Reply on: eripmav #64629:
Ale my sa predsa bavime o tom, odkial ma ŽSR peniaze a nie o tom, či ich v budúcnosti bude mať od Carga za použitie tunela. A okrem toho je to zbytočné rozoberať, lebo ten projekt, ako si nakoniec aj sám napísal z 80% sponzoruje EÚ.
aquila
mesto BA do toho nemusi dat ani jednu korunu, je to investicia ZSR.
elektrickova trat pod dunajom zrejme kvoli neschopnosti magistratu (jedno kto tam je) najblizsich 100 rokov aj tak nepojde, takze toto ta trapit nemusi
videl si vobec ako vyzera projekt filialka ? zjavne nie.
navyse ak by mesto nebolo sproste a uvedomilo si ze ozaj nema na tunel pod dunajom, tak riesi elektricku cez stary most v definitivnej variante. ako som uz pisal, aj vo viedni, ktora ju "kusok" bohatsie mesto su vedene premostenia troch liniek metra cez dunaj mostom
ohladne dvoch tunelov pre elekticku a zeleznicu. este pred par rokmi ked to bolo ozaj len vo vzdusnych zamkov ZSR viac krat chceli iniciovat SPOLOCNY postup pri budovani dvoch tunelovych rur. ale mesto na ziadne spolocne rokovanie nereflektovalo, doslova ich bojkotovalo a az po zasahu ministra sa mesto uracilo stretnut.
jedine na co sa mesto zmohlo bolo na konstatovanie, ze oni chcu svoj tunel a projekt filialka ich nezaujima.
Re #64603 Sommelier: bez urazky, ale trepes. skus si zistit detaily. nie je to hura system. ten projekt je tu uz nejaky ten piatok, akurat neboli na to $$$.
navyse sa presunie zejme aj hlavna stanica na filialku. resp vykony. bude to proste ala s-bahn.
ak neviete ako to funguje, skocte si na wien mitte a uvidite ako velmi osozny dokaze byt aj taky s-bahn.