Reply on: drink #62862:
nebavím sa o zvýšení ceny, ale o malom znížení kvality cestovania pre malú časť cestujúcich s tým, že na druhej strane zlepšíš cestovanie pre Bratislavčanov a perspektívne budeš postupne budovať lepšie systémy.Takže v prípade pekárne sa to dá porovnať s tým, že niektorí občania do nej budú mať ďalej ako doteraz a mnohým sa prístup k nej zlepší s tým, že v dohľadnej dobe aj tí dočasne ukrátení budú využívať jej služby v ešte lepšom rozsahu ako predtým.
Sommelier
CR by nebola prvá - začal by som na ZP. CR je extrém, ale napriek tomu si ho obhájim.
1. budú musieť prestupovať - nie na Prievozskej alebo na Nivách, ale už na CR - tie linky čo tam momentálne sú - postačujúce - ešte zatrolejovať Nivy - šafko a nová linka
2. Za penízky, ktoré sa nevyhodia do modrých karos sa kúpia trolejbusy - takých 10 kĺbových bude stačiť + nová meniareň a obratisko
3. technicky to je garantovateľné - nová meniareň, ktorá je aj tak potrebná musí zabezpečiť, že pokiaľ nedojde k celobratislavskému výpadku, tak trolejbusy budú mať šťavu
A ten prínos pre cestujúceho spočíva v tom, že tam je nádej, že sa časom CR a následne celé DH napoja na koľajovú trať. A to je veľké pozitívum, o ŽP nehovoriac.
Najvýdatnejšie sú pozitíva dlhodobé a nie med na ústach.