Tak linka ? pojde z Vyšehradskej po Budatínskej, Jiráskovej, Rusovskej ceste, Viedenskú cestu, Einsteinovu na Most Lafranconi.
A aj linku 88 by som zmenil. Z AS MN by z Rusovskej išla na Viedenskú a do Auparku.
To, čo píšeš určite vypadá lepšie. Ale vždy má hlavné slovo DP a ten to tak nespraví.
Napr. v Petržalke
predĺžiť linku 78 na Holíčsku po pôvodnej trase
Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador
Obnoviť linku 81 na Hlavnú stanicu
Linku 92 nechať iba na trase Dolnozemská - VW-1
a linka 82 na trase Dostih.dráha - Voj.nemocnica. Keď nastúpim do 92, tak neviem, či ide na zastávku Strečnianska alebo nie.
Myslim, že zmeny by sa mohli vykonať v nočnej doprave. Spojiť linky 501 a 504 do linky 501 s trasou Hlavná stanica - Karlova Ves - Dúbravka - Devínska Nová Ves
linky 506 a 508 do linky 506 s trasou Hlavná stanica - Jasovská (podľa linky 506) a odtiaľ cez Jarovce, Rusovce, Čunovo
A keď ja poviem, že centrum Petržalky je na Smolenickej, príp. pri TESCU, Technopole, či železničnej stanici, tak odvšadial povedie priama linka do DNV? ?
Pozri, ja ti napíšem linkové vedenie také, že v celej električkovej sieti sa dostaneš všade s maximálne jedným prestupom. Základom je predpoklad, že existuje trať do Petržalky, lebo inak by som zbytočne reorganizáciu nerobil (aj keď to sa bude dať). Interval by bol vzhľadom na súčasný počet vozidiel nasledovný 7,5/10//15 (idelálny 5/7,5//10) (špička/sedlo//víkend a večer), aj tie by museli byť takmer všetky pojadzné. Vychádzam z auditu vykonaného v DPB v minulom roku.
1 Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. len po Nám. Ľ. Štúra)
2 Hlavná stanica - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - ŽST Nové mesto
3 Rača - Račianska - Vazovova - Špitálska - Štúrova - Petržalka (príp. na Nám. SNP prejazd na linku
4 Karlova Ves - PKO - Tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Vajnorská - Zlaté piesky
5 v súčasnej trase
7 ŽST Vinohrady - Račianska - Vazovova - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves (podľa možností len v špičke)
8 Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. na Kamennom nám. prejazd na linku 3)
9 Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves - Dúbravka
Myslím tak, že bez prestupu by si sa dostal z "centra" mestskej časti do "centra" inej mestskej časti.
Napr. aby bolo priame spojenie Petržalka-Námestie hraničiarov priamo na Istrijskú v Dev.N. Vsi, Do Rače, Vrakune (dnes s prestupom cez linku 87)
V krátkosti.
Konečná zastávka/linky, ktoré tam končia
Do Dúbravky: 1,5,9
Do Karlovej Vsi 4,7,10
Na hlavnú stanicu 2,6,13
Do Ružinova 3,9
Na ŽST Nové mesto 4
Na Zlaté piesky 1,2
na ŽST Vinohrady 6,7
do Rače 3,5
Nám.Ľ.Štúra 13
A bývam v Petržalke na Bradáčovej a nie na Račianskej.
Však ok, ja som zatiaľ dobrý návrh nevymyslel, ale keď už niečo navrhuješ, ako môžeš navrhovať trasy liniek len tak bez intervalov? A je jedno či si upratovačka alebo predseda vlády..
Súčasná sieť je výtvorom dlhodobého vývoja. Linky sa po otváraní jednotlivých úsekov pridávali, presmerovávali, v prípade redukcie sa rušili. Ale žiadna rozmná reorganizácia sa neudiala a preto to teraz vyzerá tak ako to vyzerá.
No neviem, už si vypísal 8 liniek a z toho 2 idú na Zlaté piesky (neviem pre koho), 4 po Račianskej (asi tam bývaš) a len jedna (možno ešte aj L9 ale tá nie je dopísaná) do Ružinova. Pritom 8-9 liniek si viem predstaviť ako maximálny počet aj s prípadnou traťou do Petržalky.
Ale neviem, prečo tak katastrofálne spravili momentálne tú sieť električiek.Ále, radšej si odpoviem sám. Vedúci predstavitelia DPB necestuju MHD, je im to jedno, hlavne že berú velke prachy.
Takže možno je niečo prehnané. Nikdy som nehovoril, že napr. linkové vedenie v Petržalke je zlé. Len by to chcelo urobiť malé úpravy, napr. obnoviť L81 alebo 85.
A čo sa týka tej témy, o ktorej sa hovorilo pred cca 2 hodinami, tak si myslim, ze je jedno, ci cestujem v L65 alebo 156; 49 alebo 22v. Hlavné je to, že DPB vobec zariadil, ze ta linka chodi.
Valec