Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem: http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne
obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat )
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov
"Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie?"
- Nie. Komu?
"Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach?" ja som si iné všimol,... Štokholm...
__________________
Re #62876 Sommelier: "zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic."
- Eee... Už som písal o tom cpaní do huby - kto tu chce predlžovať ružinovskú radiálu?? Prestup železnica+elina na ostredkoch. ?
tu je aj riešenie bbc a spol...
Nemýľ si červenú trasu na tejto mape s tou v biskupiciach - biskupická má pokračovanie v hnedej a fialovej s prestupnou stanicou Tučkova.
A dajte mi chvíĺu mier, idem na obed ....
Tí ktorí ste boli, príjemné po chuti, ostatným dobrú chuť ?
ruzinovska radiala a jej predlzenie je urcite realnejsie ako to co si nakreslil ty
Re #62877 Sommelier: a to s ako velmi velkokapacitnymi vozmi mam pocitat ? v mojich predpokladoch vychadzam z v sucasnosti existujucich a premavajucich vozidiel, hadam nemam ocakavat ze nam v BA zacnu jazdit poschodove 40m dlhe trolejbusy
(aj ked zmenu predpisov na premavku elektriciek a moznost vytvorenia dlhsich suprav by som uvital ihned)
pocitaj s velkokapacitnami vozmi - a by the way tu (ako si sam pekne poznamenal) je zasadny problem existujucich radial - ich nedostatocna priepustnost.
Holt, nejak sa to riesit bude musiet... ?
zabudni, ale zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic. Kto moze vypotit takuto dementnu hlupost v zivote nevidel mapu bratislavy !!!
dobre, tak som zvedavy ako mi napriklad naprojektujes krizovatku pri zvaraku alebo na racku tak, aby mi tadial bez prestojov prechadzala kazdych 45 sekund elektricka (kedze oni akosik musia chodit oboma smermi a 90/2) a nezabudni ze to nemas presne kazdych 45 sekund, ale raz ti dojde o 30 sekund potom z opacneho smeru o 50 sekund, potom zas z toho prveho smeru o dalsich 40 sekund...
tak rýchlo nemožeš mať tak ultrapravicový prístup. Nejde to a nefunguje to, keby sme boli aspon v polovici cesty oproti CR, beriem, ale to nemozes po Slovenskej mentalite chciet. Nemozeš.
Tým, že SADky odstavíš na periférii - nevytvoríš tým vhodné konkurenčné prostredie ?
Prečo by sa mali prepravné výkony na spolocnostou postavených tratiach mali cpať do rúk súkromných spoločností ? Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023