, ze nikto oznam o tom, samozrejme okrem mna, necital. Na druhy den, ale bolo nadavania.
normálne som zneistel, ale našťastie mám externú RAMku, voľne citujem z časopisu Horizonty dopravy 4/1999: v oblasti rozraďovania a zriaďovania nákladných vlakov je žst. BA-Východ na Slovensku bez konkurencie, jej výkonnosť je 4000 až 4500 vozňov za 24 hod., to je 90 až 100 vlakov denne, jej max. kapacita nebola zatiaľ dosiahnutá (tiež jedna megalostavba); čo sa týka tovaru, tak v BA sa ročne preloží asi 6 až 6,5 mil. ton tovaru (na rôznych vlečkách), čo predstavuje výkon najväčšej železničnej prekládkovej stanice ČNT... to sa písalo v roku 1999;
Ale na zastavku Slovany by to bolo omnoho lepsie - prestup na 50, 51, 98 je na par krokov a aj prestup na elektricky je tu blizsie v porovnani s Predmestim. V podstate jedine, co tomu branilo, bolo to, ze by sa rano ten kratkodoby 20 minutovy interval nevybehal s jednym motorom.
linka 155 by mohla končiť aj v inej stanici ako Filiálka, mohla by chodiť cez Predmestie až na Nové Mesto, alebo cez Vinohrady na HL.ST., potom by sme nemuseli riešiť závory pri Zváračáku... ? treba si uvedomiť, že ten vlak chodí len vďaka tomu, že žsr neúčtuje zssk poplatok za železničnú dopravnú cestu...
Ja som to počul od zamestnanca BRKS, a nie práve radového.
Vo Vysokej sa za jedno ráno zarobí 5000 Sk TERAZ? Alebo aj v poslednej epoche BRKS, keď už jazdili len do Zohoru? Predávali vari lístky platné aj na ZSSK? Alebo ako dosiahli také tržby?
"vsetkym smerom by skocil signal stop, az na smer, ktoremu jazda nebrani (teda od Racka k Figaru a od Figara k Racku)... na opacnej strane ludia od Tehelnej k Slimaku a od Slimaku k Tehelnej... a nebol by ziadny chaos"
Tak sa skús pozrieť niekedy poobede na Pioniersku, aké rady áut sa tam tvoria. Aj bez motorákov.
Ano podla povodnych reci mala ist od incheby.. potom to zmenili na pozemnu lanovku od podhradia a novy zupan povedal ze kraj take nic robit nebude lebo nema prachy ani na ine.. take ak to neurobi nejaky sukromnik v dohladnej dobe aj tak nic nebude..
myslim, ze sme sa uz o tom bavili na vlaky.net, pri projekte filialke by samozrejme az po nejaku kukucinovu bolo vsetko pod zemou, teda aj ta spominana exponovana krizovatka by bola vlastne z obliga.
tak ci tak by sa nedala realizovat urovnove krizovanie, kedze sa tam pocita so severnou tangentou povyse hlavnu stanicu.
ohladom diskusie k potiahnutiu motoraka na Filialku si myslim ze je to blbost pretoze od Predmestia smerom k Filialke je povolena tratova rychlost len 10 km/h takze myslim ze by to bolo v sucasnom stave trate nevyhovujuce a porovnatelne s elinou aj ked ta nejde na trnavske ale na racianske myto
napad elektrickove semaforu nebol moj napad ale niekoho odtialto, len som ho rozoberal...
osobne by som tuto krizovatku risil tak, ze po spusteni vystraznych svetiel by sa krizovatka neuviedla do stavu krizovatky bez svetelnej signalizacie, ale vsetkym smerom by skocil signal stop, az na smer, ktoremu jazda nebrani (teda od Racka k Figaru a od Figara k Racku)... na opacnej strane ludia od Tehelnej k Slimaku a od Slimaku k Tehelnej... a nebol by ziadny chaos, akurat dlhsie cervena pre urcity smer, ktory by sa opakoval 4x za hodinu
ked nemas cas neprispievaj, motorak je autobus na kolajach a nie matematika ale ked tak tak informatika a fyzika... a myslienka je to vklude realizovatelna, otazne je ci je to efektivne... podla mna az tak nie, po Predmestie to staci...