Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
dufam ze zajtra to nebude vo vajnoroch take ako na redbulkarach.... ?
tie 39...a 31...su pekne natrieskane....tam su ginesove rekordi kazdi den...... ?
Reply on: DzurO #68326:
Nemyslim si to, pretoze patrim k tym par ludom, ktori zvyknu citat oznamy MHD v busoch a nic take som si v nich nevsimol. Mozno je to tym, ze chodim hlavne 155-kou. Ozaj cita niekto z vas oznamy o zmenach v MHD v busoch alebo na zastavkach? Prave pred uzavretim priecestia Pri sajbach som si vsimol, ze nikto oznam o tom, samozrejme okrem mna, necital. Na druhy den, ale bolo nadavania.
cafte
neviete zajtra do Vajnor bude dako posilnena doprava ??
http://letajicicirkus.cz/aktuality/bratislava-letiste-vajnory-slovensko.aspx
Reply on: pepo #68301:
normálne som zneistel, ale našťastie mám externú RAMku, voľne citujem z časopisu Horizonty dopravy 4/1999: v oblasti rozraďovania a zriaďovania nákladných vlakov je žst. BA-Východ na Slovensku bez konkurencie, jej výkonnosť je 4000 až 4500 vozňov za 24 hod., to je 90 až 100 vlakov denne, jej max. kapacita nebola zatiaľ dosiahnutá (tiež jedna megalostavba); čo sa týka tovaru, tak v BA sa ročne preloží asi 6 až 6,5 mil. ton tovaru (na rôznych vlečkách), čo predstavuje výkon najväčšej železničnej prekládkovej stanice ČNT... to sa písalo v roku 1999;
Reply on: mrcheef #68312:
Ale na zastavku Slovany by to bolo omnoho lepsie - prestup na 50, 51, 98 je na par krokov a aj prestup na elektricky je tu blizsie v porovnani s Predmestim. V podstate jedine, co tomu branilo, bolo to, ze by sa rano ten kratkodoby 20 minutovy interval nevybehal s jednym motorom.
Reply on: Martin Fundárek #68319:
Tie trzby su samozrejme teraz take, ked to vozi ZSSK.
Reply on: Ike #68307:
linka 155 by mohla končiť aj v inej stanici ako Filiálka, mohla by chodiť cez Predmestie až na Nové Mesto, alebo cez Vinohrady na HL.ST., potom by sme nemuseli riešiť závory pri Zváračáku... ? treba si uvedomiť, že ten vlak chodí len vďaka tomu, že žsr neúčtuje zssk poplatok za železničnú dopravnú cestu...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #68183:
Ja som to počul od zamestnanca BRKS, a nie práve radového.
Vo Vysokej sa za jedno ráno zarobí 5000 Sk TERAZ? Alebo aj v poslednej epoche BRKS, keď už jazdili len do Zohoru? Predávali vari lístky platné aj na ZSSK? Alebo ako dosiahli také tržby?
Reply on: intony.sk #68313:
vďaka za link, stiahol som si ten pdf materiál; nejaké základné údaje tam sú aj s víziami ako by to malo vyzerať...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #68310:
"vsetkym smerom by skocil signal stop, az na smer, ktoremu jazda nebrani (teda od Racka k Figaru a od Figara k Racku)... na opacnej strane ludia od Tehelnej k Slimaku a od Slimaku k Tehelnej... a nebol by ziadny chaos"
Tak sa skús pozrieť niekedy poobede na Pioniersku, aké rady áut sa tam tvoria. Aj bez motorákov.
Reply on: Fyodor xXx #68297:
Ano podla povodnych reci mala ist od incheby.. potom to zmenili na pozemnu lanovku od podhradia a novy zupan povedal ze kraj take nic robit nebude lebo nema prachy ani na ine.. take ak to neurobi nejaky sukromnik v dohladnej dobe aj tak nic nebude..
Reply on: Nick #68305:
myslim, ze sme sa uz o tom bavili na vlaky.net, pri projekte filialke by samozrejme az po nejaku kukucinovu bolo vsetko pod zemou, teda aj ta spominana exponovana krizovatka by bola vlastne z obliga.

tak ci tak by sa nedala realizovat urovnove krizovanie, kedze sa tam pocita so severnou tangentou povyse hlavnu stanicu.

na tejto linke najdes vsetky dostupne dokumenty

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1011

je tam dokonca aj video ako by to malo vyzerat a kde sa planuju zastavky (mimo filialky aj zastavky nivy, karadzicova, dostojevskeho a einsteinova)

cize by to kludne mohlo plnit aj ciastocnu funkciu NDS pri trocha vole od mesta a rozumnom takte od ZSSK a samozrejme vhodnych garnitur 😉
ohladom diskusie k potiahnutiu motoraka na Filialku si myslim ze je to blbost pretoze od Predmestia smerom k Filialke je povolena tratova rychlost len 10 km/h takze myslim ze by to bolo v sucasnom stave trate nevyhovujuce a porovnatelne s elinou aj ked ta nejde na trnavske ale na racianske myto
Reply on: hefo #68304:
To, aby motorák nemal prioritu považujem za absurdné.
Reply on: S499.1023 #68308:
napad elektrickove semaforu nebol moj napad ale niekoho odtialto, len som ho rozoberal...
osobne by som tuto krizovatku risil tak, ze po spusteni vystraznych svetiel by sa krizovatka neuviedla do stavu krizovatky bez svetelnej signalizacie, ale vsetkym smerom by skocil signal stop, az na smer, ktoremu jazda nebrani (teda od Racka k Figaru a od Figara k Racku)... na opacnej strane ludia od Tehelnej k Slimaku a od Slimaku k Tehelnej... a nebol by ziadny chaos, akurat dlhsie cervena pre urcity smer, ktory by sa opakoval 4x za hodinu
Reply on: S499.1023 #68306:
ked nemas cas neprispievaj, motorak je autobus na kolajach a nie matematika ale ked tak tak informatika a fyzika... a myslienka je to vklude realizovatelna, otazne je ci je to efektivne... podla mna az tak nie, po Predmestie to staci...
Reply on: Ike #68286:
Prosím nehlásať absolútne bludy. Motorák nie je električka a princípy riadenia železničnej dopravy sú iné ako princípy riadenia cestnej dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.