Reakcia na: Sommelier #62857:
nemam, do centra sa viem dostat zvycajne po trasach existujucich radial a koridor ktory bol ponechavany po stranach radialy kadial teraz chodia trolejbusy a kde by sa v buducnosti dala trasovat kolajova doprava bol za poslednych 10 rokov sikovne zastavany kadeakymi potrebnymi stavbami ako BBC (ak neveris, prejdi sa popri tej radiale v celej jej dlzke a pozri si to); pokial chces tu trat tahat dakam do paze (nove mesto) je to vcelku nezaujimave na vystavbu kapacitnej dopravy (aj ked napriklad taky polus je odtial blizko )v podstate ano, jednalo by sa mi o prekopanie sucasnych tras 510 a 512 s tym ze 510 by ostala obsluha oblasti ktore nie su pod trolejom a 512 by dostala trolejovu formu (a s doplnenim zopar trolejov a vyhybiek pri SAVke by sa z toho dala spravit velmi zaujimava linka, este zaujimavejsia ako sucasna 512 a verim ze ta linka by bola schopna si na seba zarobit (za predpokladu pravidelnych kontrol revizormi a nie cestovanim 2/3 substratu na cierno ) aj v celonocnom 30 minutovom intervale; navrh som tu kedysi davno zverejnoval)
Re #62861 Sommelier: ten planik sa tu uz dakedy myslim rozoberal, vrelo odporucam trasu si preslapat po vlastnych a trocha kritickym okom sa pozriet na to co je naozaj realizovatelne a co nie
(poznamocka na zaver: vacsina tych elektrickovych tras co tu bola v minulosti navrhovana a bol som neakym sposobom pri tom bola predtym nez to bolo kdesi na papier nakreslene a navrhovane preslapana po vlastnych aby bolo mozne mat aspon aky-taky prehlad o miestnej situacii)
okrem toho, co riesi trat zaustena v smere do petrzalky ? kam sa s nou rozumne z UNS dostanem ?
si
pozri, mam na dvore odstavenu staru skodu 120 a do prace (dajme tomu do tesca na kamennom nam.) chodim sadistickym autobusom a potom pesi; dovody nie su ani tak ekonomicke ako skor casove, chvilu trva kym pri tescu tu skodivku zaparkujem a pocas cesty sadistickym autobusom si aspon mozem precitat noviny
pokial ma vyklopis zo sadistickeho autobusu na cintorine ruzinov, tak
a) cesta mi bude trvat dlhsie - lebo 1. prestup, 2. trolejbusu to trva dlhsie na asmn ako sadistickemu autobusu; nieco ziskam nazad tym ze sa odveziem az na rajsku ale nie az tolko (a zvysok toho casu o co mi to predlzis ked pricitam k casu co usetrim jazdou autom tak si aj najdem parkovacie miesto)
b) nebude to prilis pohodlne, v sadistickom autobuse po cintorin ruzinov tych novin az tolko neprecitam, pocas prestupu sa velmi citat neda a stojac na jednej nohe (aj to nie vlastnej) v trolejbuse sa tiez velmi citat neda...
vysledok - nakopnem skodivku a idem do prace autom, zoberiem aj suseda ktory pracuje kdesi o ulicu dalej a ani nas to nevyde drahsie ako verejnou dopravou...