V krátkosti.
Konečná zastávka/linky, ktoré tam končia
Do Dúbravky: 1,5,9
Do Karlovej Vsi 4,7,10
Na hlavnú stanicu 2,6,13
Do Ružinova 3,9
Na ŽST Nové mesto 4
Na Zlaté piesky 1,2
na ŽST Vinohrady 6,7
do Rače 3,5
Nám.Ľ.Štúra 13
A bývam v Petržalke na Bradáčovej a nie na Račianskej.
Však ok, ja som zatiaľ dobrý návrh nevymyslel, ale keď už niečo navrhuješ, ako môžeš navrhovať trasy liniek len tak bez intervalov? A je jedno či si upratovačka alebo predseda vlády..
Súčasná sieť je výtvorom dlhodobého vývoja. Linky sa po otváraní jednotlivých úsekov pridávali, presmerovávali, v prípade redukcie sa rušili. Ale žiadna rozmná reorganizácia sa neudiala a preto to teraz vyzerá tak ako to vyzerá.
No neviem, už si vypísal 8 liniek a z toho 2 idú na Zlaté piesky (neviem pre koho), 4 po Račianskej (asi tam bývaš) a len jedna (možno ešte aj L9 ale tá nie je dopísaná) do Ružinova. Pritom 8-9 liniek si viem predstaviť ako maximálny počet aj s prípadnou traťou do Petržalky.
Ale neviem, prečo tak katastrofálne spravili momentálne tú sieť električiek.Ále, radšej si odpoviem sám. Vedúci predstavitelia DPB necestuju MHD, je im to jedno, hlavne že berú velke prachy.
Takže možno je niečo prehnané. Nikdy som nehovoril, že napr. linkové vedenie v Petržalke je zlé. Len by to chcelo urobiť malé úpravy, napr. obnoviť L81 alebo 85.
A čo sa týka tej témy, o ktorej sa hovorilo pred cca 2 hodinami, tak si myslim, ze je jedno, ci cestujem v L65 alebo 156; 49 alebo 22v. Hlavné je to, že DPB vobec zariadil, ze ta linka chodi.
Aké chyby? Veď nie som riaditeľ DP, neviem koľko autobusov treba na ktorú linku... Ale keby ste ma dali namiesto Zachara alebo Koladu, tak by ste videli, čo znamená Dopravný podnik!!!
Nechápem zmysel toho, že si každý navrhne svoje linkové vedenie bez toho, aby videl predošlé návrhy, ktoré boli prediskutované a vyhol by sa kope úplne základných chýb...
Ja viem, možno ma zabijete, ale myslim, že po tych úvahách, ktoré tu boli a čo mi v mysli prebehlo, by linkové vedenie podla mňa mohlo byť takéto:
Električkové linky
LINKA Č. 1: Dúbravka – Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr.arm.genL.Svobudu, Šafárikovo nám. (späť cez Jesenského), Kamenné nám., Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť LINKA Č. 2: Hlavná stanica, Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť
LINKA Č. 3: Rača - Komisárky, Račianska, Račianske mýto, Vazovova, Krížna, Trnavské mýto, Ružinovská, Ružinov - Astronomická a späť
LINKA Č. 4: Karlova Ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové mesto a späť
LINKA Č. 5: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Obchodná, Radlinského, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Račianska, Rača - Komisárky a späť
LINKA Č. 6: Hlavná stanica, Radlinského, Račianske mýto, Račianska, ŽST Vinohrady a späť LINKA Č. 7: Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Americké nám., Račianske mýto, ŽST Vinohrady a späť * LINKA Č. 9: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, >> Šafárikovo námestie,
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger
Áno, ale napr. linky 7,10 by premávali v špičke
Linka 31 aj cez víkendy
Linka 39 by chodila po Zimný štadión
a iné.