jo, až na to, že sú to jedny z mála lukratívnych, ktoré zostali v rukách (volajme to) štátu. A nejedná sa o to kto ich dostane... ale kto tam bude stavať, prenajímať a predávať.
Sommelier: Ty stále máš akýsi predpoklad, že táto investícia EÚ by mala riešiť vnútromestskú dopravu v BA, ale neviem, kde si na to prišiel. Už dávno predsa každý vidí, že tu ide o niečo iné ako riešenie mestskej dopravy v BA...
Ale prioritou toho projektu nie je regionálna doprava ale európske koridory. Ale regionálnej a mestskej doprave to pomôže. Konečne sa so železnicami v EÚ začína niečo pozitívne diať, po rokoch uprednostňovania cestnej dopravy...
___________________
BTW pre Tvoju info spomínaná štúdia rátala v špičke s 20 vlakmi cez 2koľajný filiálkový tunel za hodinu v jednom smere. Takže tomu "Lepší ako polhodinový interval neurobí." nerozumiem, nepocopil som k čomu to malo byť...
jo, tak občas fušujem do developerstva... A už terazky si mydlia rúčky nad Petržalskou radiálou. A ver tomu, že PBC, KCC, PTower, Eng Tower a neviem čo všetko tam bude stáť ešte pred spustením električky. A predávať, následne stavať sa začne čoskoro po zverejnení finálnej podoby trate.
preto som tomu dal bod 0 - len aby sa nezabudlo. A o nič iné sa nejedná. 17 miliárd je balík. Neefektívne vložený do rúk jednej spoločnosti, kde si to bratia a sestry už nejak podelia.
ani náhodou. Problém to nie je skôr výhoda. Ak si myslíš, že na trať môžeš poslať kde chceš čo chceš, tak sa mýliš.
Rozchody, trakcie, rozmery,... to všetko sú rozdiely, ale nie neprekonateľné.
Pre MHD väčšinou musí existovať samostatné teleso. Dôvodov je na to mrte, od bezpečnostných, prevádzkové, ale železničiar nie som.
Si sa s koňom zrazil ?
Pomôže riešiť regionálnu dopravu ? Za 17 miliárd pomôže ? To je smiešne ?
EÚ zaplatí ? A to EÚ je kasička, odkiaľ si berieme ? Taká je tvoja predstava ?
Čo je to bratislavský nosný systém ? Dobrá haluz.
koľko koľajových systémov ? Však dnes sa dá mnohé zlúčiť, zhybridniť,... Nerobím z toho vedu.
Môj názor je, že medzi T3 a lokomotívou niečo musí existovať. A ono existuje, len niektorí si myslia, že to bude aj bez toho. Nejak určite.
Áno, rakušáci sa do toho pohrnú. To som si istý. Ich iniciatíva voči SLovensku je v tomto smere veľká. Prečo myslíš, že je teraz hodinový takt vlakov do Viedne cez Marcgegg a prečo chodí motorák do Ganserndorfu? Prečo predĺžili ICčko z Košíc až do Viedne? Myslíš, že to je všetko zásluha ZSSK??
a ako je dostupná ŽST Petržalka ? Guľôčkovým perom ? Tá stanica by sa mala napojiť mestskou dráhou a nie pokračovaním.
Nech tam premáva Wiesel, či čokoľvek iné... Lepší ako polhodinový interval neurobí.
Nespochybňujem prínos trate ! Spochybňujem efekt za peniaze do toho vložené.
jo.
Záleží z ktorej strany to vezmeš.
Ekológii by prospelo 17 miliard,
(ktoré by sa vynaložili na odstránenie skládok s chemickým odpadom, ktorých je (nielen) po Slovensku toľko, že v niektorých dedinách nenájdeš barák, v ktorom by niekto nemal rakovinu).
a ty si myslíš, že Rakušáci sa do toho pohrnú ? Však sa na nich pozri ! 16 rokov im trvá napojiť kúsok diaľnice ! Do Mikulova to isté ! Nechcú, nechcú ani nebudú chcieť.
Neviem čo viedlo tých mamelukov v predchádzajúcej vláde k takému rozhodnutiu o letisku, (vždy lepšie niekto, ako Tí zlodeji a neschopáci) ale bolo to to najhoršie riešenie aké mohli vybrať.
Letisko čaká boom, to určite, ale konkurenciu Schwechtu robiť nebude.
Neviem čo je na tom tak úžasné.
Napriek elektrifikácii a prepojeniu, najdrahší je tunel.
Fajn, beriem Tvoj názor. Ale dovolím si nesúhlasiť. Ak by si chcel všetko dopraviť po ceste, ekológii by to veľmi "prospelo"... Momentálne sa železnica na Slovensku modernizuje na rýchlosť 160 km/h, čo je pozitívne. Takisto je to najbezpečnejší (a podľa mňa aj najpohodlnejší) druh dopravy.
Rovnako by som ja mohol napísať, že na čo je komu diaľnica... Je to zrejme vec názoru
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S@fino
Rovnako by som ja mohol napísať, že na čo je komu diaľnica... Je to zrejme vec názoru