Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pressburger #66354:
Určite ťa zabijú ? ?, ja sa radšej preventívne ani nevyjadrujem, aby som nebol vulgárny.
Reply on: pressburger #66355:

Pardon, vyskočilo mi to...
--pokračovanie--

Ja viem, možno ma zabijete, ale myslim, že po tych úvahách, ktoré tu boli a čo mi v mysli prebehlo, by linkové vedenie podla mňa mohlo byť takéto:

Električkové linky
LINKA Č. 1: Dúbravka – Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr.arm.genL.Svobudu, Šafárikovo nám. (späť cez Jesenského), Kamenné nám., Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť LINKA Č. 2: Hlavná stanica, Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť
LINKA Č. 3: Rača - Komisárky, Račianska, Račianske mýto, Vazovova, Krížna, Trnavské mýto, Ružinovská, Ružinov - Astronomická a späť
LINKA Č. 4: Karlova Ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové mesto a späť
LINKA Č. 5: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Obchodná, Radlinského, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Račianska, Rača - Komisárky a späť
LINKA Č. 6: Hlavná stanica, Radlinského, Račianske mýto, Račianska, ŽST Vinohrady a späť LINKA Č. 7: Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Americké nám., Račianske mýto, ŽST Vinohrady a späť * LINKA Č. 9: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, >> Šafárikovo námestie,
A ešte k tomu označovaniu jednotlivých trakcií. Vedel by som si predstaviť rozdelenie jednotlivých radov podľa druhu dopravného prostriedku:
- koľajová doprava železničná
- koľajová doprava mestská
- cestná doprava (autobusy a trolejbusy)
Reply on: eripmav #66346:
Oblastné označovanie liniek nie je až taká zlá vec, ale aby bolo riadne fukčné bolo by treba:
1. Aby dopravu z jedného konca mesta na druhý zabezpečoval len nosný systém. (K tomu nám však ešte hodne tratí chýba)
2. Aby autobusy a trolejbusy by zabezpečovali len lokálnu dopravu k nosnému systému a dopravy do centra.
3. Aby bolo donekonečna prezentované cestujúcim, aby si ho zapamätali. Lebo ak sa nemýlim, tak od roku 2000 už na žiadnej schéme nebolo.

Teda ja osobne by som ho nezavádzal, ale keď už to tu raz máme, tak by to chcelo dotiahnuť dokonca, lebo zatiaľ to je len také polovičaté riešenie.

Mas pravdu, ale myslim si, ze napr. k linke napr. 48 je doplnujuca linka 148. A ci je linka expresna, alebo nie, cestovne to nezlacni. ?
Reply on: d3k0 #66347:

Napríklad ale linka 59 chodíz Petržalky do Rače a linka 55 ju doplňuje. Tak linku 55 prečíslovať na 159 alebo 59r a 65 by mohla byť 55.

K staremu systemu by sa tazko vracalo, i ked bolo podla mna lepsie. OMNOHO lepsie.
Reply on: eripmav #66346:
Jedna vec je vymysliet system a druha ho aj spravne implementovat 🙂 BTW, linka 34 ide z Dubravky (3) do Stareho Mesta cez oblast 4. Treba iny priklad 😃

ufo: Jo, 65 nezapada, i ked kym chodila na Technicku, tak zapadala. Problem vidim v tom, ze pre jednotlive oblasti je prilis malo cisiel (ved ani 65ke nie je mozne hodit cislo z 50-koveho radu, lebo ziadne nezvysilo). Suvisle cislovanie bolo fajn, ale neviem, ci je este niekedy mozne sa k nemu vratit...
Reply on: ufo #66345:
tiez to "oblastne" cislovanie akosi od zaciatku nechapem... napriklad linka ide z dubravky do petrzalky (34) - tak ake ma mat cislo? akej oblasti? vacsina liniek ide odniekial niekam - a tak obsluhuju minimalne dve odblasti, len mensina lieniek je takych, ktore obsluhuju len jednu oblast lokalne, to bude zrejme aj preto, ze ucelom dopravy je previest ludi z jedneho miesta na druhe ? a tak cele oblastne oznacovanie liniek akosi nechapem...
Reply on: d3k0 #66344:
Oblastne cislovanie v BA neexistuje uz teraz. Byvam v oblasti s cislom 6x, chodia ku mne busy 39,78,87, na druhej strane taka 65 sa do Ruzinova ani nepozrie. ?
Reply on: ufo #66343:
Pretoze nevidim zmysel v tom, ze niektore linky budu cislovane oblastnym systemom (trolejbusova 33) a ine v suvislom poradi. V tom uz potom ziaden system nevidim...
Reply on: d3k0 #66339:
A preco to cislovat oblastnym cislovanim, ktore ma aj tak nulovu alebo minimalnu vypovedaciu hodnotu?
Reply on: d3k0 #66339:
Alebo tak, podľa toho čoho sa dočkáme skôr.
Mno lebo 49 je v podstate len skratena 22ka... a verim, ze raz ziaden bus tadial ani nepojde, takze by to bol len docasny stav a aspon by sme sa vyvarovali cislam typu 149 🙂 Resp. este si viem predstavit to, ze dole kopcom by sli aj busy ako 49 a hore ako 22 - ved cestujucim na Patronke je uplne jedno, ci je to 22 alebo 49, lebo to ide po rovnakej trase (akurat teraz musia na odchody pozerat v dvoch CP.)
Reply on: Valec #66338:
Ono aj tak nezostava velky priestor ma manevrovanie medzi tymi cislami, ktore este nie pouzite. Idealnu prilezitost na precislovanie liniek vidim pri nastupe normalnej BID - ciselny rad 200 by sa aspon uvolnil pre nieco ine...

dankosmile: Ak by som mal brat tvoj argument vazne, tak potom by si trolejbusy nepouzival ani dnes, kedze v roku 2000 boli tiez kompletne precislovane... Alebo jedine, o co ide, je ta dvojka na zaciatku?
Reply on: d3k0 #66333:
Až na drobné zmeny čísiel (vtedy ešte neexistovala linka 44) si to napísal presne tak, ako som ti to raz načrtol doma ja. Ak sa raz potaihnu troleje až do Lamača, tak L204 môže kľudne nahradiť L63 v celej trase aj s čislom linky. A taktiež po dostavbe Vlárskej sa môže predĺžiť L203 až na Patrónku, čím vznikne prepojenie Koliby aj so západným prestupným uzlom a stratia zmysel linky 49 a 211.

Re #66336 ufo: Samozrejme, keď prečíslovávať, tak len pri nejakej väčšej zmene v trase linky a postupne.
Reply on: ufo #66336:
Ak precisluje T-busy tak asi ich prestanem vyuzivat, alebo sa v nich orientovat. To by bol velmi dobry krok.
Opät niekam späť. Juchuu
Nic proti precislovaniu t-busov, ale snad to nenapadne niekoho robit plosne naraz. Nech sa to robi postupne pri nejakej (ne)opodstatnenej zmene trasy, ako ked sa zavadzalo oblastne cislovanie (ktore casom uplne stratilo svoj zmysel) do roku 1999.
To je bordel! Ja nechcem precislenie trolejbusov preboha! Teraz neviem ci ide 201 na Mlynske Nivy, alebo na Trnavske. Toto by bol
bordel! Fakt! Nech su to radsej na tych Dlhacoch nejake 2XX lebo ma asi slahne. Ale ved co sa cudujem vobec uz. Tu nikdy nic nebude stale. Uz len tie elektricky. Takyto bordel a chaos by nastal aj v trolejbusoch len v inej forme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.