Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #66362:

Niekedy to trochu preženiem, ale napr.niektoré veci z toho, čo sa mi nepodarilo skopírovať, by boli dobré.
Reply on: pressburger #66361:

Takže možno je niečo prehnané. Nikdy som nehovoril, že napr. linkové vedenie v Petržalke je zlé. Len by to chcelo urobiť malé úpravy, napr. obnoviť L81 alebo 85.

A čo sa týka tej témy, o ktorej sa hovorilo pred cca 2 hodinami, tak si myslim, ze je jedno, ci cestujem v L65 alebo 156; 49 alebo 22v. Hlavné je to, že DPB vobec zariadil, ze ta linka chodi.
Reply on: pressburger #66361:
To nevedia ani oni. Ale povedz prečo potom niečo navrhuješ, keď nevieš čo všetko k tomu treba ❓
Reply on: Andy #66360:

Aké chyby? Veď nie som riaditeľ DP, neviem koľko autobusov treba na ktorú linku... Ale keby ste ma dali namiesto Zachara alebo Koladu, tak by ste videli, čo znamená Dopravný podnik!!!
Reply on: pressburger #66354:
Nechápem zmysel toho, že si každý navrhne svoje linkové vedenie bez toho, aby videl predošlé návrhy, ktoré boli prediskutované a vyhol by sa kope úplne základných chýb...
Reply on: Valec #66357:

HaHAHAHAHA

Nemožem za to, že mi to nejde skopírovať ?
tak...

Reply on: pressburger #66354:
Určite ťa zabijú ? ?, ja sa radšej preventívne ani nevyjadrujem, aby som nebol vulgárny.
Reply on: pressburger #66355:

Pardon, vyskočilo mi to...
--pokračovanie--

Ja viem, možno ma zabijete, ale myslim, že po tych úvahách, ktoré tu boli a čo mi v mysli prebehlo, by linkové vedenie podla mňa mohlo byť takéto:

Električkové linky
LINKA Č. 1: Dúbravka – Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr.arm.genL.Svobudu, Šafárikovo nám. (späť cez Jesenského), Kamenné nám., Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť LINKA Č. 2: Hlavná stanica, Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť
LINKA Č. 3: Rača - Komisárky, Račianska, Račianske mýto, Vazovova, Krížna, Trnavské mýto, Ružinovská, Ružinov - Astronomická a späť
LINKA Č. 4: Karlova Ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové mesto a späť
LINKA Č. 5: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Obchodná, Radlinského, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Račianska, Rača - Komisárky a späť
LINKA Č. 6: Hlavná stanica, Radlinského, Račianske mýto, Račianska, ŽST Vinohrady a späť LINKA Č. 7: Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Americké nám., Račianske mýto, ŽST Vinohrady a späť * LINKA Č. 9: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, >> Šafárikovo námestie,
A ešte k tomu označovaniu jednotlivých trakcií. Vedel by som si predstaviť rozdelenie jednotlivých radov podľa druhu dopravného prostriedku:
- koľajová doprava železničná
- koľajová doprava mestská
- cestná doprava (autobusy a trolejbusy)
Reply on: eripmav #66346:
Oblastné označovanie liniek nie je až taká zlá vec, ale aby bolo riadne fukčné bolo by treba:
1. Aby dopravu z jedného konca mesta na druhý zabezpečoval len nosný systém. (K tomu nám však ešte hodne tratí chýba)
2. Aby autobusy a trolejbusy by zabezpečovali len lokálnu dopravu k nosnému systému a dopravy do centra.
3. Aby bolo donekonečna prezentované cestujúcim, aby si ho zapamätali. Lebo ak sa nemýlim, tak od roku 2000 už na žiadnej schéme nebolo.

Teda ja osobne by som ho nezavádzal, ale keď už to tu raz máme, tak by to chcelo dotiahnuť dokonca, lebo zatiaľ to je len také polovičaté riešenie.

Mas pravdu, ale myslim si, ze napr. k linke napr. 48 je doplnujuca linka 148. A ci je linka expresna, alebo nie, cestovne to nezlacni. ?
Reply on: d3k0 #66347:

Napríklad ale linka 59 chodíz Petržalky do Rače a linka 55 ju doplňuje. Tak linku 55 prečíslovať na 159 alebo 59r a 65 by mohla byť 55.

K staremu systemu by sa tazko vracalo, i ked bolo podla mna lepsie. OMNOHO lepsie.
Reply on: eripmav #66346:
Jedna vec je vymysliet system a druha ho aj spravne implementovat 🙂 BTW, linka 34 ide z Dubravky (3) do Stareho Mesta cez oblast 4. Treba iny priklad 😃

ufo: Jo, 65 nezapada, i ked kym chodila na Technicku, tak zapadala. Problem vidim v tom, ze pre jednotlive oblasti je prilis malo cisiel (ved ani 65ke nie je mozne hodit cislo z 50-koveho radu, lebo ziadne nezvysilo). Suvisle cislovanie bolo fajn, ale neviem, ci je este niekedy mozne sa k nemu vratit...
Reply on: ufo #66345:
tiez to "oblastne" cislovanie akosi od zaciatku nechapem... napriklad linka ide z dubravky do petrzalky (34) - tak ake ma mat cislo? akej oblasti? vacsina liniek ide odniekial niekam - a tak obsluhuju minimalne dve odblasti, len mensina lieniek je takych, ktore obsluhuju len jednu oblast lokalne, to bude zrejme aj preto, ze ucelom dopravy je previest ludi z jedneho miesta na druhe ? a tak cele oblastne oznacovanie liniek akosi nechapem...
Reply on: d3k0 #66344:
Oblastne cislovanie v BA neexistuje uz teraz. Byvam v oblasti s cislom 6x, chodia ku mne busy 39,78,87, na druhej strane taka 65 sa do Ruzinova ani nepozrie. ?
Reply on: ufo #66343:
Pretoze nevidim zmysel v tom, ze niektore linky budu cislovane oblastnym systemom (trolejbusova 33) a ine v suvislom poradi. V tom uz potom ziaden system nevidim...
Reply on: d3k0 #66339:
A preco to cislovat oblastnym cislovanim, ktore ma aj tak nulovu alebo minimalnu vypovedaciu hodnotu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.