Reply on: Sommelier #62822:
hovoris o kolajovej doprave, ale uvazujes s nou len v ramci mesta. Preco? Preco nemozno mat tratovu rychlost a primerane primestske jednotky na trati DS - BA? S prislusnou napajacou sietou autobusov SAD. Vtedy by tie modre autobusy nezavadzali ani v Rovinke.Totiz na primestsku dopravu vseobecne bude prispievat VUC. Zeleznicni operatori budu moct ziadat dotacie na primestsku dopravu. Nie je to lepsia cesta?
Vidim ze rovnaka vec je v #62859
Sommelier
CR by nebola prvá - začal by som na ZP. CR je extrém, ale napriek tomu si ho obhájim.
1. budú musieť prestupovať - nie na Prievozskej alebo na Nivách, ale už na CR - tie linky čo tam momentálne sú - postačujúce - ešte zatrolejovať Nivy - šafko a nová linka
2. Za penízky, ktoré sa nevyhodia do modrých karos sa kúpia trolejbusy - takých 10 kĺbových bude stačiť + nová meniareň a obratisko
3. technicky to je garantovateľné - nová meniareň, ktorá je aj tak potrebná musí zabezpečiť, že pokiaľ nedojde k celobratislavskému výpadku, tak trolejbusy budú mať šťavu
A ten prínos pre cestujúceho spočíva v tom, že tam je nádej, že sa časom CR a následne celé DH napoja na koľajovú trať. A to je veľké pozitívum, o ŽP nehovoriac.
Najvýdatnejšie sú pozitíva dlhodobé a nie med na ústach.