Reply on: si #62844:
odhliadnuc od toho, že používaš najkomplikovanejší prípad a to CR. Má mnohé nedostatky, do ktorých by bolo potrebné mnohé investovať.CR by nebola prvá - začal by som na ZP. CR je extrém, ale napriek tomu si ho obhájim.
1. budú musieť prestupovať - nie na Prievozskej alebo na Nivách, ale už na CR - tie linky čo tam momentálne sú - postačujúce - ešte zatrolejovať Nivy - šafko a nová linka
2. Za penízky, ktoré sa nevyhodia do modrých karos sa kúpia trolejbusy - takých 10 kĺbových bude stačiť + nová meniareň a obratisko
3. technicky to je garantovateľné - nová meniareň, ktorá je aj tak potrebná musí zabezpečiť, že pokiaľ nedojde k celobratislavskému výpadku, tak trolejbusy budú mať šťavu
A ten prínos pre cestujúceho spočíva v tom, že tam je nádej, že sa časom CR a následne celé DH napoja na koľajovú trať. A to je veľké pozitívum, o ŽP nehovoriac.
Najvýdatnejšie sú pozitíva dlhodobé a nie med na ústach.
si
pozri, mam na dvore odstavenu staru skodu 120 a do prace (dajme tomu do tesca na kamennom nam.) chodim sadistickym autobusom a potom pesi; dovody nie su ani tak ekonomicke ako skor casove, chvilu trva kym pri tescu tu skodivku zaparkujem a pocas cesty sadistickym autobusom si aspon mozem precitat noviny
pokial ma vyklopis zo sadistickeho autobusu na cintorine ruzinov, tak
a) cesta mi bude trvat dlhsie - lebo 1. prestup, 2. trolejbusu to trva dlhsie na asmn ako sadistickemu autobusu; nieco ziskam nazad tym ze sa odveziem az na rajsku ale nie az tolko (a zvysok toho casu o co mi to predlzis ked pricitam k casu co usetrim jazdou autom tak si aj najdem parkovacie miesto)
b) nebude to prilis pohodlne, v sadistickom autobuse po cintorin ruzinov tych novin az tolko neprecitam, pocas prestupu sa velmi citat neda a stojac na jednej nohe (aj to nie vlastnej) v trolejbuse sa tiez velmi citat neda...
vysledok - nakopnem skodivku a idem do prace autom, zoberiem aj suseda ktory pracuje kdesi o ulicu dalej a ani nas to nevyde drahsie ako verejnou dopravou...