Reply on: eripmav #62191:
A potom si sa zobudil. 3 a pol miliardy su celkove naklady. Tym to u teba hasne. Však rúra, a pohoda rúra, nakoniec rúra ako rúra.Tak možno nie je rúra ako rúra - koľajnice, vedenie, stanice, prístupy do nich, infraštruktúra, to sú také drobné navyše, pár korunové rozdiely oproti rúre akou je sitina.
A čo si myslíš, že tá električka pôjde 2 metre pod povrchom - napôjde. Pod akým uhlom musí reálne klesať pod zem - a akú časť centra tými vstupmi a výstupmi chceš S P R Z N I Ť ???
Sommelier
pane, malá diskusia o finančnom zmýšľaní
Ako, ako môže človek kritizujúci krátkodobé investície do vozového parku, na ktoré sa ledva nachádzajú peniaze kričať po dlhodobých prostriedkoch - s električkou pod zem ?
Kde na to zoberieš ?
Peniaze sa nájdu. Nenájdu, namajú sa odkial nájst. N E M A J U !
V dnešných cenách, keby si chcel sucastne trate zakopat a zasolit, napojit zastavky "len" v okruhu nový most, kapucínaka, mýtna, trnavské mýto predbežne si priprav 200 miliárd (že som povedal málo).
10 miliárd ročne - 20 rokov. Pééékne.
V príjmoch a výdajoch je ročne DP na tom so sumou 2,7 miliardy tam a spat. A ty chces navýšiť investičné prostriedky aspoň na 10 miliárd ročne (pretože za menej sa neoplatí začínať).
Z toho vyplývajú dopravné uzávierky a nenormálna komplikácia dopravných vzťahov v celom meste.
Pri cca 300 miliardovom rozpočte SR ti gratulujem.
A čo máš ? Ani m novej trate ! K tomu ešte Blahoželám.
Nemá, ale vážne nemá zmysel akúkoľvek časť Bratislavskej električkovej trate zakopávať pod zem, (viz megalománia na SNP - spravme z neho další omyl).
Bratislavské električkové trate je možné vetviť a stavať nové, ktoré môžu byť založené na rôznych platformách tak, aby sa svojimi rozdielnymi funkciami navzájom vhodne dopĺňali.