Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #64659:
Ale to nikto netvrdí !!! Ja len porovnávam peniaze a peniaze. Doslova, do čísla a do písmena.
Jo, perfekt - takže Tvoje decko akútne potrebuje plienky a Ty mu kúpiš kočík, lebo chceš a Tebe sa to páči.
Ide o niečo iné, to máš úplnú pravdu. Ale riešenie to nebude - aj to máš pravdu.
Reply on: tomas1 #64658:
jo, až na to, že sú to jedny z mála lukratívnych, ktoré zostali v rukách (volajme to) štátu. A nejedná sa o to kto ich dostane... ale kto tam bude stavať, prenajímať a predávať.
Sommelier: Ty stále máš akýsi predpoklad, že táto investícia EÚ by mala riešiť vnútromestskú dopravu v BA, ale neviem, kde si na to prišiel. Už dávno predsa každý vidí, že tu ide o niečo iné ako riešenie mestskej dopravy v BA...
Reply on: Sommelier #64656:
Komunisti asi tiež mali pozemky okolo St. Mosta keď tade nosný systém pred 30 rokmi plánovali... ?
Reply on: Sommelier #64651:
Ale prioritou toho projektu nie je regionálna doprava ale európske koridory. Ale regionálnej a mestskej doprave to pomôže. Konečne sa so železnicami v EÚ začína niečo pozitívne diať, po rokoch uprednostňovania cestnej dopravy...
___________________
BTW pre Tvoju info spomínaná štúdia rátala v špičke s 20 vlakmi cez 2koľajný filiálkový tunel za hodinu v jednom smere. Takže tomu "Lepší ako polhodinový interval neurobí." nerozumiem, nepocopil som k čomu to malo byť...
Reply on: tomas1 #64648:
jo, tak občas fušujem do developerstva... A už terazky si mydlia rúčky nad Petržalskou radiálou. A ver tomu, že PBC, KCC, PTower, Eng Tower a neviem čo všetko tam bude stáť ešte pred spustením električky. A predávať, následne stavať sa začne čoskoro po zverejnení finálnej podoby trate.
Reply on: S@fino #64650:
Zle som sa vyjadril. Ostatné problémy závisia od hlavného "problému" - rozdielný rozchod.
Reply on: Sommelier #64652:
Ja zasa nie som "električkár"...
Reply on: tomas1 #64648:
preto som tomu dal bod 0 - len aby sa nezabudlo. A o nič iné sa nejedná. 17 miliárd je balík. Neefektívne vložený do rúk jednej spoločnosti, kde si to bratia a sestry už nejak podelia.
Reply on: S@fino #64650:
ani náhodou. Problém to nie je skôr výhoda. Ak si myslíš, že na trať môžeš poslať kde chceš čo chceš, tak sa mýliš.
Rozchody, trakcie, rozmery,... to všetko sú rozdiely, ale nie neprekonateľné.
Pre MHD väčšinou musí existovať samostatné teleso. Dôvodov je na to mrte, od bezpečnostných, prevádzkové, ale železničiar nie som.
Reply on: fobust #64607:

Si sa s koňom zrazil ?
Pomôže riešiť regionálnu dopravu ? Za 17 miliárd pomôže ? To je smiešne ?
EÚ zaplatí ? A to EÚ je kasička, odkiaľ si berieme ? Taká je tvoja predstava ?
Čo je to bratislavský nosný systém ? Dobrá haluz.
Problém by v tomto smere nebol žiadny, keby mali bratislavské električky rozchod 1435 mm. To však nemajú...
Reply on: eripmav #64617:
"ved do toho tunela sa ani nebude dat dostat z ba letiska nejakym rozumnym sposobom!"
- zjavne si nevidel žiadne podklady k tomuto projektu.
Reply on: Sommelier #64640:
Tá štúdia, čo tu bola uiž niekoľkokrát zavesená (čo rátala ešte aj z traťou cez 5ržalku) rátala len s 2koľajným tunelom.

Re #64633 Sommelier: "všetci sa nabalia"
- tak tvoje úvahy o nabaľovaní, pred časom o pozemkoch pod pepkou idú niekedy dosť divným smerom...
Reply on: eripmav #64598:
koľko koľajových systémov ? Však dnes sa dá mnohé zlúčiť, zhybridniť,... Nerobím z toho vedu.
Môj názor je, že medzi T3 a lokomotívou niečo musí existovať. A ono existuje, len niektorí si myslia, že to bude aj bez toho. Nejak určite.
Reply on: Sommelier #64642:
Áno, rakušáci sa do toho pohrnú. To som si istý. Ich iniciatíva voči SLovensku je v tomto smere veľká. Prečo myslíš, že je teraz hodinový takt vlakov do Viedne cez Marcgegg a prečo chodí motorák do Ganserndorfu? Prečo predĺžili ICčko z Košíc až do Viedne? Myslíš, že to je všetko zásluha ZSSK??
Reply on: S@fino #64643:
a ako je dostupná ŽST Petržalka ? Guľôčkovým perom ? Tá stanica by sa mala napojiť mestskou dráhou a nie pokračovaním.
Nech tam premáva Wiesel, či čokoľvek iné... Lepší ako polhodinový interval neurobí.

Nespochybňujem prínos trate ! Spochybňujem efekt za peniaze do toho vložené.
Reply on: S@fino #64641:
jo.
Záleží z ktorej strany to vezmeš.
Ekológii by prospelo 17 miliard,
(ktoré by sa vynaložili na odstránenie skládok s chemickým odpadom, ktorých je (nielen) po Slovensku toľko, že v niektorých dedinách nenájdeš barák, v ktorom by niekto nemal rakovinu).
Reply on: Sommelier #64640:
Tak, že spojí Petržalku s Filiálkou. Ako inak? Okrem toho v projekte je aj vybudovanie nových zastávok (Petržalka-zastávka atď).
Reply on: S@fino #64618:
a ty si myslíš, že Rakušáci sa do toho pohrnú ? Však sa na nich pozri ! 16 rokov im trvá napojiť kúsok diaľnice ! Do Mikulova to isté ! Nechcú, nechcú ani nebudú chcieť.
Neviem čo viedlo tých mamelukov v predchádzajúcej vláde k takému rozhodnutiu o letisku, (vždy lepšie niekto, ako Tí zlodeji a neschopáci) ale bolo to to najhoršie riešenie aké mohli vybrať.
Letisko čaká boom, to určite, ale konkurenciu Schwechtu robiť nebude.
Neviem čo je na tom tak úžasné.
Napriek elektrifikácii a prepojeniu, najdrahší je tunel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.